17.1.08

Ljubav na keca


Verujem
7 (36%)
Desilo mi se
5 (26%)
Ne verujem
4 (21%)
Nije mi se desilo
2 (10%)
Urbana legenda
3 (15%)

Lebdi mi ovo u vazduhu već danima. Smori...
Opet izjednačene snage nas u nebesima i onih na zemlji :)

Citirajući stihove nekada velikog rokera, a danas fleku od čoveka, "zaljubim se 5-6 puta u roku od tri minuta" dovodim u pitanje definiciju ljubavi. Očigledno da je svako vidi na svoj način, svako joj pridaje neki svoj značaj, intenzitet i stepen učestalosti.

Meni je sve ljubav! Manja ili veća. Požuda i kres šema je potraga za ljubavi. Zaljubljenost je ljubav u najavi. Krečimo gajbu, želimo provesti sledećih x Novih godina zajedno, delimo kredit za frižider, želimo da pokažemo jedno drugom ceo svet, to je sve već ljubavv :) ljubav i samo ljubav :)) Prevara takođe, ali to je ljubav prema samom sebi! Želeo bih da mogu shodno ovome i izjavljivati to osećanje, ali se ono uvek vezuje za ozbiljnu fazu. Stvarno, odavno nisam to učinio. Jel rade to matorci preko 3 banke? :)

Ne znam mnogo primera gde se dvoje srelo, odlepilo tog momenta and "lived happily ever after"! Možda je ta retkost i osnova za bajkovitost na ovu temu.

Pretpostavljam da se na prvi pogled može govoriti strogo o požudi! Izvesna emocija koja bi se konvertovanjem u niz karaktera mogla predstaviti kao: "jebo bih je"!

Upoznajem se sa nekom. Možda sam u blagoj prednosti, jer znam neke detalje o njoj, što kroz lični kontakt putem dragog nam neta, što posredno metodom rekla - kazala. Svidi mi se neki gest, neko razmišljanje, stav, snalaženje "u prirodi" itd. Manje više sve to pada u vodu kad stanem pred dotičnu. Sa druge strane tu je blic susret na ulici, u disko klubu, svečanoj sali doma kullture, gradskom prevozu i sl.

Ne skidam pogled sa njenih očiju, očekujem neočekivano, dlanovi se znoje, brk otkriva odavno zaboravljeni tik, dlanovi cure, srce prati ritam 7/8, prsti podrhtavaju na orozu... U šta da pucam? Da li samo da ranjavam ili da idem na fatalno? Izgovara svoje ime koje u tim momentima pamtim ne. Blenem u uho, grlo, nos... Pokreće usne, kao da priča, ali to ne dopire do mene. Nije još stiglo do centra za obradu podataka. Uskladišteno je, čeka se obrada i tog čula, ali samo možda :)

DODIRUJE ME! Drma mi ruku.
Beži bre, šta se vataš... Znaš li posledice? Neke sam prosio i sa manje povoda :)
Opraštam joj vrlo brzo, ali ne zaboravljam. Čulo dodira i svi zaposleni u njemu se hitno sele u prostorije službe za kontakte s javnošću. Postoji mogućnost da prvoostvareni kontakt prođe obojen mlitavošću, te se automatski svi zaposleni šalju na neplaćeno!

Opčinjen, zaslepljen. Uhvatila me bre nespremnog! Nemam niti jednu opasku na repertoaru. Mora da su prošli meseci od kada sam listao one svoje aforizme, Blago Radovanovo, čuo neku dobru šalu, vežbao šmekerski pogled pred ogledalom, imao neko ultra seksualno iskustvo o kome bih SADA mogao da razmišljam i iskuliram izliv mozga u krv! Hm... Baš tako.

