4.10.07

Prpa

Ranije sam se plašio mraka, ali danas ga samo ne volim. Tačnije, kretanje kroz mrak. Sve tripujem da će mi nešto iskočiti iz tame. Ne pomišljam na to šta će mi sve karakondžula raditi, već strepim samo od tog šoka iznenađenja. Vežbao sam godinama šunjajući se kroz kuću pri povratku iz noćnog života kako ne bih probudio svoje. Uvek su postojale određene tačke, uglavnom na početku stepenica, gde ne mogu da pokrijem neko ćoše odakle vreba avet. Onda drvene stepenice kroz koje može nešto da me p(r)ovuče.

Plašim se da dok vozim neko ne otvori vrata na kolima kraj kojih prolazim ili da mi neko ne istrči između parkiranih automobila.

Plašim se neželjene trudnoće i jednojajčanih bliznanca.

Plaši me ponekad moja agresivnost i slike mog nasilja nad sagovornkom koje mi se mota po glavi u trenutku dosadnog razgovora.

Ranije sam se mnogo plašio smrti. Ne mirim se sa činjenicom da ću umreti i posle toga ništa, prazno.

Plašim se povreda, svoje puštene krvi. Hvata me nesvestica kada je vidim. Malo sam se navikao usled mnogobrojnih intervencija nad uraslim noktima. Davanje krvi mi je pakao.

Plaši me što sam počeo da se mirim sa mnogim iritirajućim pojavama i ponašanjima. Plaši me što se uglavnom ne obazirem na ljude i što ih zapostavljam.

Kao da se plašim sebe.

Plaši me ljudska glupost.

Plašim se straha.



>>> reči <<<

13 comments:

komentar said...

a imas li onu japansku pesmu na kraju kredita drugog dela?
kill bill mi ok samo zbog odlicne muzike.

Arsa said...

reci naziv pesme.
ovo sam tek skoro provalio da je iz Kill Bill -a

ova pevaljka mi je ultra sehi!!!

slavoljub said...

strasno, strasno :-)

spirit said...

pa imas poduzi spisak... taman dok savladas sve strahove, docice onaj strah od smrti ;)

ja imam taj strah slicnog oblika,stvarno mi tesko da zamislim da kad dodje vreme samo kao te nema...

pilence said...

Jes kad vama niko nije obecao 625 devica.

Arsa said...

mislis posthumno?

Sekula said...

Ništa ne brini. Šaljem ti telefon moje psihoterapeutkinje. Odlična je (mada mi svi kažu da sam sad manje zanimljiv).


P.S. Sledeće tvrdnje nisu tačne:
"Plaši me što sam počeo da se mirim sa mnogim iritirajućim pojavama i ponašanjima. Plaši me što se uglavnom ne obazirem na ljude i što ih zapostavljam."

Eventualno u kontekstu "Plaši me da sam..."

Arsa said...

Uh... hvala
opet ja prestrog :)

Arsa said...

ja nisam primetio prelaz.
kada je doslo do promene?

reci baba seri...
:)

Sekula said...

Prelaz je od tvrdnje ka sumnji

Arsa said...

da bre, vidis sekula...
pozdravljam prelaz!

gotovo da se i ne secam kad si "tvrdio" nesto poslednji put.
vau...

bravo!

pusti ostale sta ti kazu :)))

Sekula said...

Ma tvoj prelaz bi trebao da bude od tvrdnje ka sumnji (u smislu ranijih iskaza).
Naime "plaši me što sam..." je tvrdnja koja u napisanom kontekstu, po meni, nije tačna. Ja bar nisam stekao utisak da se sa mnogim pojavama miriš, naprotiv. Ja bih pre rekao si počeo da ih prihvataš kakvim jesu.
Ali što se tvog pisanija tiče, izjava je OK, samo je treba preformulisati u sumnju ("plaši me da ću..." ili "...da sam...").
E sad kako ne pišeš knjigu nego blog to je u redu, ali kad jednog dana budeš objavljivao ovu sjajnu papazjaniju misli, hoću da se zna da sam ja udario prve recenzije. Molim.

Što se mene tiče ja sam samo počeo da puštam ljude da budu (bez konstantnog pametovanja oko svega i svačega, što se, valjda, ogleda u smanjenom broju mojih "tvrdnji" koje pominješ). Bar se trudim da to tako bude, jel.

Mada si u pravu, morao bi da začinim sa malo onog starog drkanja i podbadanja (ovog puta samo zezanja radi). Monotono bre ovako.

Arsa said...

Ahaaaaa...