11.10.07

Terapija





13 comments:

komentar said...

hmm...4ta i peta mi se nekako najvise svidjaju, ali peta samo ako su joj oci normalne, jer mi cudno tu deluje.

bradavica sa zemljom me podseca na vegetarijance :) [go figure why]

mrva said...

jaooooo sto ti je super pocetak bloga :))))))

ocu i ja tako!!!


tapsem i radujem se :D

spirit said...

dobro ti zaglavlje stvarno :)))

komentar said...

spirit imas li osecaj kao da se 'arsa' okupao? :) i sav mirishe sad :D

Arsa said...

Peta me podseca na tebe Koma :)

pretposlednja me izludjuje, jer ne mogu da je objasnim.

poslednja je tako topla...

druga mi se desava.

prva je za istrazivanje.

cetvrte se plasim.

treca nije iskrena.

:)))

Arsa said...

hvala drustvo!
bas sam zadovoljan sklopkom :)

mozda malo da smanjim slova.

Arsa said...

ja bas lepo mirisem, zar ne?

pekmez said...

Na majcino mleko. Mlad lud i kurat. Strava je slika na pocetnoj.

spirit said...

Jest' da velicina nije bitna,ali dobar je font ovako :))

spirit said...

a o mirisu... 'el primereno da detaljisemo? Pomislice da te samo hvalimo :))

komentar said...

mirises mi na muski angel (iako zenski ne mogu da podnesem)

:)

kad smo kod parfema...najvise volim prirodan miris koze, a onda najjebozovniji parfem (ko zna koliko strpaju tu testosterona, feromona) u jean paul gautlier...pa bvlgari..pa miyake

Arsa said...

mene radi taj bvlgari.
mada sam nesto "operisan" od parfema.
miris sapuna mi je zastitni znak :)

imam fetis da kad u nekoj guzvi prolazim pored devojke, duboko udahnem :)

komentar said...

:)

ja sam zaboravila kako neki delovi tela bivsih tipova izgledaju, ali njihovi mirisi mi, cini mi se, nikada nece ispariti iz glave.