17.12.07

Dan prvi



Kako divno jutro!
Čuo sam sam se par prijatelja prvi put nakon nekoliko meseci.
Dobio e-mail od mnogo dobre drugarice s kojom sam izgubio kontakt pre desetak godina.
Dočekali su me planovi za sport sredinom nedelje. Poziv na slavu od kolege. Posao ide, nigde ne zapinje. Verovatno hoće čim završim sa ovim pisanijem :) Pazi kad se ne uzbuđujem.

Vikend pun prijatelja, snega, poslastica za dušu i telo.

Mora da je ovo onaj jedini ponedeljak u godini koji ti ne ide na ganglije :)))

Čak me ni crknuta sijalica desnoga fara nije poremetila, kao ni to što sinoć ponovo nisam mogao šesti put za redom...

5 comments:

komentar said...

lepo, lepo :))))

pekmez said...

Vezbaj, vezbaj i na radnom mestu.

spirit said...

samo pet x :)))

spirit said...

vratih se da pogledam zanr :))
svaka cast!

slavoljub said...

bas me je obradovao ovaj post :-)