1.2.08

12:00 - 13:00


Pauza za klopu pre mesec dana, iskoristena za interno obelezavanje Nove godine.
Ovo su najlepse iz cele kolekcije :)))

Na fotkama se samo nazire propas' radnicke klase! Uopšte se nisam odmorio za novaka :( Imamo novi rok na sljaci i vec dve nedelje radim po 10 sati. Tako do Marta. Jebala me povisica... Ostajao sam ja i ranije toliko dugo, ali me kolje onaj psiholoski momenat sto sada moram :)

Imam utisak kao da je i ova godina na izmaku, a evo tek februar d frst. Ćaletu mi je danas rodjendan. Provodi ga kako najbolje zna i ume, u svom maniru: sredjuje garazu i dvoriste! :) Znam da uporedjuje sada mene i sebe u mojim godinama, ali barem vise ne komentarise :)

Ne spavam nedeljama lepo. Sunce mi je MNOGO nedostajalo. Sada kada je doslo, napokon mi se prispavalo. Kao da sam cekao da se uverim da ce doci i ove godine, da se nije slucajno ohladilo, te sad mogu mirno na pocinak.

Bio sam u pozoristu sinoc i mnogo mi je prijalo. Odlucio sam da idem jednom u 10ak dana obavezno. Dosta sam zabusavao i izbegavao tu polovinu sale sa vise sveta :) Vozio sam kao lud! Ne ponosim se, ali sam ipak stigao na vreme :) Nije bilo mnogo price u kolima, samo ocekivanje novih krivina, odupiranje i stiskanje sedista. Ako nista drugo pronasao sam "mute" dugme za saputnike :))) Zemun - Vidikovac (sa presvlacenjem) - Zvezdara(sa parkiranjem), za nepunih čuku vremena! Respect, a?

Pulsira mi nesto desno jaje. Sve ustajem spustam pantalone, ali nije to. Popularna mi kancelarija, pa kao original Las Vegas, lici na pravo kafance. Samo se smenjuju delegacije. Sa Jocinih slusalica tresti Brenina Jugoslovenka, Djole se nervira sto ga zajebava sinhronizacija, a mene guzi adresar u kojemu na mestu ulice stoji grad, a na gradu drzava. Slaba neka vestacka inteligencija koju cu sa zadovoljstvom zameniti metodom "zakucavanja" u kodu! Ne zelite da znate sta je to :)
Ostale ne primecujem...

Sutra radim pa obećavam da ću zabušavati i nadoknaditi vam sve patnje usled ove suše u pisanju :)))

12 comments:

pekmez said...

U kojem dzepu drzis kljuceve od kola?

Arsa said...

mislis da me oni zigaju?
inace u jakni su, desni dzep iznad sise!

fontisa said...

arso, zbunjuju me tri tvoja potencijalna odgovora na onom upitniku sto si zadao. mozes li malo da ih objasnis?
kombinacija su s e k s a

fontisa said...

sta si ti radio u zemunu?!
novi ribic odande? idi!

Arsa said...

sex te zbunjuje!
a da ti malo odmoris, uzmes koji dan slobodno, setas po kraju, jedes laganu 'ranu... :)))

Arsa said...

ti zaista imas sliku o meni kao o seks mashini!

eh kad se samo setim kako je ovaj blog u pocetku bio jedno fino mesto, ispunjen romanticarskim temama...

ccc, u sta me pretvoriste :)

fontisa said...

ja imam takvu sliku?!
jednom drolja uvek drolja :)

ti si jedno od retko finih ljudi i pristojnih sto sam imala prilike da sretnem....sto jes..i lepsi si uzivo nego na slikama 100x!

ali samo jednu stvar da ti kazem....posao, riba nisu opravdanja da zabusavas na blogu! jebe mi se za tvoje radno vreme i ono drugo radno vreme. kada si nas lepo navukao na ovaj blogic, ja da se skidam sa njega ne mogu dok mi ne nadjes adekvatnu zamenu, ili ja na nju slucajno naletim.

eto.

btw, od cega da odmorim? znas li ti da je kod mene preko 20cm snega? gde da setam? :))

Arsa said...

nek ti Cvrle posalje jedan hit sa kraja devedesetih: "Ja nisam heroin"!

:)))

znaci da ne kacim vise slike, da vas ne plasim?! dobro...
:)

Arsa said...

a jes, malo sam izoblicen na ovim zumiranim slikama...
ionako sluze samo kao dokaz da sam preziveo pola zime.

fontisa said...

kachi kachi!!!

znas li ti da sam onu gde sedis na konferenciji i jedini se kezis fotografu skinula na komp...i cesto je pogledam i smejem se kao luda :)))))
genije!!

suvi genije

spirit said...

ako i ja kazem da bolje izgledas u prirodi nego na slikama, hoces li se mnogo uobraziti? :)))

Zuup Detoup said...

"zakucavanja" ili "nogom" - kako ja imam običaj da kažem. Čim si spomenuo okrenuo mi se želudac... :)

Jedva čekam taj dan kada ću imati svoju liniju za proizvodnju stočne hrane, krmiva i koncentrata! U slobodno vreme bih pasao travu i sneo jaje! Ovako više ne ide! :)