22.2.08

Bez pametnog naslova




Stvarno se trudim da politiku ne ubacujem u ove bezbrizne redove, ALI...
Umoran sam sto je ovde prosta kupovina mleka i vode postala zesca politika. Posmatram sta se sve desava poslednjih dana vezano za bivsu juznu nam pokrajinu. Ne zamerite, ali mi je muka vise od njenog naziva, te ga necu koristiti. Samo K.

Ukratko, boli me patka. Zao mi jedino neduznog sveta. Moze da mi bude krivo zbog crkvenih i drugih spomenika nase istorije i tradicije. Zbog prirodnih resursa, valjda pregrst lepe netaknute prirode, poreza lokalnog stanovnistva. Moze, a i ne mora. Najzesca tradicija je ovde da se problemi ostavljaju buducim generacijama. Tako je eto i nama uleteo taj qrac da smo na pozornici kad se jednom vec moralo resiti pitanje K. Nemam nista ni od odgovora na to ko je kriv. Ne zelim da razmisljam o tome! Moj bojkot je taj! Sebicno? Naravno!

Gledam kako se polako spremamo za novo prkosenje celom svetu, gledam i slusam nerede na svim domacim i stranim kanalima, zaludjene mase, lupetanja nelikova na odgovornim mestima uz nelikove koji su bili na istim tim mestima dok se sve ovo kuvalo. Zamisljam lepotu postojanja u narednom periodu. Proganjaju me glasovi zadihanih reportera koji dok izbegavaju batine izvestavaju o mikro-migraciji copora malouminka. Dim, vatra, staklo, otimacina, rotaciona svetla, sirene, strah i pustos. Zasto na svakih par godina moram da prozivljam nesto sto u medjuvremenu zelim da zaboravim?

Sramota me je.

Da bih ublazio osecaj moram malo da se sprdam sa situacijom. Slusam pre neko vece neke statistike o natalitetu i citam izmedju redova. Navodno, nama je negativan prirastaj, tj. vise umiremo nego sto se karamo, dok se ovi dole multipliciraju ubrzanim tempom. Oko 2050. godine njih ce biti vise no nas. Zakljucujem da nama "strane sile" jos i cine uslugu :))) Always look on the...

Ipak sramota je i dalje bila prisutna, te sam se zavalio sa malom, uduvao, odgledao jedan od glupljih filmova sa vampirima i na kraju zavrsio vece zescim orgazmom. Sve u svemu, mislim da je pametnije da su svi imali samo obicno vece.

25 comments:

pekmez said...

Da ti pokvarim od sprdnju nista od usluge stizu oni i pre 2040 na kotu Mirijevo Evropa bez granica nacionalisto.


I treba da te je sramota dosad si trebao da napravis bar tri komada. Zvanicna.


Neke ribice sa onih snimaka razbijanja i sopingovanja mora da su imale zesce snoskice sa svojim herojima ulice posle sinocnjih akcija (sto mrzim te natpise po ovdasnjim radnjama). Bio je neki snimak kucna radinost valjda na studiju B gde neki klinac ili klinka pored snimatelja komentarise vidi oni se ljube.

komentar said...

arso blago tebi :)
za duvanje...vala sve sam pobacala odavno, nista nemam a to mislim da bi mi bas doslo dobro da se opustim.
uhvatila me neka panika u nedelju, los osecaj, sve do sinoc, posle sinocnih desavanja sve me je proslo.
sad ce mislim biti malo bolje. bar bez haosa.
ne smem, ALI NE SMEM, da ulazim dublje u to gde vi provodite zadnjih 15 godina, jer bi me to u tesku depresiju ubacilo.
ono juce je bilo sve isplanirano, od nedelje se vec stvarala klima za takve stvari. i naravno u dogovoru sa pandurima.
mogu da se 'pohvalim' da smo na svim vestima juce bili, cak je i bill o'raily (faca novinar kao) par minuta pricao o nama. dokle je to stiglo.
zao mi beograda. taj grad je grad svih nas. nas grad.
sto je najgore, razumem ove klince. pijane, drogirane.... koliko njima fali paznje u razvoju, nemaju nikakvih strahova a to je ono cega bismo se mozda trebali plasiti. jer stasace oni za 5-6 godina, u uslovima neljudskim, i onda srbija moze samo da bude city of god.
kompletna rehabilitacija sistema na treba. edukacija (ne mora kroz obrazovanje..nego preko drustva), a kakve lidere imamo (a mamu mu jebem kostunjavu ne bi on takav skot i samoziv bio da ima svoju decu...jebem ga u usta ona odvratna..i tadic...pickica grrrrrrrrrr)... dokle sam stigla sad....
never mind...
hvatajte momente te orgazmicme ... taj svet bar nikad nije izdao.

komentar said...

ja se izvinjavam sto ovako odvratno psujem...jos bih .... ali necu da pretvaram ovaj blog u negativnu energiju

Zuup Detoup said...

Kud me majko ne rodi na Islandu, pa da brčkam svoje dupe u gejziru, igram ringe-raja sa belim medvedima i jedem tradicionalnu supu od hleba!

Arsa said...

naravno bez granica, ali i dalje je svako domacin u svom dvoristu.

i meni je pala na pamet "snoska na asfaltu" :) jedna ribica na kraju se obraca svom frajeru preko moba sa "kralju". oboje puni adrenalina i ulova, cepaju se na zadnjem sedistu, na svim onim krpicama, viski flasama, novim patikama itd.
jos ako su malo slobodniji, a drugarica trenutno u besparici (nema sexualnog para). ijaoooo... belaj. njima je ovo sinoc ustvari lepa uspomena koju ce prepricavati u drustvu godinama posle. uz crno vino ispred kamina :)

bolesno...

