26.3.08

F1

Uvek
2 (22%)
Ponekad
2 (22%)
Samo jednom do sada
0 (0%)
Nisam, ali planiram
4 (44%)
Nisam i ne planiram
1 (11%)

Od svih seksualnih pomagala najviše mi prija devojka! :)

Pod dodatnom opremom kapiram sve čega se možeš dovatiti i iskoristiti na veselom putu ka seksualnom klimaksu. Dildo, vibrator, kuglice, lisice, povezi, masažeri, čista guščja mast, mikseri, veš mašina, rupe na putu, tesne ćega, edukativni sajtovi, "potresni" dokumentarci, gelenderi, flomasteri, delovi tela od prijatnog materijala, lutke u prirodnj veličini, četkice za slikanje, voće i povrće, vrući vosak, vožnja na traktoru, mlaz vode, elektrode s malim ili velikim naponom, pilule za lilule, med i orasi, čipka ili klasik, miris borova i nebo od olova... Kao što vidite, svuda oko nas su orgazmi!

Obično je prva asocijacija na solo koncerte, mada je veoma zanmljivo kada i celi simfonijski orkestar nastupa.

Nedavno sam odlučio da osvežim svoje aktivnosti u ovoj oblasti, te svratih do jedne seksualne radnje. Naletim ti tamo na ultra super cicku koja bira lični arsenal. Oduševila me je svojom znatiželjom i nonšalatnošću. Pokušao sam da je zaintrigiram svojim raspitivanjem o traženom lubrikantu, ali bezuspešno. Nije se ni trgla. Mora da je to probala poodavno... Samo sam sa divljenjem posmatrao i oslupkivao kako upoređuje materijale, oblike i prima savete od službenog lica. Poželeo sam da kraj sebe imam neku taku diplomiranu koja bi mene dovodila u situaciju da se slatko postidim i osećam krajnje neiskusno po pitanju svakojakih intimnih igrarija. Onda prelistam u glavi i konstatujem da sam tako nešto iskusio jesenas. Prisetim se da sam poprilično isprepadao. Ceo život čekam da mene neko uhvati u centrifugu, izdribla, pokaže koliko nemam pojma ni o čemu. Kad mi se desilo, pobegoh glavom bez obzira ;) Šalim se. Jednostavno nismo se poklopili, ali osećaj je zaista fini :)

Da se vratim na temu. Evo odma' lični primer skorijeg datuma :) Negde nakon Novaka sam probao onaj novi Dureksov vibrirajući prsten. Au lele... Odmah mi je pao na pamet Rambov stih "ne želim oko qrca lanac...". Teško njesra moram priznati. Mislim, zanimljivo je što ti ponos vibrira kao lud, ali meni je barem to kontraproduktivno. Ja kad želim da odložim vrhunac krenem da ga šamaram bukvalno, lupkam o "ladan betOn" kako bih anulirao stras'. Ovako sa prstenom od samog početka prisutna je samo agonija da ga zadržim budnog. Još te vibracije treba da prenesem i na željenu! E... šišarke. Mnogo pre no što je baterija riknau, sprava je izgubila svoju prvobitnu namenu. Negde u isto vreme sam dobija i čuveni brijač - vibrator, ali mi još nije palo na pamet da se udaljavam od facijalanog zadovoljstva.

Kao muškarac i nemam neku mogućnost da kažem koliko prijaju ili ne silni substituti za pravu stvar. Biće da je ova industrija više okrenuta ženama, a tamo priče o našim dosadnim potrebama. Mogu samo uživati u vašim blaženim osmesima i smanjenoj nervozi :) Mene skroz "ispunjava" blagodet globalne mreže gde će uvek biti onih koji žele da podele iskustvo sa onima koji to žele da vide. Mislim da i to spada u oblast pomagala.

Druga stvar, nekako sa svim tim stvarčicama sam svestan da zavaravam sebe. Tuđa ruka je zakon. Tu ne mislim na onaj scenario gde onaniram jednom, a na drugoj sedim, potom u ključnom momentu angažujem ovu utrnulu da bi mi bila kao tuđa! Merak, što bi reko Zdravko.

Eh da... kako je običan čovek nekad koristio maštu, nekad pre ovih savremenih kvazi drkadžijskih dana :)))

Viva la climaxion!

18 comments:

koma said...

koja sam ja konzerva!

Arsa said...

evo ti obrazuj se :)

dildo making

Anonymous said...

