18.10.07

Milionče

Šta bih ja sa milion eura?
Okreni, obrni, to i nije neka para, ali...

Još 30ak godina staža i sa platom za koju mislim da će mi ovde biti prosek, otprilike ću zaraditi pola te sume. Mislim, većinu ću potrošiti na egzistencijalne kurčeve - palčeve te mi neće ostati On zna šta. Neću biti ni polu - milioner :)

Milionče svakako rešava mnoge trenutne probleme, a voleo bih da iskusim i te novonastale.
Zasigurno da ne bih prestao da radim. Ne bi doduše bilo tog stresa i straha oko zaposlenja, rokova i svega što nam skracuje živote na tom polju. Nisam u fazonu da dignem ruke od šljake, jer smatram da bez rada čovek vrlo brzo odlepi.

Sigurno bi tu uletele neke nekretnine za dobar deo te sume. Nemam ideju za neki posao kojim bih eventualno obrnuo kapital. Kafana je doduše uvek sigurica.

Putovao bih samo tako! Da mi se smuči :) Ako je to moguće! Sve bih video i probao, svuda se zavukao, svakakve kuhinje upoređivao, sve žene iskoristio. Žurke za društvo priređivao, sa tematikama raznim, bahanalijama možda praznim.

Verovatno bih prošetao do bliskih prijatelja i familije te ih dopingovao u trenutnim "projektima".

Jeo bih najbolje sireve, pio najukusnija vina.

Ma sve bih uložio u osmeh, svoj i vaš...

6 comments:

Zli said...

Uplati vec jednom nikad iscekati te bahanalije.

slavoljub said...

hahaha
sve ovaj obecava, samo da dobije
a onda cemo da ga vidimo kurac :-)

Zuup Detoup said...

Ideja za biznis će da ti sine istog momenta kada budeš uzzo repa, belivmi!

:)

sranjoprav said...

Arso, imamo svi mi vec spremne "pouzdane" investicione planove. Samo ti reci.

Sekula said...

A ja sam oduvek mislio da repa legnu kad sine dobra ideja za biznis?

Dodatna glavolomka
Ako izuzmemo nasleđe kao i dalje najvažniji vid sticanja u razvijenom svetu (čitaj kapitalizmu), da li neko uopšte poznaje ili je "pouzdano čuo" za nekoga kome je kinta "pala sa neba"?
Pri tom ne mislim na siću tipa dobio kola na bingu, nego na kintu koju Arsa pominje a koja menja način života.

spirit said...

Bice da nisi prvi put mislio sta bi bilo kad bi bilo sa milionce :))