21.1.08

Kad zabaguje stras'

Uvek mi je zanimljivo da čujem kako me drugi doživljavaju, pa makar i kroz san. Pogotovo kad je u pitanju bivša :) Po njoj, ovo je vrhunski opis naše "veze" od desetak dana:

"Posle zajednicke noci dolazim kod tebe u firmu.Ti odlazis u neku kanc i ja ostajem sa jednom devojkom. Sada ona mora da ode negde na par min i moli me da joj pricuvam racunar, da ga neko ne bi dirao... Posto je racunar stajao na pokretnom stolu, isprevrcem sve i napravim drugi razmestaj. U snu je to sve bilo naopacke i sto je bio polozen bocno :) moja percepcija:) Treba ona da se vrati i ja pokusavam da sve vratim kako je bilo, ali ne uspevam. Strah da ce videti sta sam uradila. Dolazis ti i odlazimo u neki hotel koji je inace u sobi pored:) Treba da legnemo da spavamo. Ona se vraca u tom momentu i meni je neprijatno sto me vidi u pidzami. Nismo se tukle:) Lezemo svi, a upaljeno je svetlo i otvorena vrata ka spolja. Ulaze bube koje lete na sijalicu i ja pocinjem da bezim on nekog leptira. Pizdim sto si ostavio otvorena vrata da udju sve ove bube..."

Na vama je da nas psihoizanalizirate!

12 comments:

pekmez said...

U brate trica u najavi:)))))

Arsa said...

il' 5 il' nijedna!

pekmez said...

Pa ti oces i navijacice:)

komentar said...

ma bre on je visak samo ovde :)

pusti devojke da se same igraju :D

Arsa said...

i to sto kazes... :)
kad se vec nisu podzambasile, nek se vole!

odoh ja u kafance.

spirit said...

pa sad... nije mnogo cudno sto je trajalo samo desetak dana,ako je sve drugo vise sanjala posle zajednicke noci od vas :))

pekmez said...

Uh zakucavanje sa razbijenom tablom, srca
na sve strane.

Arsa said...

bez kešanja...

fontisA said...

sta znaci ta rec keshanja?

Arsa said...

košarkaši kad teatralno zakucavaju poen, obično se uhvate za obruč koša i vise tako jednu sekundu. To je kešanje :)

nije preporučljivo, jer može lako da prsne tabla...

komentar said...

hanging :)

sto ne kazu vesanje?! kak iskopase keshanje? k kao kosarka esanje od vesanje, pa Kesanje?

Sekula said...

Čekam te u kafančetu.