29.10.07

Uzdasi promiskuiteta

Uvek jedna / jedan
10 (71%)
Dve / dvojica
1 (7%)
Tri / trojica
1 (7%)
Više od tri
0 (0%)
Nikad nisam imala decka (javi se...) / devojku
2 (14%)

Votes so far: 14 , Poll closed

Odgovori na pitanje: "Sa koliko devojaka / momaka si se zabavljao / la istovremeno?"

Pre neko veče smo pričali o životu, ljubavi. Pre neki dan sam dobio pesmu od jedne devojke. Jedne, nebitno... Zini ti kažem :) Nađem i prepoznam jednu svoju neispunjenu želju. D'umrem za nekoga :)

Onda zaključak da su mi kriterijumi prestrogi, da mnogo tražim. Kako da ih smanjim? Kako sad protiv sebe? Da pristanem na nešto manje od očekivanog. Da pristanem d'umrem za nekog ko nije kvalifikovan u mojoj glavi? Sa druge strane, da li čekati, možda do besvesti, da se besmrtnica pojavi?

Da li je ovde izbor između dva "zla"? Ovo prvo mi nekako ne deluje privlačno, neiskreno je, diže nervozu. Varijanta dva ostavlja nadu, ali zamara. Pogotovo ako je čekanje pasivno. Onda nam se kao jedino moguće rešenje postavlja, jelte aktiva! Kao pčelica od cveta do cveta, dok se ne naleti na odgovarajuću kombinaciju tučka i prašnika :)

Kako vidim jedan partner je dovoljan većini. Ima 2 usamljena slučaja poligamije. Sram nas... uh ovaj... IH bilo! :) Tako malo tragača? Nisam uspeo da sakrijem traženje podrške za svoja lutanja tog tipa. Kenjam i razmišljam na glas, ne bih li dobio ohrabrenje za takvo ponašanje. Već sam ja odlučio, samo izvlačim podršku. Mada sam kurva, jer se savetujem sa vama čiji odgovor znam :)

Imam li moralnih dilema, glodanje savesti? Da i ne. Kad prevagne prvi odgovor, samo se setim stihova "Let's be alone together" i prođe me.

Ogroman pozdrav za poslednju kategoriju i iskren poziv da se ponašaju shodno uputstvima iz zagrade :)))



Do you really think she can love you more than me, do you really, really think so Do you really think she can love you more than me, baby I know she won't Cause I loved you, unconditionally, I gave you even more than ,I had to give I was willing for you to die, cause you were more precious to me, than my own life Down on my knees, I'm begging you, Down on my knees, I'm begging you, Down on my knees, I'm begging you, Please, please don't leave me I won't believe, that you really, really, wanna leave me, just because of her Have you forgot about, all the things, we've been through, she was not the one, who was there for you See, I loved you unconditionally, I gave you even more than ,I had to give I was willing for you to die, cause you were more precious to me, than my own life Down on my knees, I'm begging you, Down on my knees, I'm begging you, Down on my knees, I'm begging you, Please, please don't leave me Don't leave me, I'm begging, I love you, I need you, I'm dying, I'm crying, I'm begging, Please love me I love you, I love you, I'm begging, please love me, I'm begging, I'm begging, Please don't leave me, no, no, no, no, no Down on my knees, I'm begging you...

40 comments:

slavoljub said...

pricali smo one veceri... nije lose i ziveti za nekoga, a? :-)

slavoljub said...

ah, da, hvala na pozdravu :-):-)

Arsa said...

kad te budem razdjevičio!
:)))

tole said...

hvala na ovom spotu Arso,(video sam ga jedne noci na Fox-u valjda i upamtio), i sad konacno ponovo (blago navaren) u kancelariji sa 'kolegom'.
super,kakva inteligentna ekipa na jednom mestu....
i duhovito i bolno i potresno
i pateticno......i 'osetices sta je zensko kad poludi'...he,he....
divna je mica....

komentar said...

sve ostalo manje vise poznato, ali ova rec unconditionally (bezuslovno) je neprejebiva. hmm...da svu moju 'zivotnu filozofiju' kada malo bolje razmislim mogu da strpam u tu rec i da napokon imam nekog smisla.
arso ti si genije. a za tekst...od cveta do cveta pa koji najlepse mirise :)

komentar said...

eh...a sta bih ja tebe mogla da posavetujem....????

