11.10.07

Substitut

Redovno
5 (22%)
Ponekad
3 (13%)
Kad naletim
4 (18%)
Nikad
3 (13%)
Fuj
7 (31%

Koliko vidimo, broj ljubimaca i gadljivaca Velikog Brata, je manje više izjednačen. Ja lično od svakog dosadašnjeg serijala izdržim samo prvih par dana. Dobijem napad nervoze usled tolike količine foliranja i gluposti da ne mogu dalje.

Dok sam bio u susjedstvu, nisam mogao da odolim i bacim pogled na njihovog Velikog.
Moj favorit beše Maja Paola. Jednostavno, jebo bih je :) Svaka sličnost sa likovima iz stvarnog života je slučajna :) Valentino ide redom i startuje sve cice bez blama. Kako popije korpu kod jedne, eto ga na drugoj sa istom žvakom. Gej lik se ispoveda, prepričava istorijat svog opredeljenja, maše ručicom i pravi promaju. Tu su i neizbežne sponzorušice, slatke male akcentom ukrašene. Krešimir se jedva prilagodio zatvorenom prostoru. Prevazilazi ogromne traume kakvim se nije ni nadao. Tessa nadrkana dalmatinka ima odgovor za sve nedaće. Vedran koji je umalo ejakulirao po zidovima kuce dobivsi na poklon dres reprezantacije.

Sve u svemu šarenilo kao i ovde kod nas. Jedinu dobru stvar koju ja vidim u toj akciji jeste činjenica da je to jedini način većini nas da steknemo uvid u profile ljudi koji se nazivaju našim sugrađanima. S obzirom da je odlazak u vojsku postao retkost, eto dobre prilike da se zamislite kako je to provoditi 24 časa dnevno sa gomilom... hm, zemljaka.

Ili da se prisetite :(

15 comments:

komentar said...

ja bih volela da budem zatvorena 4 meseca, ako treba da bude taj veliki brat ok..ne zbog nagrade nego da vidim da li sam sposobna (jer nisam) da budem sa nepoznatima u zatvorenom prostoru ...ne zna se koja bi mi fobija vise isplivala na povrsinu. pogotovu da dodam i narav kada sam u situaciji koju uopste ne mogu da kontrolisem....
mislim bas bi mi bilo zajebano, verovatno bih razvalila vrata posle 3 dana. ne bih plakala javno, ali bih skrenula sigurno...medjutim bas to sigurno me i kopka jer imam problem taj sto volim da se takmicim i volim da sam prva.
na svakoj rekreativnoj sam dolazila kuci sa medaljicama i diplomama (tad me niko nije jebavao za inteligenciju nego me forcali sa fizickim aktivnostima na koje sam srecom palila)....ali isto tako i svaka rekreativna je prosla sto sam prebila nekog iako sam bila jedna od najsitnijih.
ali eto sta su i deca kreteni, niko nikad nije hteo da spava sa jednom devojcicom u krevetu (krevet do kreveta) jer je piskila dok spava. ja jesam i onda smo kada se probudi isle da menjamo posteljinu da ujutru se one kokoske ne bi njoj smejale.
mozda me malo grize savest sto sam jednoj devojchici u afektu rekla da mi nije zao sto nema oca (a imala ocuha)...ali je bila skot i vise ni jedno oruzje protiv nje nisam imala.

Arsa said...

Koma, imaš savest!?

:)))

odoh na jastuk. do sutra...

komentar said...

pocivaj u miru :)))

Arsa said...

rip = pum

pekmez said...

Ja sam slusao Supertramp, ali sigurno ne bih gledao danima i zamisljao kako ces da nategnes nekog zemljaka kao sto svi cekaju u bratu dok se valjaju i istezu po krevetima.



Gde si isla na rekreativnu Tara Rudnik Divcibare?



Dve osnovne nameneo ove dosade su da naviknu ljude da nema nista od privatnosti i da obezbede otudjenim ljudima materijal za ogovaranje ujutru u ofisu. Oni jednostavno nemaju svojih poznanika o cijem bi zivotu raspredali. Oce li neko od sadasnjih likova da se predstavi da je peder lezbo na kraju ma koga bre zabole.

slavoljub said...

stvarno me taj tv program ne zanima
kao i malo koji drugi

komentar said...

tara zimi
jelsa leti
i tako 4 godine...


ovaj...pa sta niko ne bi usao u kucu na 3 meseca?

a da, sto se privatnosti tice, obzirom da bi bilo pred kamerama, ljudi bi mislili da ja ne znam ni gde je levo sto se seksa tice. to spada u neke stvari koje ne mogu da prebacim da budu javne. cak bih i lajanje o tome izbegavala....

pekmez said...

Ma ne da bi sjedjeli u kuci mesecima no ni ne gledamo, sto li ti je koma. Tebe treba da prijavimo za neki eksperiment izolovanog zivota ili da te posaljemo na let na mars.

Uf bas lepa ta priroda gde si bila.

Pa ne bi te garant izabrali.

komentar said...

mene em ne bi izabrali em bi me prvu isterali iz kuce. osim ako bih cutala i krila se sve vreme pa bih mogla da izvacarim za koji krug.

Arsa said...

ti da cutis?

:)
ha, ha...

spirit said...

e uhvatili mi gore na Palicu, preko kablovske hrvatskog Big B. mada ni nas ne gledam, ovaj sam izdrzala 5 min. da gledam...zanimalo me kakve se face kod njih javljaju... i cini mi se ista fela kao i ovde... posto su me docekale novine po kioscima sa pricom kako neka u nasoj kuci BB stalno place i neki Burek sve spopada :)

licno, ajde sto se ne bih nikada prijavila, mislim da ne bih ni izdrzala prvo sa nepoznatima toliko dugo u istom prostoru, drugo da znam da nemam privatnosti ama nimalo... uzas!

komentar said...

pa to ti kazem....bas je zajebano. ali ako je arsino pitanje bilo pratim li taj show jok. cak sad mogu da kazem da vise ne gledam tv uopste.

Sekula said...

@arsa
Batice VB je gori od vojske. U vojsku moraju svi muški bez razlike pa možeš da vršiš analize i poređenja populacije koja s tobom deli zemlju. Sa druge strane mali je udeo u populaciji onih koji bi se prijavili za VB a samim tim gubiš mogućnost da razmatraš profil sugrađana. Uostalom koliko ti ljudi poznaješ koji su konkurisali za taj show?

Inače jedno je biti zatvoren, drugo zatvoren i posmatran, treće sve to i posmatran od onih koje poznaješ. E pa kad još svemu tome dodaš i novčanu nagradu...
Kapirate šta hoću da kažem? Svako "eksperimentisanje" u poslednjem sluačaju se svodi na detaljnije proučavanje pohlepe i/ili taštine.
Hvala, ne želim da učestvujem.

P.S. inače mene je i u vojsci gde sam tu i tamo mogao i da izađem i zbrišem (o ogromnom krugu kasarne da i ne govorim) ubijao osećaj skučenosti. O jednoj kućici sa gomilom idiota ne bih ni da razmišljam.

komentar said...

pade mi na pamet....kako bi to izgledalo da nas, ucesnike arsinog bloga, zatvore na tri meseca? :)))
sve do jednog ukljucujuci i danny koja se vise ne javlja...

samo se pitam..na sta bi to licilo....a pri tom vecina vas se tamo donekle poznaje.

Arsa said...

dobra ideja! :)))

mene brinu samo sex skandali :)))