26.2.08

H2O

Ladno, bez blama, tokom cele prošle nedelje nije bilo vode u firmi! Utorak, dan drugi, je sa sobom doneo rešenje novonastale situacije. Toalet je zaključan! Naravno, što bi se neko cimao i smislio alternativu kada će voda za koji dan...

Mala nužda tri, a velika jedan. To je moj ritam nereda! Imamo mušku i žensku klonju, s tim sto je za nas rezervisana jedna njihova kabina. Bunile su se, ali jeba ga, nas ima deset puta više i lobi vlasnika mošnica je pobedio. Od tada je ta kabina na njihovoj teritoriji stalno zauzeta. Manijaci se pritaje i čekaju da curice zazvižde :)))

Ono što mi se sviđa u našim klonjama su pisoari, tečni sapun, papirni ubrusi i ogromno ogledalo! Ložim se na minimalni standard :) Ne mi se sviđa aluminijumski plafon preko koga proveravamo ima li nekog u kabini ili ne; ne sviđa mi se tišina; jedna daska koja šeta levo desno, kao i to što su to jedine prostorije bez grejanja. Brzo riknjavaju sijalice, pa je par dana u mesecu guz-lutrija. Nema onog higijenskog papira u obliku daske na koju se seda, te s toga treniramo strpljenje, majku mudrosti, pažljivim slaganjem papirića po kružnoj putanji, dok kapljice znoja slivaju se niz čelo. Ah da, imamo i "automat" za guz papir na principu gravitacije.

Moj standardni rituali korišćenja, pored već pomenutih, su: ujutru pri dolasku pranje ruku, umivanje pre ručka i pre odlaska kući. Zagovornik sam obaveznijeg pranja ruku pre nužde nego posle, ali o tome sam već davio.

Primetno je suzdržavanje korisnika pomenutih prostorija. Iako nam je relativno sačuvan identitet, ipak nismo dovoljno, tj. nismo uopšte, zvučno izolovani. Niko nema toliko iskustva sa tuđim egzotičnim zvucima, te je uvek neprijatno pustiti u svet neke iz svoje kolekcije. Možda bi postojanje neke muzike u pozadini opustilo drage kolege koji bi tada uz ritmove trenutnih svetskih i domaćih hitova prosto poželeli da se što pre vrate na mokri čvor. Mislim da ja dobitna kombinacija naštelovati metabolizam da se "tamo gde i carevi idu peške" odlazi kad nikoga nema. Pažljivim osmatranjem i slučajnim uzorkom sam provalio da su to jutarnji časovi i pred sam kraj radnog vremena. Tada se zavalim, isključim zvonjavu telefona i uz blaga stenjanja i naprezanja, krećem da čitam vesti po netu, zanimljivosti kao i ove naše blogove :) Skoro sam otkrio i Sudoku zajebanciju!

Tu su i momenti ignorisanja ostalih učesnika dešavanja. Spušteni pogledi, kao da se svi trude u interesu međusobne diskrecije. "Oh ne... viđen sam nakon kenjanja. Sad mi je uzdrman autoritet!". Plodno tlo za razne vidove stresa. Ja kao malo dete, samo se pozdravljam, ćaskam, dobacujem. Mašem, ne rukujem se :) Znam tačno par ljudi koji ne puštaju vodu za sobom, ne peru ruke. Tog dana kad ih primetim opsesivno pratim pogledima gde spuštaju ruke i u glavi stavljam crvene tačkice na te lokacije :)

Svega ovoga nije bilo prošle nedelje. Kako smo preživeli samo mi znamo. Neke ljude samo tamo srećem, pa me eto danima kopka kako su, šta li rade. Krajnje nehumani uslovi, ako se ja pitam. Ne smeš ništa piti, jesti. Pola tržnog centra suvo. Ne radi ni u kafani dole, pa nas šalju u druge prostorije firme. Za jedno pišanje je trebalo izdvojiti cirka 20 minuta. Stepenice, gore dole, hladno, redovi, jedna šolja usko grlo... Kao na selu kad izlaziš u poljski klozet u dnu dvorišta. Samo sam merkao flajku od po litra na stolu.

To su bili dani neizvesnosti, a trebali su biti neradni. Ubi nas domaća interpretacija kapitalizma :) Posledica je da sam dehidrirao, malo. U petak mi se žešće vrtelo u glavi, a vidim i po semenoj tečnosti da mi je i dalje kriza. Umalo da vam lipšem, a vi se ljutite što ne pišem...

:)))


P.S. Piješ vodu kao vo, a ne znaš šta je H2O

5 comments:

spirit said...

ja sam sebe uvezbala da se strpim do kuce :D
imam averziju prema svim drustvenim wc-ima,tako da sam izdresirala sebe koliko tecnosti smem unosim van kuce,a da stignem kuci na vreme :))

Bilo jedno istrazivanje o bakterijama u tim "drustvenim" toaletima, i za zenski je utvrdjeno da najvise bakterija ima upravo suprotno ocekivanjima ( nije na dasci, jer vecina upravo o tome najvise razmislja,pa vezba butne misice i ne seda na solje) ima ih najvise na kvakama!
tako da sam pobornik nosenja vlaznih maramica za brisanje ruku, umesto pranja ruku i tako cistih hvatanja za kvake -dzaba posao reklo bi se :)

e sad kad ste vi tako vec stekli navike obilazaka tih dramskih prostorija nestanak vode je stvarno bio uzasan :D

pekmez said...

golden shower u domatjoj radinosti?

Arsa said...

u engleskim / irskim pabovima je u ćasama za kikiriki identifikovano u proseku 40 različitih sastava mokraće!!!

:)))

komentar said...

ha! :)
ne jedem kikiriki prc kenzo japanac :D

pekmezara said...

U Arsinoj firmi je najvetji prcenzi da kolegama platis po kriglu piva za gablec. Pitcher je keva.