29.11.07

Hipnoza

Ma koliko god svi pljuvali, odricali se, podvlačili crte, zaboravljali... Ne ide nam! Doduše malo vremena je i prošlo, ali opet. Poštansko mi sanduče prepuno čestitki, pesama, slika, fora i fazona na račun današnjeg dana. Danas je čuveni "R day". Dan Republike.

Šta za vas predstavlja isti? Meni baš ništa. Nit se sećam slobodnih dana, mini raspusta, svinjokolja, filmskog maratona, ukrašenih trgova, partijskih orgazama. Ama baš ništa!
Jedino za šta ga vezujem jeste za našu lenjost. Za fetišom praznikovanja i nerada.

Ovaj naš Koperfild je zaista bio mag! Odapnuo i nije stigao do strofe "kad si srećan tad prstima pucketaj ti". Puc, puc... Tako smo eto na prelazu iz strofe u refren već dve i po decenije :) Na trenutak mi kroz glavu prolete misao da onda nikada nećemo ni doći do stiha sa detaljom "URA". Loše misli. Šiiiic...

Da ge 'bem...
Srećan vam praznik i uživajte u prigodnom umetničkom programu koji je redakcija Droljizma odabrala za vas!



24 comments:

slavoljub said...

fala :-)
ja nisam jugonostalgicar
tj. ne bih da se vrati nešto što je prošlo

ali voleo sam sfrj
na kraju krajeva, ja sam u njoj rođen
oduvek su moji bili srbi, oduvek se slava slavila, jednog dedu su ubili partizani 1944., drugi normalno solunac ... manje više stereotip
i sve to u jugoslaviji

nije bio los taj sfrj pokusaj
za pametne ljude
za budale je i srbija problem
vidi se iz priloženog

kažem, ne bih da se ponavlja nešto što nije uspelo
bilo je lepo dok je trajalo

imam utisak da su najveći protivnici srpstva u sfrj postali najveći srbi u srbiji

mi koji smo iskreno voleli sfrj voleli smo iskreno i srbiju
takav je moj utisak

mater said...

ne davno sam cula "sta ova evropska unija pravi ujedinjenu evropu, pa kad je sfrj stvorena po istom principu sa istom zeljom i stavovima-pa jel im nije dobar primer"
mene te stvari uzasno neviraju
sad mi dodje da psujem al
niti znam koja mi je zastava ni grb ni himna
pun mi je kofer sto sam srpkinja ocu bre da sam mongolka ili iz nekog africkog plemena
da se bre zna sta ko radi kako se ponasa kako se vozi ko se gde i kako zaposljava da znam .....
ma ne citajte
misli revoltirane ex dojilje

mater said...

koja jos sedi kod kuce igra se s decama i bezuspesno ceka odgovore iz firmi u koje je konkurisala...
ma to me samo tako uhvati...

mmkf said...

privukao me naziv bloga koji je fenomenalan...citam kad ukradem vremena

Anonymous said...

Eto sta biva kad sise ostanu nezaposlene:)

Arsa said...

meni se stvarno svidelo to zajednistvo. lepota mi je sto smo svi toliko razliciti bili u sustini isti. dobro, priznajem... zagi akcenat :)))

smatram da je bilo kakva nostalgija i trazenje izgovora u tim vremenima pogubna. bilo je lepo dok je trajala, ali mora se dalje i to brze.

cak i te fine trenutke, kao ovaj drzavn praznik, u kojima smo svi osecali pripadnistvo jednoj velikoj prici, crpeli iz nje vecu/manju snagu itd., pocinju da mi bivaju mucni. nikako da spakujemo sve to u kutijicu sa uspomenama i krenemo da pravimo nesto novo, vec po potrebi zivimo malo u 20-om, pa malo 21. veku.

Arsa said...

Dobro dosla Kung Fu ribo :)

Arsa said...

da se uzobiljimo i vratimo na dojke!

i sta kazes, ne curi vise, a?
sta si se stisla?

jednog dana kao otac, mislim da ce mi najteze pasti sto cu morati sisu da delim s detetom :)

Anonymous said...

