19.12.07

Nazvao sam je / ga tuđim imenom

Rezultati ankete:

Jednom 3 (20%)
Više puta 1 (6%)
Nikad 7 (46%)
Uvek :) 4 (26%)

Lapo - lapo... Omakne se, jebi ga, razumem. Znate da se ja ne ustručavam priznati i veće ispale u svom životu, ali ovaj put ću biti dosadan. Ladno se nikad nisam zajebao. Barem koliko je u mom sećanju... Zašto? Eeeee

Za mene je to nebitno, mislim da me oslovi neko drugim imenom. Pa čak i imenom bivšeg, što je iz ovog našeg droljističkog ugla najzanimljivije. Mada, znam da većina ne ostaje baš ravnodušna nakon zajebus lingveta, te je poželjno da se malo pripazi. Da se obrati pažnja! Da nas ne posade ovde k'o zumbul il' iscepaju k'o novinu :)

Zašto se to dešava? Navika, automatika, asocijacija. Zar je bitno? Retko da se je učestalo. Svima je nama tokom dana glava puna suludih detalja, pa logično je da izleti neki na površinu. Da se vine kao erupcija sa Sunca i pošalje elektromagnetna zračenja na našu malu planeticu. Zemlja ćuti, malo svene od toga, ali preživi, ništa strašno. Ljudovi pak uzvrate metodom durenja, a ponekad znaju i da zadlanče izvor zračenja.

Da li je onda tepanje i kićenje nadimcima u upotrebi iz čisto praktičnih razloga? Predostrožnost! Znamo da parovi na taj način nameravaju da pokažu emociju, ponajviše ljubavnu, ka partneru tako da o tome neću laprdati. Ne da mi je zamnimljivo. Bavimo se skrivenim značenjima :)

Mislim na opšte nadimke poput: draga/i, ljubavi, maco, kuco, medo, mazo, lunjo, medu, šećeru, jedina/i, životinjo, cakana/i, srećo, srce, dušo, malena, lane, pile, guzo, debeli, bebo, slatkišu, milo moje, mili, mico, jare, mačak, cakani/a, bebo, cici, mici, anđele...

Kenja mi se od gotovo svih ovde pomenutih :)

Tako se lepo neko uvati ovog ili modifikovanog repertoara i udara. Ne mož' se zajebati i da hoćeš. Ovo što sam nabrojao je klasika. Nadam se da ste evoluirali i ostavili je za sobom, te se predali jazz-u ili pak nekom drugom modernijem pravcu.

Tepaš ili ne tepaš! Nema treće. Mnogima to ide na ganglije. Meni konkretno izluđuje promena glasa usled same tepavštine. Uh... taj inferiorni nastup, promena R u L, Š u S itd. Ode pritisak u qrac za tili čas.

Tepam, nije da ne tepam. Dok ne utepam :) Zajednička imena koja koristim već poduže vreme su: bejbe i grome. Postoji i verzija u vidu bebe, uzeto iz Tom & Jerry epizode gde neki orkestar mačaka peva "Ou maj bebe..." :) Počeo sam sve pripadnice pola nemoga da oslovljavam tako. Toliko često da mi je
već dojadilo. Poreklo je možda iz filma gde Đole haubica izgovara Barbari: "Bejbe, ovaj grad je suviše opasan da bi ti šetala sama...". Gromom oglašavam devojke retko i to samo kada me oduševe nečime. Akrobacija, žongliranje, borilačka veština, sitan vez i tako to... :)

Eto zašto ja nemam problema. Sve su iste u mojim očima, tj. na mom jeziku. Mislim dok im izgovaram ime, ne bukv... Džaba mi da se vadim sad :)


Kaži mi, kaži, kako da te zovem; kaži mi kakvo ime da ti dam, hoću li reći: "Diko" ili "snago", ili ću "lane" ili "moje blago"; hoću li "dušo" ili "moje drago", kaži mi kakvo ime da ti dam! Sve su to mila imena i lepa kojima Srbin svome zlatu tepa; Al' ja bih proveo čitav jedan vek, tražeći lepše, dičnije i slađe, milije ime, što još ne ču svet, da njim nazovem moj rumeni cvet.

7 comments:

komentar said...

ja se iskreno spetljam kako da na primer decka svog pozovem njegovim imenom....da li cu skraceno ili dugacko..i nekkako mi je neprirodno da ga zovem po imenu. druge jesam, ali ovog ne mogu. i cesto kada pricam sa njim ja se njemu obracam u zenskom rodu. cak su mu i nadimci u zenskom rodu. i sta fali nadimcima zivotinjo i seceru???on me zove zivotinjo, drugi me zove shecheru (ali bas tako), mama me zove cakana
hoces da kazes da mene moja mama manje voli zbog toga? :((( smrc :(((

moj omiljeni nadimci sto dajem ljudima su dragana, lepa, bubica i suncica (od suncokret)

a kad cujem taj ton sto i tebi ide na kurac....i meni se odmah dlake dignu na glavi. tacno znam da mu nesto treba, i da ce da me jashe po kicmi.

Arsa said...

dobro, mozda sam bio malo prestrog za ovaj spisak klasike. verovatno ih vezujem za nemile osobe koje to koriste :(

pardon svima!

alisa said...

Joj, ljudi moji, meni se desilo da tuđu draganu:))) nazovem pogrešnim imenom... i to, narafski, imenom bivše... a što je najgore, nije mi izletelo jednom, već sam te večeri bila toliko umorna da sam celo veče dotičnu, inače vrlo simpa personu, zvala imenom bivše devojke dotičnog pak čoeka (inače mog oca - he, kakva papazjanija:)... i ne primećujući diskretno dizanje obrva, kolutanje očima i slične naznake da sam idiot, koje je moj jadni tatko pokušavao da mi uputi... te sam grešku tek docnije uopće osvestila... i baš mi bilo krivo do besvesti...zbog nje, fina žena, a njemu ko kriv, baš je bio promiskuitetan u tom periodu, pa tko će popamtiti:)))

Alisa said...

A moram i da priznam nešto: šta ću, ja vooolem da mi se tepa, a i da tepam, mene to baš onako slatko i fino i slikovito... mrzim tepajući glas, ono kenjkavo šuškanje, to mrzim čak i deci kad se tak obraćaju... ali prosto se istopim kad sam pile i slično, da sad ne otkrivam:)))
A i ime mi dosadno, vrlo učestalo u svetskim razmerama, pa se smorim kad me samo imenom zove;)

Arsa said...

:)) da, da. slucajno se prepoznajem se u nekim delovima tvog blama :)))

ja imam osecaj da je moje ime decije!
ne ni mladalacko, nego bas klinacko.

inace i ja sam za to da se sa decom prica bez frljanja.

komentar said...

tvoje ime tebi uopste ne pristaje. uvek ces za mene biti arsa :))

arsa si ti :)

spirit said...

ma tepanja su zdrava- bljakavshtina naravno,ali se nikad ne omasi :))
samim tim, povoljno uticu na zdravlje,jer si opusteniji.