6.12.07

Kunt tokom ljubavi

Jednom
2 (16%)
Dva ili više puta
2 (16%)
Nikad
5 (41%)
Svaki put
3 (25%)

Jedinstven trip!
Znam da ne mogu, znam da se posao privesti kraju verovatno i neće, ali započinjem... pobeđuje moja alavost. Ma jok, želja da usrećim... :) Makar se mučio, na nos da mi izađe.

U tim trenucima kad je obeznanjivanje u najavi, ambijent može biti i krajnje štur. Nije bitno kakva je muzika u pozadini, kakve su senke oko tebe, mirišljave sveće ili ne, zvuk sitne dece u pozadini ili ne, naučno obrazovni program ili spot "Satisfaction" na TV-u. Ništa od toga ne primećujem. Samo mi je lepo.

Vazdušasti doživljaj pojačava čista posteljina, optimalno zagrejana prostorija, minimum stresova tog dana, s merom popunjen stomak ukusnim specijalitetima.

Sinhronizovani pokreti, skoro identičnih amplituda, pravilno raspoređeni uzdasi. Periodi zatvorenih očiju se se sve vise produžuju. Umorno otvaranje istih biva sve teže. Uverim se da je sve i dalje nepromenjeno u odnosu na prošlo škiljenje i ponovo mrak. Nakon izvesnog vremena više ne gledam već metodom dodira proveravam brojnost, proveravm ornost. Lepo mi je.

Kada i ruke prestanu da budu znatiželjne to je znak da me nema više. Ovaj perpetum mobile nastavlja da šljaka samo ja toga više nisam svestan. Znam da će spoljna kuglica s jedne strane da krne sledeću, da će se snaga prenositi redom dok se spoljna sa druge strane ne vine u oblake, pa sve iz početka. Obrnuta osmica na sve strane... a meni jebote lepo.

Neko postavlja pitanje. Neko nešto izgovara. Sistemom eliminacije zaključujem odmah da to nisam ja, jer me zaista u tom trenutku ama baš ništa ne interesuje. Mora da je to ova fina i mutna osoba koja me posmatra iz ptičije perspektive. Malo fali da je pozdravim, izjavim dobrodošlicu i obradujem se što je vidim. Čuo sam reči, ali mi treba malo duže da ih obradim. Da budem iskren, čitavu večnost sam rezervisao za tu radnju i to bez onog dela kada odgovaram. Lepo mi i dalje.

Očigledno odgovor nije bio previše bitan, jer bi inače usledio oštar protest ostalih učesnika konferencije onoj mojoj reakciji, u vidu izuzetno proste neproširive rečenice, izgovorene na licnom nemuštom. Eto i podpitanja, a uskoro i još jednog mumlja. Svima lepo.

Trgnem se, pomislim da stvarno nije u redu. Kakav sam ja to domaćin. Ustvari i nisam. Ja sam gost, njen gost. Sa takvim statusom mi je štošta dozvoljeno te dajem rešenje i bivam darivan razumevanjem, uz prateći komentar: "mislila sam da nikad nećeš predložiti..."

Fetus u fetusu, kao da ničega nije bilo.
Puj pike ne važi...

Najlepše...

12 comments:

komentar said...

ja se izvinjavam ali samo da rascistim ako me mozak ne vara o cemu pises:
lezis u krevetu sa draganom svojom dok ti je u njoj i kuliras? jel?

Arsa said...

zaspao bre :)

Koma, ipak ti pomalo i razmisljas :)

Sekula said...

Ja sam, da budem iskren, ovu anketu isprva shvatio kao zajebanciju, ali sada kad vidim rezultate...

Ali, stvarno, ono troje što je škljocnulo na svaki put - preteraše.

Ja sam pre za obrnutu varijantu. Eto ti Arso nove ankete.

Arsa said...

To Slava i Koma miniraju svaku humanitarnu akciju! samo da znate :)))

obrnuta varijanta :)
vec sam pisao o tome, ali nisam anketir'o. žemo!

znaci sledeca anketa:
"da li ste karani u snu" :)))

komentar said...

ja svaki put kada dodjem na arsin sajt klikcem na nesto, vazno mi je da klikcem svidja mi se to.

arso moze malo jasnije to pitanje"da li ste karani u snu"

da li smo dok spavamo sanjali karanje, ili smo dok smo spavali imali gosta koji se sunjao oko kuce a majtor bi i usao u kucu pa bi se gazdarica tek onda pocela buditi.

nisam za prvo pitanje, jer je medicinskog karaktera. svako karanje u snu je ventil za tezak stres i pritisak kod tog coveka; osecaj unutrasnjeg nezadovoljstva i pocetak hronicne depresije.
kulminacije u snovima su neka vrsta samoodbrane od svih tih stresova. retko se sanja, cesto u pubertetu, i kada je covek pod velikim pritiskom.

a ono drugo.....ne secam se vise.

pekmez said...

sta se ne secas? da li je bio majstor ili nije pre nego se usunjao? svakog gosta tri dana dosta:)

komentar said...

ne secam se ...ozbiljno.
mada me ne bi cudilo da mi se desilo. znam da sam ja naughty girl budila gospodina.....ali obrnuto...jok.

pekmez said...

Mozda tvrdo spavas:)

komentar said...

hahahaha :)))

mozda :)))

Arsa said...

...ili on mekano radi :)))

Sekula said...

Da se desilo sećala bi se :).

Alisa said...

ijuuu, pa i ja mislila zezancija anketa!!!
Ma dajte, kako spavanje tokom seksa???
Pa ja bih se žešće uvredila da mi dragi zakunta!!!