8.2.08

U.S. Patent Number 4,317,281

Mnogo volim pistaće i pizdim što su skupi!
Deset eura kilo... Pa gde su te plantaže? Na Mesecu?
Jeste li znali da rastu na drvetima do 10m visine i da su poreklom iz brdovitih krajeva Irana, Turkmenistana i Avganistana? Eto, sad znate.

Promocija istih na velikom platnu beše u jednom filmu o James Bond-u, gde neki grk, lokalni "mali provrednik", konstantno mrsi pomenute. Ljuske su tu odigrale ključnu ulogu u jednoj akciji protiv svakojakih dušmana koji neumorno nasrću na naše junake. Naime, pomenuti bradonja ih je iskoristio kao detektor za opasnos', tako što je metodom postavljanja istih na pod jednog magacina, navukao pojedinca plitke pameti da pređe tabanima preko krckavog i tako oda svoju poziciju. Ne trebam opisivati dalji tok događaja... Masakr!

Skoro mi je nutricionistkinja :) pri redovnom lekarskom pregledu, sponzorisanom od strane brižne firme, savetovala da tamanim šaku sitnog dnevno, jerbo su se pokazali kao dobar eliminator triglicerida čiji sam kolekcionar od skora postao. Lepo i korisno...

Postoje dve stvari iritantne kod konzumacije ovog voća. Prva je bol u palčevima kojima obično odvajam ljusku, dok ona odvaja nokat od mesa. Druga nervoza prositiče iz činjenice da ne možeš otvoriti svaki plod. Ah... jede mi se još, a iz činije mi se smeše blago otvoreni plodovi. Nema šaje da ih rascopam. Naravno da me mrzi da ustajem po nož ili čekić, a i ne verujem da bi mnogo pomoglo. One skroz zatvorene su ignorisane bez posledica na nervni sistem.

E pa sinoć je došlo do evolucije ove jedinke koja vam se obraća, a samim tim i čitave ljudske populacije. Gledam ti ja tako na ekranu TV prijemnika emisiju o prilagođavanju silnih predstavnika životinjskog carstva novonastalim uslovima nji'ove životne sredine, tj. ekosistema pa samim tim i ekoniše. Do jaja termin! Ektrem je bila tica koja je na nekom ostrvu, usled nedostatka slatke vode, počela da pije krv drugih životinja. Dživdžan vampir ;)

Odlutao sam malo... Sve u svemu, bitno je da sam podsvesno motivisan i da sam našao rešenje da se nahranim do kraja i samim tim obezbedim opstanak vrste. Čitaj: uspeo sam da nađem način za otvaranje onih stisnutih pistaća! Kako? Lako. Pa uzo sam jednu odbačenu ljusku, metuo u procep i napravio lagani pokret zglobom desne šake u pravcu kazaljke na satu!

Eureka!
Njam, njam :)

Izguglujem malo pre i imam šta da vidim.
Već mi neko ukrao ideju :(

7 comments:

spirit said...

a da probas indijske orascice...oljusteni,slicnog ukusa (barem meni),manje djubreta i svaki se da pojesti:)

pekmez said...

Sta mislis sta rade iljade dokonih programera u MSu? Ljuste semenke.

Zuup Detoup said...

Haha!
:)

Sve čestitke za upgrade! Baš si me razveselio u ovim pauzama lošeg vođenja miliona još lošijih projekata - bar dok ne promenim posao!

Pozz

Laluve said...

Da li znas, da li mozda ima da se kupe negde bez ljuske :-))))?

Arsa said...

evo oljustim ti ja za 10% cene kupljene robe :)

nema povoljnije!

Laluve said...

Nisi ti naivan, odmah da negde prodas patent :-)))

mater said...

u metrou nesto jace od450 din/kg pa navali...prijatno