4.10.07

Markizet

Nakada nisam razumeo instituciju pamučnih maramica! Sve te bale složiš i spakuješ u džep. Pa onda inicijali izvezani, slinama podvučeni. Aaa... Papir je zakon, tresneš i izgubiš. Nakon duvanja otvorim kao sav normalan svet da vidim šta je to izašlo iz mene. Katkad se poigram praveci one psiho mrlje. Tu je uvek dobri stari rukav, ali ja ga nikad nisam koristio. Ja pucam na nogavice. Naime, iskopane rude se otarasim tako što je okačim o butine. Tamo se nakon izvesnog vremena osuše i stvrdnu, te ih je onda lako transportovati dalje do finalne destinacije. Naravno, ako dragi slinci ne otpadnu do tada...

Imam tu lošu naviku da stalno čačkam nos. Ne znam zašto, ali često mi je zapušen. Rade sinusi pa rasturaju. Da li možda zbog viška dlaka u nosu, devijacija nekih? Nije da sam ga lomio il slično. Jedno vreme sam mislio da su mi disajni kanali premali, da prolazi manje vazduha do pluća nego što je potrebno, manja proizvodnja krvavih zrnadi, te srce slabije pumpa (puls mi je 42), nizak pritisak i da je to razlog sto sam često pospan.

Markizet mu dođe materijal?

Toma_Zdravkovic_-_...

u reveru nosim maramicu belu ja,
svaka mene frajla, svako me devojce zna,
kad god ja sretnem lepe curice celu im dadem,
a one viknu daj dupliraj dushice.

maramica markizet, mene voli ceo svet
maramica markizet, mene voli ceo svet

one divne noci gradom setah ja,
na balkonu spazih luce kao san,
i celu dadoh maloj voljenoj,
a ona ciknu zanosno i maramicu bacih njoj.

maramica markizet, mene voli ceo svet
maramica markizet, mene voli ceo svet


(nisam siguran jel kaže "celu im dadem" i "celu dadoh". ispravite ako grešim!)

18 comments:

komentar said...

kad rece markizet podseti me na jednog pokojnika markiza....valjda je pokojnik, mozda je jos ziv. i taj ima 9 zivota

Arsa said...

da nije Markiz De Sad?
:)))

ovaj je vecan...

komentar said...

ne, ovaj je bio De Novi Sad :)))

komentar said...

ozbiljno! :)

pekmez said...

RejBan Jelacic

Arsa said...

sledece nedelje poseta Novom Sadu :)

Arsa said...

jel to poznanik iz "godina opasnog zivljenja"?

komentar said...

pa sad...to je jedna od njegovih reinkarnacija ... a tvoj odgovor bi verovatno trebao da bude potvrdan :))
a bila sam dobra, mene su ljudi dirali ne ja njih.. i on moze da posvedoci ako se javi.

Arsa said...

to za diranje ti verujem :)

Sekula said...

Nemojte ljudi, suze mi kreću.

Arsa said...

:)))

Alisa said...

iii, bre ljudi, ova ćeretanja postaju krajnje hermetična. Nemam baš ništ protivu slobodnih asocijacija, ali u prevelikim količinama postaje malo psihodelično, bar ako nijesi upoznat pobliže o čemu to prisutni asociraju:)))

Arsa said...

takav sam i ja imao utisak dok nisam ukapirao da svako fura svoju pricu :)

pazi, kad ovde nema ni trunke internih poshalica!

ovde samo treba da znas da je Koma puna "opasnih" poznanstava, a da se ja lozim na NS-janke...

komentar said...

nimem vise. sada imam samo dobre ljude oko sebe :))

komentar said...

zaboravih: "dobre"

[nikad se ne zna ko ce odakle da zaskoci :D]

Arsa said...

pocecu te navodnike da kapiram licno :))

Anonymous said...

Mala ispravka teksta: nije "celu", već "celov (poljubac)"

u reveru nosim maramicu belu ja,
svaka mene frajla, svako me devojce zna,
kad god ja sretnem lepe curice celov (poljubac) im dadem,
a one viknu daj dupliraj dushice.

maramica markizet, mene voli ceo svet
maramica markizet, mene voli ceo svet

one divne noci gradom setah ja,
na balkonu spazih luce kao san,
i celov dadoh maloj voljenoj,
a ona ciknu zanosno i maramicu bacih njoj.

maramica markizet, mene voli ceo svet
maramica markizet, mene voli ceo svet

Arsa said...

:)))
da,da, bravo!

Hvala :)