kriterijumi..da.
imala sam druga dobar u dusi ali negde na pola puta do middle age, izgubio je pojam o vrednostima, ljudskim vrednostima. mozda toga vise ni nema, ja jesam malo staromodna. i tako ti je on napravio citav spisak sranja sta ta riba ne sme da poseduje u sebi i sta bi bilo uslovno da poseduje. ta lista stvari, tih kriterijuma, to su bili ogledalo njega(jedan od razloga i zasto sam ga otkacila...lud covek). i sada i dalje nema devojku. a zasao u 40-tu.
kriterijumi ne smeju da postoje. samo sustina ljudske vrednosti. ako ti uspes u nekoj osobi da prepoznas ono za cim tragas, ti ces biti srecan covek.
na zalost vecina ljudi imaju interes, kalkulaciju u necemu, zele 'bolje' kroz svog partnera (karijera, status, vaspitanje...obrazovanje...) a to je greska jer predstavlja interes.
tvoj zadatak je arso bas tezak, ali ne sumnjam u tvoju inteligenciju ni tren. i mislim da bi mogao biti srecan i ispunjen samo pored takve osobe....ali i to moras da prihvatis bezuslovno i da sam sebe ne sputavas u dodavanju tih kriterijuma.
pa koliko da traje traje. i to sto je trajalo, vredelo je vise nego brak iz interesa.
ja mom v. kazem da nikada nama ne bi bilo tako dobro kao sto je bilo (sad mi vec dosadio..ili sam ja u krizi ali opet mislim da mi je dosadio) da ga nisam prihvatila takvog kakav jeste...bezuslovno (ijaoo kakva rec mama mia!!!)...iako on mene jeste smuvao iz interesa. i trudicu se da nikada u svom zivotu ne postavljam takve kriterijume...jer za mene to je jedna vrsta iskoriscavanja i manipulacije.
zivim za sustinu pa ako treba da boli nek boli. bar znam za sta sam zivela.

so, primirise ti njih malo bolje, skini im lejere foliranja, beogradsko ili bilo kog drugog akcenta, isprovociraj da vide kako se ponasaju u takvim situacijama (da ne gubis vreme..na primer ispali je nesto prvi put, drugi put kasni ili nemas pare da platis pice)...kopaj...vidi sta se tu krije..neke su i zaboravile ko su i sta su.

komentar said...

i zaboravih..u svakom od nas postoji samo jedna istina....
tvoj izbor zivotne satisfakcije, uspeha, cega god ti je najvise stalo, zavisi od toga koliko hoces tu jednu jedinu istinu da modifikujes i da budes spreman da snosis posledice i sa jedne i sa druge strane.

pekmez said...

Ovo citaju sve Arsine ribice i misle se koje
li je ona druga?
a nijedna ne kapira a treca? a cetvrta?
Budi drolja do kraja.
Ja priznajem da sam sve smuvao ili sam se dao smuvati iz interesa.

Arsa said...

ah, ne
naucio sam lekciju :)

Arsa said...

pomenuo sam i ja te kriterijume, ali evo sada kada sam procitao ovo, pokusavam da navedem neki. sta je to sto ja trazim? vise mi se svidja ta vrsta "spiska" nego varijanta u negaciji.

nema dobitne kombinacije stavki.
znacu kad nadjem.

da li je interes i kad zelim da imam kraj sebe nekog kome se divim?

ne mislim na divljenje po pitanju izbora partnera :))))

komentar said...

:)))

hm..ne znam..mislim da nije, taj osecaja 'divljenja' ne mozes cini mi se da iskoristis za sebe.
ako se iskreno divis.


.... osim ako izokrenes da tu osobu vodas da je ceo svet vidi i da joj se isto divi, pa da hranis svoj ego kako je samo ti imas.

Sekula said...

Pa svi sve na kraju radimo iz interesa, samo ako dovoljno banalizujemo temu.
Što reče Brana, i kada poklanjaš nekome nešto možda to radiš zato što tebi prija da poklanjaš (ili da vidiš drugog srećnog, što je meni prihvaljivija verzija). Ali opet polaziš od sopstvene potrebe.

Skrati priču, manje filozofiraj i opusti se. Poenta je da se TI dobro osećaš. Ako tebi bude OK, biće i njoj (njima-ne odnosi se samo na veze). Na taj način i druga strana dobija feed-back i zajedno upadate u pozitivnu spiralu.
I suprotno - upadaš li u anksioznosti zbog nekog, postaješ neprijatan, ta neprijatnost stvara još gori stav druge strane i opet u krug.

