21.11.07

Vatromet


Jedan
4 (33%)
Dva
2 (16%)
Nekoliko
1 (8%)
Ne mož' izbrojat
1 (8%)
Niti jedan jebeni svrš da mi se desi
4 (33%)

Broj orgazama u toku seanse!
Opet ja o maloj smrti, ali sada kvantitativno.


Ljudi, deder ako može neko da pritekne u pomoć ovoj poslednjoj unesrećenoj populaciji! Sve ih je više, a ja ne postizavam :)

Znam da je nepravedna anketa i da devojčice sada nama ovde nabijaju komplekse. Neka im! U znak odmazde sledeći orgazam drugari slobodno isfolirajte :)

Uvek sam im zavideo na brojkama! Mene usreći jedan jedini, te mogu misliti kako je to puta 2,3,4... Uh. Lažem! Ne mogu zamisliti, a voleo bih :) Uvek se setim Viktora iz Vudi Alenovog "Everything you always wanted to know about sex" koji se jadan pogrbio i sav deformisao, jer je nakon jednog experimenta doživeo valjda 4 orgazma za redom. Vau... Koja vožnja :)

Naslušao sam se ribolovačkih priča tokom godina, o standardnom broju posezanja za nekim ubrusom tokom druženja u iznosu od više puta. Odavno se ne primam na takve priče i odavno sam prestao da pravim svoje rekorde. Čemu to? Danas sam srećan kad me obraduje i ovaj jedan vatromet :)

MUDrost koja dolazi s godinama...

Čak i moji heroji iz dokumentaraca bivaju zadovoljni tom brojkom. Zašto bih se sad ja qrčio, a usput me niko i ne snima.

Ajde, ko prvi nek se javi :)

9 comments:

slavoljub said...

ja nemam sta da kazem, jer spadam u ovu poslednju grupu :-)

Anonymous said...

Sedam puta bez vadjenja.

sranjoprav said...

Arso ako nastavis sa ovakvim postovima moci ces slobodno da promenis ime bloga u "Ribolovacke price".

Arsa said...

ah da, zaboravih da ovde navraca starija populacija i da je jedan orgazam po seansi kurcenje!!!

:)))

Slavoljube, evo mozes da se nadjes sa Anonymous-om da poradite na tom problemu...

komentar said...

eee arso kada bi ti znao samo koliko je jahanja bilo potrebno dok smo ucili kako da ga postignemo...sada ubiramo plodove tog mukotrpnog rada :)

Anonymous said...

U seksualnom odgoju ponavljacice su najbolje:)

slavoljub said...

ma nadjem te ja, znas :-)

Arsa said...

sedi, jedan!

:)))

Sekula said...

Eeee, da je njemu taj jedan...