Vibrirajuci prsten je nama bio super. On je uzivao jer je najzad uspeo da me ubedi da ja budem gore : )

A i druga pomagala dobro dodju kad se vi umorite a mi bi jos...

Anonymous said...

Ko se umori?

Arsa said...

Ne nasedaj Anonymous 2, ne vidi se pol u komentaru Anonymous keca! Mozda se zenka umorila :)

Ponavljam molbu da se koriste neki nadimci ovde kako barem ne bi bilo ovih dilema. HVALA!


Inace, nije ni cudo sto ti se partner umara kada si ti STALNO DOLE!
:)))

Devojcice, pusti ledja da ti dishu malo.

Anonymous said...

Iju u pravu si mozda su i gejise.


Device su u modi.

French serial killer Michel Fourniret, who has confessed to going "virgin hunting" with his wife, goes on trial here Thursday for the murder of seven young women and girls.


Fourniret, 65, made a pact with Monique Olivier while serving a jail sentence for sexual assault that she would find him virgins after his release if he killed her ex-husband, the court will hear in evidence.

The couple will sit behind bullet-proof glass in the dock in Charleville-Mezieres near the Belgian border to hear accusations that Fourniret raped and murdered six young women or teenage girls women in France and one in Belgium between 1987 and 2001.

Olivier, 59, is on trial for one of the same murders and complicity in four of his other crimes.

Investigators believe that in addition to the seven murders the couple have already admitted committing, Fourniret may have killed several other women.

The bespectacled former electrician, dubbed the "Ogre of the Ardennes", has admitted that he needed to go hunting for a virgin at least twice a year, prosecutors said, adding that he was obsessed with virginity.

They said the couple began their killing spree in 1987and that it only came to an end in 2003 when a 13-year-old girl Fourniret tried to abduct in Belgium managed to escape and raise the alarm.

He was arrested and confessed to several murders after Monique Olivier, months later, spilled the beans to Belgian police.

Fourniret has served time behind bars for voyeurism and sexual assault.

It was while in prison in the late 1980s that he met Olivier when she responded to an ad he put in a newspaper for a pen pal.

According to letters seized by investigators, the couple concluded a pact: if he killed her first husband, whom she said had abused her, she would help him find young virgins so he could fulfill his fantasies.

Olivier was waiting for him when he was freed in October 1987, but he never kept his side of the promise.

The charges against them state that Olivier would play a key part in her husband's meticulously-planned schemes to abduct young women.

pekmez said...

www.liberator.com

Navali narode jos malo pa nestalo.

Arsa said...

:)))
pa pola stvari ne bih znao kako da koristim :) sta nam uradi kulturna izolacija...

negro, moji favoriti:
zeppelin Cocoon, Lelo i Cone

ima i jedna knjiga za Komu. Prepoznace :)

koma said...

hahahaha :) mislis na vodic za anal seks garant :)))))))


ne dam guzu tuto finito...htela sam ali ne ide. da se natezem tu boli-ne boli...nemam zivaca.

Arsa said...

:)))
postao sam predvidiv

Female anonymous said...

muski se umaraju, zenske uvek mogu jos. stvar anatomije.

Arso, mogu ledja da disu a da ja jos uvek budem dole : )

Arsa said...

jel to onaj slogan: zene mogu uvek, a muskarci hoce uvek :)))

dobar odgovor za ledja :)


p.s. pohvala za nick!

pekmez said...

Droljo neces valjda da FA ostane u neznanju, mozda je mlada spreman da nesto nauci o prirodi i drustvu.

You Can't Beat a Good Cucumber!

Arsa said...

:)))

E ako je dotle doslo nek prvo nauci da trazi pomoc. Ne nudim se ja vise. Jok, jok... Jos da mi se krenu javljati i nezadovoljne musterije obro sam bostan, da ne kazem Cucumber :)))

pekmez said...

Kakva si ti drolja onda ako se ne nudis?


Nezadovoljne ili nezadovoljene?

Arsa said...

Zadovolja valjda proistice iz zadovoljenja? Jedino ako im je cilj bio da uzdrmaju moj droljisticki autoritet kao sto ti sada cinis :)

Ne dam! Stiso sam se. Furam fazon iz one pesme: "I still need you, but, I dont want you now"

pekmez said...

Nope.

Anonymous said...

http://video.google.com/
videoplay?docid=5607154056114176603