27.11.07

Concerto piccolo

Tuđina. Hiljadama kilometara od rodne grude, pre više od dve i po hiljade dana. Gradić, jedva vidljiv na karti Evrope. Periferija. Kupaona malog motela. Ogromna zaparena prostorija, po pet tuševa na dva zida, gledaju jedni u druge, kao što to i naša dupeta čine. Štrokavi, bez prethodnog grupnog iskustva, nemamo izbora. Dug je put za nama, veliki događaj pred nama. Vrela voda neverovatno opušta... Nakon par minuta obavezne zajebancije i međusobnog podjebavanja gubimo se u mislima. Sapuni padaju, ali jedni drugima ipak verujemo...

Završavam prvi i polako izlazim. U jednom trenutku čujem zvuk žice, slučajno okinut. Žica gitare. Bradr otkriva svoj položaj pri ulazu i prstom mi govori da budem tih, da stanem tu kraj njega. Na samom ulazu u kupaonu odjekuje prvi akord, drugi... Oduševljenje publike! Kreću naši glasovi da znoje zidove dotične prostoriju onako kako ih nikada ništa nije! Koncert, i to kakav! Osmesi odjekuju dok se pesma smeši. Gologuzi prateći vokali, fanovi, muzičari. Opšta ludnica. Ne zna se više ko nastupa, ko posmatra...

Kada padne prvi sneg

Kada padne prvi sneg,
kada padne prvi sneg;

ja upregnem konja dva,
dva vatrena sokola,

pa se sankam noc i dan.
Mnogo zena srecem tad,
mnogo zena srecem tad;
svakoj blagi osmeh dam,
da l' je poznam ili ne,
ni jednoj se ne rugam.

Svaku zenu volim ja,
svaku zenu volim ja;
bila ona plavusa,
smedja il' garavusa,
svaku zenu volim ja.


4 comments:

tole said...

he,heeee.........
secam se,nadrealno bese.
idemo sutra u 'Mamolo',mozemo i tamo nesto da otpevamo u klonji?

Arsa said...

mislio sam da se plasis publiciteta, pa sam te sakrio iza postapalice :)

vidimo se u klonji! :)

slavoljub said...

a i proslu put ste vas dvojica isli negde zajedno :-)
ja dodjem ko paravan, a?

Arsa said...

ljubavni trokut...