13.11.07

Crush express

Ona: Jel imaš ti devojku? Bilo kakvu vrstu veze?
Ona: Gde pobeže?
Ona: Pa nije toliko ozbiljno pitanje, kiki
Ona: Ne sekiraj se, neću ti ništa, objasniću ti zašto mi treba ta informacija.
On: kez
On: izvini, ček minut, gužva mi ovde
Ona: ok
On: "objasniću ti zašto mi treba ta informacija. "
On: sjajno :)
On: ukratko nemam
On: dva puta sam se video sa jednom devojkom
On: drugaricom one Jelene
On: to je sve
Ona: Evo ovako... :)
Ona: Sinoć sam sedela sa par devojaka i razradile smo ideju o žurci, Single's party
On: :) sex i grad
Ona: Svaka predloži 5 kadidata, sa opisima, CVjem, referencama, karakternim opisom i sl.
Ona: Koji kandidati prodju komisiju upadaju na spisak
On: ko radi na našem CV? bivše :)))
Ona: Na žurci će svi biti slobodni
Ona: Gotovo niko se neće znati medjusobno
Ona: Svi moraju da budu opušteni i spremni na upoznavanja i potencijalna muvanja
Ona: Ona devojka koja predlaže mora da se založi za svoje kandidate
On: hahahahahahaha
Ona: Are you in? :)
On: na koji nacin da se založi?
Ona: Da da sve od sebe da kadidate prihvati komisija i da progura što više od predloženih
On: ček, koliko vas ima?
Ona: Biće dosta i devojaka
Ona: Ali samo odredjene imaju pravo da dovode muške ne sve
On: jel će biti ono 1:1 ili vas 3-4, a nas 50 pa otimanje!
On: aha, shvatio...
Ona: Jasnije ?
On: da,da
Ona: sjajno!
On: ne skidam kez sa lica, sjajna akcija
On: jel postoje neka pravila?
On: da žurka traje dok se svi ne spare?
On: usaglašavanje visine?
On: pune usne obavezno sa tankim?
Ona: hehe
On: nasmejani sa tužnima?
On: pričljivi sa mutavima?
Ona: Ne, nema pravila, ko uradi nešto uradio je...
Ona: Sve zavisi koliko si zainteresovan i sposoban
Ona: onda znači i beskonačan broj startova za jedno veče?
On: bolje da uvedete max 3 starta,biće kvalitetniije
Ona: Nema ograničenja, ako devojkama koje budeš startovao to ne smeta, sve prolazi
Ona: Sve je na tvoj rizik i odluku
On: a ako pristane više od jednom :)
Ona: moraš i to razmotriti, kao što rekoh: sve je dozvoljeno
On: :)
Ona: Ne, mislim da to ipak ti moraš razmotriti, šta ćeš onda! kiki
On: sednemo, popričamo svi zajedno, ubedim ih da je to deljenje u njihovom interesu...
On: dajem neke primere iz bliske il dalje istorije
Ona: Znači ti si zainteresovan? :D
On: svakako!!!
On: to znači onda da do žurke ja ne smem da nadjem cicku?
Ona: Tako je
On: da pozovem u izlazak neku od članova komisije?
Ona: Sve je dozvoljeno! Nema fer pleja
Ona: All is right in love and war, jel tako beše? kez
On: eh, kad bi svaki ponedeljak počinjao ovako! :)


"Nakon radnog vremena i pregršt razmenjenih reči, ponajviše o muzici i pevanju, čime se ona ozbiljnije bavila ranije, prošetao sam do njenog stola i ostavio krišom čokoladicu Krašovu (Crush). Sutradan sam bio glavni osumnjičen, ali nije bilo dokaza, te sam kroz šalu sve poricao i tvrdio da "nemam ništa s tim". Napravio sam ovaj film i poslao joj kao fazon da se ipak našla neka dobra duša da skrene pažnju na moj "zločin". [zvuk zvuči] "
On


Kaže da mu je vikend bio nezaboravan...

19 comments:

slavoljub said...

ma jel to na pomolu happy end ovog bloga? :-):-)
jel to ljubav il su galebari?

Arsa said...

:)))

galebari ili... ?

ne razumem pitanje :)))

slavoljub said...

sta ne razumes?!
koji deo nije jasan?!
dakle, vec je bilo cim si se zaglupio :-)

jel se grebes za odnos ili se odnosis :-)

Arsa said...

za sada grebanje, a ovo drugo samo preti.

slavoljub said...

tako sam ja verovao sve do one crkve u smederevu :-)

komentar said...

ovo je meni tako romanticno :))))


bas me dirnulo.

Sekula said...

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

pekmez said...

Kad sad bata Arsa raspekmezi nekoliko pari sifona kao to je urbano i u trendu.


Novi izam je Droljizam.

Arsa said...

Trendsetter :)

romanticno, romanticno...
evo i kod mene erekcija :)

sekula! jel mi sad oprastas za vikend? :)))

slavoljub said...

arsa se talasa :-)

Arsa said...

ovo sa smederevom me strecnulo, pa ne umem da se nasalim :)

inace, kod te crkve je tvoja gospodja neopravdano i nicim izazvano nasrnula bider-majerom na moju tadasnju djevu! kao oci na ledjima da je imala :)

Vidim ja sad vase iskonske namere da me "prevarite" :)))

slavoljub said...

pa jbg arso, ona uvatila al to ne znači da je bilo sa tobom :-)
izvini, al nasmejah se

Arsa said...

uvatila qrac...
rekla meni baba jos onomad da se to ne vazi kad ga pokupi sa zemlje!

;)

udavaca...

slavoljub said...

hahaahaha
nemoj sad opet o njoj majke ti :-)
cim ti se neka malo priblizi, ti pocnes da restauriras :-)
hrabro se zabodi :-)

komentar said...

u zivotu nisam stala da vatam to cvece. zadnji put kada sam isla na svadbu obukla sam crnu, doduse mini, usku haljinu da dizem pritisak mladozenji. to je bilo pre 4-5 godina, druga svadba da se secam na kojoj sam bila.

ha! kad smo kod crkve nikad nisam imala seks u njoj...e to bilo suocavanje sa predrasudama :)
jel neko od vas?
ona pomocna kucica pored se ne vazi.

komentar said...

eee kada bi ti znao koliko to hrabro treba da bude :)))))

pune ruke posla sunce ti ljubim.

Arsa said...

brave heart - close to attack :)

Sekula said...

Sve ti je oprošteno

spirit said...

al definitivno covek omasi profesiju :)
Lep filmic,da se razbljakavimo svi