Arsa said...

sve psovke za sada pravilno usmerene. opusteno.
nema negativne energije.
evo POLJUBAC OGROMAN SVIMA!!!

cist ko suza, bez erekcije.

:)))

komentar said...

al puca taj poljubac :))

da, kralju :) ..iz batajnice ribe.
eno ih na prvoj strani b92...mislim da ce vrlo brzo panduri da im pokucaju na vrata.
secam se snimka ...tip snima pandura kako snima dvoje na setalistu u herceg novom rano ujutru, tip lize ribu you know where...i pandur se uziveo u ulogu rezisera. eto...
lud svet. a i ovi dvoje nasli bas na setalistu na klupi...pijani.

arso kralju :)

Arsa said...

ne znam o kom snimku pricate ni ti ni pekmez. ajde iskopajte na tjubu

jana said...

izvinjavam se svima ali moram da se izduvam - jeblo ih k. sto ne odu svi lepo tamo da zive a nas ne ostave na miru. muka mi je od dogadjanja naroda. kao da smo se vratili u 90-te! ne mogu da verujem! opet sa bina porucuju srbijo ovo, srbijo ono. srbiji bi najbolje bilo da zasuce rukave i pocne vredno da radi na izlazenju iz govana a ne da mitinguje i kafenise po ceo dan. sa srbima definitivno nesto nije u redu. onom kostunici bih nanela mnogo BOLA. inspirise me skoro kao onomad milosevic. kakvo govno od coveka.
UFFFF!

spirit said...

mislim da ste sve osecaje sramote,gadjenja vec obuhvatili,pa da se ne ponavljam... ono sto su oni, blago mi i reci huligani uradili od Beograda,stvarno... pazi kad sam sinoc prvi put u zivotu, cak ni za vrmeme bombardovanja to nije bilo,cula da su ulice Beograda nebezbedne i da ko ne mora ne izlazi napolje!!
I tu mi zivimo!
zalosno!

Arsa said...

otvaram konkurs za ideju pod nazivom:
"njegova bol"!

prvi predlog je neka pakost nad mackama :)

ljuti ris said...

zao mi je da diram zivotinje, one su moji prijatelji :)

a njemu bih za pocetak poslala desetak crnaca da ga odpozadi...pa da ga iseru, ispiske, i nahrane istim, pa da mu odgrizu jezik, i kitu, pa da ga odvale od batina da ostane gluv, corav, da mu izvade bubreg, oduzmu sve sto ima, izbace na ulicu golog, ali neprepoznaljivog i tako da luta ulicama dok se ne smrzne.

Arsa said...

...a ja mislio da mene mnogo nervira :)

opet ta udbana legenda o crncima :)

ljuti ris preuzima vodjstvo!

jana said...

ljuti ris - desetka. samo sto ja ne bih da ostane gluv i slep. treba da se gleda tako unakazen i da slusa kako ga ljudi oslovljavaju. i svako ko ga sretne takvog da ga socno pljune i da mu zavali kisobran u anus i da ga onda otvori i izvadi.

Anonymous said...

Kostunica = Milosevic bez oruzja i paravojnih

Arsa said...

treba zenama malo dati vlast u ovoj zemlji :)))

evo i nasih zvezda sa prilozenog dokumentarca kako ojasnjavaju svoje postupke:

"Krale smo, kao i svi ostali"

komentar said...

one su ogledalo naseg drustva: roditelja, nastavnika, okruzenja.
jos za par godina kad sve te generacije (emotivno defektne, bez straha, arogante) stasaju....najebasmo. hitna integracija u evropu bi mogla da ublazi taj defekt.

komentar said...

i bas me zanima sta bi njihovi roditelji rekli da su ih novinari intervjuisali.

jana said...

ja imam jedno pitanje - zasto kosovke devojke nisu u zatvoru?
kao radile su sto i svi ostali. a da su se ostali palili benzinom iz ocajanja sto nam "ukradose" kosovo (ne zaboravimo da su bile na mitingu za kosovo) kao i one bi se samozapalile?!? sad kad malo bolje razmislim, sto se stvarno svi ti protestanti nisu zapalili? resili bi nam jedan veliki problem.
kravetine odvratne!!
na zalost, dragi moji, uz mali broj izuzetaka, to je srbija!
ps. ako niste primetili jos uvek sam besna.
glava, njegova glava bi me smirila

Arsa said...

Ovako se to radi u zemljama sa duzom demokratskom tradiciojom:

Straight male seeks Bush supporter for fair, physical fight - m4m
Date: 2004-11-03, 10:11PM EST


I would like to fight a Bush supporter to vent my anger. If you are one, have a fiery streek, please contact me so we can meet and physically fight. I would like to beat the shit out of you.

PostingID: 47785163

Hvala Azra :)

pekmez said...

Vas svi jebu odreda slovenci, hrvati, siptari, a sad i bataja. Sad ako cete na mek morate u zemun. I labavi ume da zabavi

Az said...

Drago mi je da ti se dopao ad : )

Arsa said...

evo nastavka pod nazivom:
kosovo za racunare

komentar said...

majstore nema filma!

samo nemojte i vi sada da nas prskate sa recju 'moleban' ...ali ogranski ne mogu da je podnesem.

komentar said...

jaoo stavio si novi upitnik :)

nego mozes li nam dati neki vremenski period kada...jer ja na primer sada ne bih dizala sise...ali za jedno 10-15 godina bih.