Drma ona tu moju ruku kao da joj je prvi put! Glava počinje da mi se kreće u pravcu rukovanja i u jednom trenutku amplituda pokreta dostiže kritičnu tačku nakon koje mi u vidokrug upadaju činjenice da je osoba koja mi ugrožava lični prostor zaista suprotnog pola! Ne morate čitati ponovo prethodnu rečenicu, prepričaću vam: snimio sam joj sise! E. Blokada. Muk... Zamišljam koliko je jedna veća od druge, iscrtavam mrežu poprečnih i vertikalnih linija po istima kako bih im lakše odredio odnos u odnosu na ramena, vrat, pupak, kao i slaganje sa svojim dlanovima. Rotiram sliku levo, desno, zumiram, procenjujem temperaturu, pritisak i vlažnost...

Opet neki govor u pozadini, kao žagor na plaži. Svoju odsutnost branim na najbolji mogući način kojim raspolažem, a to je kezom. Godine odricanja!

Kao da umirem u tom momentu! Nema bele boje, više mi se manta u glavi pa je sve crnje no inače. Pred očima mi se smenjuju slike i trenuci koje ćemo tek proživeti. Trčimo na plaži, rvemo se na travi, putujemo oko sveta, previjamo posekotine, paničimo oko puklog kondoma, istovremeno se trujemo nekom hranom, smenjujemo se na šolji zbog pomenutog trovanja, plačemo na ljigave filmove, smejemo na gluposti, gađamo se slinama, budimo komšije, uspavljujemo klince, slavimo ulazak u EU koji se poklopio sa prvom penzijom...

"Jaoo, baš mi je drago što se napokon upoznajemo. Već sam te par puta viđala u prolazu i poduže priželjkujem ovaj momenat, ali eto kad nam se neće. Šta radiš sada? Imaš li malo vremena da provedemo ostatak života zajedno?" Ono malo zdravog razuma, koji sam zadržao u svom vlasništvu, mi govori da ovo ipak nisu njene reči i odlučujem da se pravim blesav. Ignorišem svog đavola.

Kako se sve to uglavnom završava? Budim se u bunilu :)

Nešto mi moje skromno iskustvo govori da od toga nema leba. Ja ipak verujem u ljubav na prvi pogled, ali mi nikad nije bila uzvraćena ili nije nešto potrajala. Možda par koraka, do večere ili do ljubavi na sledeći prvi pogled. Imam par devojaka u glavi godinama, ali mi je to sve manje - više neispunjena želja. Mislio sam i da samo volim da volim, ali nisam bio u pravu. To je glupost. Znači ja ipak verujem u nešto! Eto meni religije.

Odavno se ložim na pritajenu ljubav, ona koju ne primećujem neko vreme. Kraj mene je, ruga mi se u lice, pravi me pametnijim, boljim, lepšim, ne počinje obavezno seksom, ali vremenom on biva sve luđi, jer je sa devojkom koja je ono što nisam nikad ni pretpostavio da tražim!

Dok arčim vaše vreme ovde, stalno se prispitujem jesam li ja ikada uopšte i voleo pravo!? Mislio sam da znam odgovor, ali... Šta je uopšte bila tema ovde?
:)

6 comments:

komentar said...

eh..arso..kad bi samo znao sta sve mi tek vidimo i kako se mi tek pravimo lude. nemoj da si naivan. i nikada nam ne veruj. i kad govorimo istinu mi lazemo.

mnogo si stvari spomenuo u ovom tekstu ozbiljnije je nego sto na prvi pogled deluje.

fontisA said...

hahahha :) vidim gledao si dilm I'm sex addict :)) [druga slika]

ne da sam se smejala sa tim mentolom odlican filmic.

pekmez said...

Sta gledo film odo ba.

komentar said...

ima jedna scena u kojoj mu pusi (prostitutka), i sad nece on namerno da svrsi hoce da uziva....a ona njemu posle 20 minuta pripreti kao ako ne svrsi odmah ima da da jos para za dalje....
cim mu je spomunula pare (posto je stalno oskudevao ali ce poslednji dolar da da na BJob) odmah je svrsio.

to treba gledati. stvarno je zabavno.

Arsa said...

nisam gledao film, slucajno sam naleteo na ovu sliku :)
nakon ovhh komentara krecem da ga spustam veceras sa neta!

klodowik said...

:)

upiši me na listu obožavalaca...