Prema tome, kratak zaključak može biti samo - ne seri; opusti se; plivaj dokle god ti je OK!

slavoljub said...

tako nekako sekula

komentar said...

ja ne radim iz interesa!
ako treba necu imati nikog...i sve sto radim, stvarno radim iz ciste ljubavi i zelje (pricam uopsteno o mom zivotu).

sta ja mogu da dobijem od bilo koga ako u startu imam taj odnos 'interes' prema nekom?
nista.
niti mi je potrebno da me neko izdrzava, niti da mi tetosi, titra sisiche, sve to bez ikakvih uslova u svako doba dana mogu da nadjem i u dovoljnoj meri da me zadovolji.


koji je moj interes?!
ijaoo kako mene ovo razbesni...pa vi nemate pojma....jer sam u zivotu stvarno malo ljudi upoznala koji nemaju interes...ja te ljude prosto obozavam, ne zato sto su mozda slicni meni, nego sto postoje. nisam budala. i jesam zesca.

komentar said...

evo sama cu da kazem da ne morate vi

ne seri koma.

Arsa said...

koma brate,
sve ti jasno :)

Arsa said...

prihvatila si ovo Koma :)))
drago mi je

komentar said...

ajmo sad o seksu :)

Arsa said...

pas koji laje ne ujeda :)

Anonymous said...

Knocking on rear heavens door?

komentar said...

jel odgovor anal?

Anonymous said...

Odgovor je doggy style, a rupice boce moze da bira ko ih ima vise.

Sekula said...

@komentar
Nekada i davanjem dobijaš

Ovo o čemu ti (uglavnom) pišeš može se lako definisati dodavanjem jedne reči - materijalni interes.

komentar said...

o cemu ja najcesce pisem?

slavoljub said...

o sexu? :-)
mislim da je sekula pričao o tome da bi sve mogli da nazovemo interesom, ako čoveka posmatramo iz tog ugla
kao što bi sve mogli da vidimo kao sublimaciju ako čoveka posmatramo iz ugla psihoanalize
ili što bi sve moglo da se svede na iskušenje ako čoveka posmatramo iz ugla teologije itd.
u tom smislu...
možda sam ja sve ovo vaše shvatio suviše naivno? :-)

komentar said...

ne znam sta je hteo da kaze, ali sam vec u gardu osecam provokaciju iz njegovih reci. ako gresim, opet me provocira jer je rekao tako jednu glupost, zaslepljen onim sto njemu odgovora da procita.

slavoljub said...

"Pa svi sve na kraju radimo iz interesa, samo ako dovoljno banalizujemo temu."

a nećemo :-)

Sekula said...

@koment
Nemoj da se pališ bez veze, mislio sam na komentare u ovom postu. Naime, insistiraš na tome da se većina rukovodi interesima i da te to smara, ali ti pod interesom podrazumevaš činjenje i/ili davanje koje za cilj ima benefit strane kojoj se čini/daje. To sam (možda jednostavno) nazvao materijalnim interesima.

Ono čime sam ja samo želeo da proširim priču je ideja da se pod interesom može smatrati i sam čin davanja ili činjenja onoga koji čini ili daje (dakle suprotna strana), a sve to pod pretpostavkom da ga takva radnja na neki način ispunjava. Ako su svi pomenuti uslovi ispunjeni dolazimo do toga da je osoba 1. zadovoljena tim činom a samim tim je sebi ispunila sopstveni interes - zadovoljstvo da nekome nešto da/učini. Sjajno zar ne?

E sad, uopšte ne negiram tvoj stav i smatram ga vrednim poštovanja, samo proširujem sliku.

Poenta je da razmišljamo ustrojeno i sa predrasudama i često ne vidimo celu sliku, već onaj njen deo na koji nas okruženje stalno podseća. (siguran sam da sam sve ovo mogao i jednostavnije - mrzim chat komunikaciju).
Uostalom jesam NEKADA I DAVANJEM DOBIJAŠ. Pročitaj ovo još jednom i dublje razmisli o toj rečenici. Samo će ti se javiti.

@Slavoljub
shvatio iz prve. Ne ubijaj me ovim stručnim izrazima, pls.