Kad prasici utihnu.

Anonymous said...

Kakav si to covek Arso deci bi uzimao od usta?

Arsa said...

:)))
ko je tu kome iz ustiju uz'o da te pitam ja!?
:)

Anonymous said...

Vrati detetu sisu i ne raspravljaj se.

Arsa said...

:(((
:)))

slavoljub said...

kliknuo sam :-)

Arsa said...

sta si kliknuo? pjesmicu?
koja vam je omiljena?
himna, čola, balaš ili nele?

Anonymous said...

Mitar Mrkela.

slavoljub said...

ma da zaspim

slavoljub said...

cola bez konkurencije

Arsa said...

Čolina bila jaca od "hej sloveni".

"zemljo moja" takodje udara!

Jugoslavijo (od vardara pa do triglava). rasulo...

komentar said...

sad ce ispasti da serem...ali ajde sta cu moram nesto da kazem....zvala sam brata od tetke sa one druge strane, nisam bas u nekom kontaktu nego mi ga cale uvalio zadnji put u nedelju kada smo se culi, i obecah da cu ga zvati (tog brata) juce....anyway, hoce decko da se uclani u stranku. mladji je od mene sigurno 4-5 godina, mozda i vise stvarno ne znam. pitam ga sta ce ti to u zivotu.. a on meni 'politika je svuda oko nas, sta cu drugo'
i tada mi se upali sijalica, setim se ljudi od pre par meseci kada sam posetila scg...i stvarno politika je u svakoj pori njihovog zivota. jedino ne gledati tv i novine ne citati i ne druziti se sa penzosima pa da covek bude koliko toliko mirne glave.
kakva politika kakvi bakraci.

a sfrj sta je to bilo? ne secam se.
ne verujem u to kao zajednistvo vestacki napravljeno... i sirenje nacionalizma. secate se kako je milosevis srao mi srbi? i draskovic, i seselj? mi srbi...upropastise jos vise zemlju dzukele.

komentar said...

jednom na dan titove smrti, izvinite ne znam datum, maj je neki, bila sam klinka....i zateknemo se keva i ja na ulici....pocele sirene i svi moraju da stanu .
pitam kevu sto smo stali....kaze 'zato sto je umro tito'
onda je ja pitah zasto sirene ne sviraju kada je deda umro?

ona kaze deda nije bio predsednik
onda je ja pitah a zasto stojimo ako je umro?
ona mi kaze 'zato sto jedu govna'
a ko jede govna?
a ona meni kaze 'ti ne smes tako da pricas'.
a ja njoj 'zato sto si ti nas predsednik (u kuci)?'

:)

spirit said...

e pa ja se secam, da se pravio praznicni rucak za Dan republike, i da smo svi bili na okupu, i da se drugi dan isao kod babe gde se svi okupljali :))
i pravila se uvek ruska salata :))

Barem se znalo da su bili par velikih praznika i to je to...sad se vise ni ne snalazim koji praznik kad slavimo i zasto

pekmez said...

Ja jos uvek rado trosim Titine pionirke. Nenunistive.




Iso Suljo putem i sretne Muju. Pita njega Mujo gdje ide...
-Odo na PARTY veli Suljo.
-Šta ti je to PARTY?, upita Mujo
-Hajde i ti sa mnom pa ces vidjeti, do 12 igramo i pjevamo od dvanest ugase se svjetla i onda radimo one stvari, hoćeš li ići ili nećeš?
-Hoću veli Mujo.
Kad su došli tamo, Mujo samo šuti i gleda kad dođe 12 oni ugase svijetla i počnu da rade one stvari. Poslije petnest minuta, upali Mujo svijetlo i sav iznerviran kaže:
-Ljudi hajte malo da se organizujemo evo ja pušim već tri puta...

baba ruza said...

strasno, strasno sine.