23.10.07

(M)oralna dilema

Trebalo bi da me je blam za ovo što ču ispričati, ali ja jednostavno nemam neko mišljenje o tome. Možda zbog osoba koje su umešane u događaje, možda zbog vremenske razlike, možda jer je to sasvim u redu bilo ili ipak nije i ja sada to znam. Možda.

O čemu se radi? Na moru sam, imam osamnaest godina, muvam ribu, ona me odbije, a ja je sutradan pitam ima li nešto protiv da se smuvam sa njenom rođenom sestrom!

Odgovor na pitanje odakle ova glupost u mojoj glavi se krije u novonastalim situacijama nakon proteklog vikenda. Naime, još jedan dernek. Znam da preterujem, šta ću jadan... Dve devojke, dobre drugarice, i to jedna sa drugarom za koga mislim da je dečko i druga koja je frajla (frei iliti free). Ova "zauzeta" mi se đasvi, ali šta je tu je, izbor je sužen. Podarim broj telefona osobi B, razmenimo par porukica nakon dva dana, čujemo se, dogovaramo za izlazak, ali ne bi ništa.

U međuvremenu saznajem da je pratnja osobe A drugar, 'bo ga ja... Ispičkaram Tijanu kako dolikuje, skrenuvši joj pažnju da sigurno tako i naša pojava i nevina sparenost deluje na potencijalne mušterije. Ubedi me, ne znam doduše na koji način, da bulaznim i da nisam u pravu. Da bi se iskupila zove me na žur gde je osoba A, ovaj put bez prevodioca.

Odličan provod, vrlo dobro društvo, dobra klopa , dovoljna nametljivost, nedovoljna hrabrost. Da li grešim? Kako vi na to devojčice uopšte gledate? Da li sam ja sada večno zapljunut od strane osobe B?

Slažem se da je ovo moje banalna situacija i da samo podseća na problem kojim želim da se bavim. Šta presuđuje u mnogo ozbljnijim situacijama? Drugarica/drug ili frajer/riba? Gde je granica? Da li je svetinja u koju se ne dira već sama početna simpatija ka nekome? Da li je pak to tek neka veza, postojeća ili bivša, koju pokušavamo da uzdrmamao? Kako je to, na kraju krajeva, zabavljati se bivšim partnerom druga/drugarke?

15 comments:

komentar said...

odem na more na dva meseca izmedju 7.mog i 8mog razreda. ostavljam najbolju drugaricu u zemunu, koja je vec u to doba radila preko leta i zaradjivala za dzeparac. bila sam zaljubljena u jednog decka a ona u drugog s tim sto ja nista dalje od te zaljubljenosti nisam planirala (jer nisam ni znala sta bi trebalo da bude ..drzanje za ruku mi je i dalje bilo totalno odrasli fazon i za mene jos nedoraslu i nezrelu po tom pitanju skroz neprirodno (iako su neke devojke dokurale ihaaaj...tek ono sto sam ja sa 18 godina)....
vratih se sa mora, idem iza zgrade da vidim drustvo, kad ono moja najbolja drugarica u krilu moje simpatije!
tako sam se posrano osecala da je to strasno. njih dvoje se smeju, ja kao sa njima a gutam knedlu za knedlom. osetim uzasnu nepravdu.
nije mene potreslo sto ona sedi bas njemu u krilu, ja bih ga delila da je pitala, ma i 'dala bih' ga da joj je stalo....povredilo me je sto mi nije rekla. ona je moja najbolja drugarica! nije mi rekla :(
oni su se smuvali na samom pocetku tog letnjeg raspusta, ja se cula sa njom jednom nedeljno telefonom i ni jednom da mi kaze.
od tada i jos jedan incident je bio, nas odnos je samo postao jos jaci. jeste mi kao baba sera kad joj ispricam neku akciju, pa joj obicno ni ne kazem, pogotovu ako su neki amoralni, jer meni moja keva ne drzi pridike a ona ce da mi popuje o mom zivotu.

prema tome arso, prvo pitaj meni je to sasvim ok.
ako nece sestra pa jos ako su jednojajcane, sta fali druga :)))

spirit said...

samo ti kreni u akciju na osobu A,

da si bio u shemi sa B pa da bude malko nategnuto,ovako par sms ko nista,tako da nema frke!Al u nekom zgodnom momentu prijavi te porukice prijateljskog tona,cisto ako ih je B ispricala da ne bude da ti sad mudro cutis
srecno:))

slavoljub said...

moj stav znas :-):-)

Arsa said...

obe, a?
:))

slavoljub said...

:-):-)

pekmez said...

Lako je tudjim gloginje mlatiti.:))

Sekula said...

Mene su matorci (tj. ljudi u mojim sadašnjim godinama kada sam ja imao 16) učili da kad startujem jednu od dve drugarice uvek startujem ružniju. Kažu udara na ego ove druge i na kraju dođeš u situaciju da biraš (pretpostavka je da ćeš izabrati lepšu ili obe ako si Slavoljub, je li).

E sad, ja ti ne mogu reći da li funkcioniše jer ja u tom periodu nisam slušao matorce, ali teorija je tu.

Arsa said...

Secam se te teorije :)
Samo se ja ubrzo zblizim sa tom ruznijom te i ne idem dalje :))



samo testiram da li jos neka od bivsih cita ovo :)

komentar said...

samo se pitam sta bi vi sa obe u isto vreme, kada sa jednom jedva izlazite na kraj?


dok za nas (zenskinje) to vec ne vazi.... :)) nama stvarno jesu potrebna dvojica....

Arsa said...

ne sumnjam :)

kako sta bih? kao u onom vicu, dok jednu kresem druga mi shipu :)))

meni zelja da osetim usne istovremeno dole i gore :)

Arsa said...

Koma, sedi!
Odavno nije bilo Spanije na ovim stranicama, ali poslednje dve nedelje postaju tezak Latino serijal!

Raspitavanje osobe B je doslo do mene preko jedne koleginice s posla :) Osoba A je poslala porukicu zajednickoj drugarki sa recima hvale nakon proslovikendnog žura.

Imam svedoke za oba tvrdjenja :)

Kao malo dete sam, znam!
Ne zamerite mi, pustite me da uživam :)

komentar said...

nemoj da mi se tim tonom obracas,

uzbudi me :))))

komentar said...

izvini, izgubila sam se u ovoj prici...


za koju osobu treba da navijamo? A ili B? ili za AB?

:)

Arsa said...

Tišina!

:)))

Arsa said...

Naravno, pobedila je osoba C!
:)))

Sva sreca pa abeceda ima jos mlogo slova...