@Koment
Spuštaš gard?

komentar said...

ne spustam gard, jer ti sada meni popujes oko dve stvari za koje ne koristis prave termine.
kao prvo materijalni interes je interes u dobiti stvari, novca, a ti pod materijalnim interesom podrazumevas emotivnu satisfakciju koja opet nema veze sa zivotom ako si covek bez interesa.

da li bi mogao da sebe 'istreniras' (vracanje korenima ko si, sta si, kakav si....nema mame, tate, religije, decka, dece, drustva, srbije, sisa, kurcheva, ...nego samo ti...pa do koske iskren prema sebi) tako da ono sto radis, radis iz ciste ljubavi prema ljudima, BEZ DA RAZMISLJAS, KALKULISES, MANIPULISES? fizicka, podsvesna, nazovi sublimarna kako god hoces, ne potreba, vec radnja. kao sto covek mora da dise kako ne bi se ugusio, tako i ovo...mora da radi odredjene stvari na odredjeni nacin kako ne bi 'umro'.

i interes nije los ako se covek nadogradjuje, uci (bas kao sto ja ucim od vas ovde), prosiruje svest o svojoj okolini.....ali interes radi zadovoljenja bilo kakvih emotivnih i materijalnih formi je tesko sranje, i cisto sumnjam da coveka moze tako dobro da ispuni.

komentar said...

i u ovom postu iznad moze se zakljuciti ko sam.


asta la vista do ponedeljka.

Sekula said...

Kažem ja da se ne treba zajebavati sa komentarima :)

E koment, ovoga puta stvarno mislim da si požurila i zapravo nisi pročitala šta sam napisao. Šta više, uz više čitanja može se zaključiti da i delimo dosta mišljenja samo ih drugačije imenujemo. Probaj još jednom.

Stvar o kojoj pišeš " BEZ DA RAZMISLJAS, KALKULISES, MANIPULISES? fizicka, podsvesna," zove se ID (http://en.wikipedia.org/wiki/Id%2C_ego%2C_and_super-ego), i to je upravo ono što sam želeo da uključim u temu (bez da se proseravam stručnim izrazima). Prirodna iskonska potreba, kao i disanje, što i sama pominješ.

Inače (kao što si možda i sama primetila) ne popujem ti iz najmanje dva razloga:
1. Teško je sa tobom se prepirati
2. Ne da ne mislim da grešiš nego se potpuno slažem sa svime što si napisala.

Zabuna je u tome što sam ja nastavio gde si ti stala. Poklušao da proširim sliku, bla, bla, bla (ponavlajm se). U svakom slučaju, ako ti ni posle još jednog čitanja svega napisanog ne bude jasno, nije problem, skype.ni me od nedelje pa ćemo solo. Nema smisla da smaramo narod. Sad smo već u totalnom off-u.

I na kraju, ni u jednom trenutku nisam osporio (niti želim) bilo šta od onoga što si u ovoj temi napisala (naprotiv delim dobar deo mišljenja). Baš zato i ne kapiram čemu agresija.
PMS?

Sekula said...

Btw, moj prvi komentar je bio upućen Arsi i nadovezivao se samo na njegov tekst;).

Arsa said...

najebala je u ponedeljak!
da vidim sada kako ce da se snadje kad se neko slozi s njom :)))

slavoljub said...

hahahaha
još mu ga sekula dao malo i po šarmu :-) lagani peting :-)

slavoljub said...

tako se to radi :-):-)

Arsa said...

kratko, ali jebitacno!

pozdrav smekerima :)

Sekula said...

Momci, nemojte da se ponašate.

komentar said...

vas dvojica kao ona dvojica mapetovaca matoraca sa balkona sto podjebavaju ostale mapetovce :)


sekula, zamolila bih te da ubuduce pises malo jasnije, jer ja sam bukvalista. mozda drugi znaju tacno o cemu pricas, ali ja nemam bas neki prostor da nagadjam osim ako nije dvosmisleno.
i ne bih da ulazim u ID i ego, alter ego i ta sranja, niti u frojda, nichea i psihologiju uma....od toga iz principa bezim, jer bi ispalo da covek ipak moze da se samo definise a ja sa tim stavom (trenutno) se ne slazem.

i tvoje prosirenje slike (ako procitas ponovo sta si napisao) opet suzava coveka, kao da ga podcenjujes. mozda mi i jesmo samo za podcenjivanje....ali ja hocu da verujem u VAS :)


da ne ispadne da sam luda...ovo si ti napisao Uostalom jesam NEKADA I DAVANJEM DOBIJAŠ. Pročitaj ovo još jednom i dublje razmisli o toj rečenici. Samo će ti se javiti.

Sekula said...

Klin-ploča.
Dižem ruke. Nisi razumela.

Arsa said...

Dolazi majka kod sina srednjoškolca i kaže:
• Ništa ti sine ne učiš, ništa ti ne valjaš...
A sin kaže:
• Valjam, kevo, valjam..skoro svaki dan