23.10.07

Konferencija

Opet ja u Novom Sadu. Znam, pička sam što se nisam javio! Upucajte me! Planiram uskoro da svraćam na tanane, bez ove jurnjave koja je obeležila poslednju posetu. Bez ljutnje.

Poslala nas firma da se družimo, kurčimo, da snimimo situaciju, slušamo ima li neko nešto pametno da reče. Još jedna Sinergija, sedma po redu, najveća gomila kompjuteraša na jednom mestu. Pre dve godine NS je preoteo prestonici ulogu domaćina. Blago nama :)

Da krenem od ozbiljnih stvari zbog kojih sam valjda i išao tamo. Četiri, pet predavanja u toku dana, gde se može čuti i videti ponešto novo. Malo teže ako radiš u Peximu :) Ha, ha... Možda neko pročita ovo pa zaradim i tu povišicu pre vremena :) Bez zezanja, par predavača su bili moji drugari, a masa “novih” tema koje su se mogle čuti su ustvari tehnologije koje firma poprilično koristi poslednje dve godine. To mi se sviđa ovde, što se odmah kreće sa primenom svih novotarija, koliki god to rizik bio. Jeba ga, MS partner, nema tu mnogo mudrosti. Sve u svemu, bio sam dobar i nisam bežao sa časova. Slušao sam sve i svašta, od CAB arhitekture, vizije komunikacije uređaja skore budućnosti (čitaj: nečije sadašnjosti), preko Office programiranja, design pattern-a i grafike do TFS-a i WPF-a. Do jaja! Sigurno mi zavidite do neba :)

Veoma sam se obradovao što sam neke od vas sreo tamo :) Prepoznao sam i mnoge druge iz različitih perioda pripreme za karijeru i same skromne mi iste. Osetio sam se delom esnafa, shvatio svoj kontinuitet, bio zadovoljan sobom. Eh, da si mogu popljugat sad, bum bil najsretniji...

Za razliku od većine kolega, meni je to i dalje bilo zanilmljivo, mada vidim da ću se i ja dogodine smoriti kao što su se oni ove. Mada... Ono što je i njih držalo na oprezu su bile domorotkinje u vidu hostesa! Kao da sam ih ja birao. U početku smo ih zvali po brojevima sale ispred kojih su stajale, po funkcijama koje su obavljale, dok nismo skupili hrabrost i krenuli da prilazimo :) Zaista, praznik za čula.

Bilo je naravno i reprezentativnih kompjuterašica. Nekih kojima su izvesni redovi ovde posvećeni i koje će iste te tražiti nakon što ovo pročitju :) Njihova ubitačnost je ipak malo veća.

Samo smo nas dvojica od svih imali snage za dalju zajebanciju. Nije nas to obeshrabrilo ni u jednom momentu.

Prvo veče su nam svirali Partibrejkersi! Pazi, samo za nas! Zatvorenog tipa. Svirali nam na noge, kao kad bi nekome Mocart da je živ... Veoma čudna situacija. Svi uglavnom poslovno garderobirani, košulje, cipele, odela. Pivske flaše staklene, što je nepojmljivo za koncerte. Na samo tri metara od bine, Cane, Anton i ekipa piče, razvaljuju. Prvo što je izgovorio, onim njegovim zavijajućim glasom, bilo je: “Nadam se da nemamo neki virus”. To je samo otvorilo seriju simpatičnih prozivki. Posle 5-6 pesama, ogorčen uputio je komentar “pa zar je to sve, kompjuteraši...”. Sledeća pesma, kao i sve nakon nje, su bile propraćene takvom silinom kojom bi se svaki njihov koncert ponosio. Tada sledi njegova najbolja rečenica, kojoj se smejem danima: “Jesmo li se to malo resetovali”. Sjajno!

Zaista, sve je bilo nekako sjajno, ali opet čudno. Kao što rekoh, svečano obučen, okružen prelepim devojkama, bez školskih ili studentskih briga, u džepu sa dovoljno novaca ne za još samo jedno pivo, već za sto i jedno, bez gužve i guranja, ozvučenje vrhunsko, ne žurim za poslednjim noćnim busom, ne razmišljam ni o čemu. Čudno, ali nekako normalno, ali ipak bez šmeka.

Sledeći dan posle višečasnovnog blejanja u nekom kafančetu odlazimo na žurku koja je inače samo za organizaciju. Znam ko vam je pao na pamet :) Uh... tvrđava, tunel, živa svirka, gomila. Prepoznao sam sve tri buduće gospođe Arsić, ali sam samo sa jednom gledao grad sa visine i nisam lagao da mi je to bilo prvi put. Kako jesam, kad je svaki put zaista kao prvi put? Ne sećam se pesama, pokreta, popijenog vina, polupanog stakla, kritičnih osmeha, glasova i kratkih dodira usana i ušnih resica pri razmeni besmislica.

Pobegao sam na vreme natrag u veliki grad u kome sve ovo postaje nestvarno.

[Namig]

19 comments:

komentar said...

cudi me onda da vas na kraju veceri nije otpozdravio

'a sada shut down'

:)

spirit said...

posle kazu kako rokeri zive u svom svetu, a vidi njih u korak sa vremenom :))

Zuup Detoup said...

Haha, Cane je kralj!

A, taj gospodin MS je teški prevarant! Razmišljam se da ih izignorišem maksimalno, pa čak i ako me pozovu u 4. krug...

Samo razmišljam... :)

rendžer :) said...

Ne seri Arso da si bio na sinergiji, ja sam malo u petak navratio, odgledao novog Jamesa Bonda, odslusao predavanje bivseg kolege i zapalio nazad za be ge.

Ove godine je bilo smaranje...

Arsa said...

i ja bih imao to misljenje da nije bilo one zurke na tvrdjavi :)

rendžer :) said...

bem ti, to sam propustio !

slavoljub said...

sta propustaju klinci narodnjaci... steta

Arsa said...

sta si slusao Rendzere?

Arsa said...

mislis da bi se s nama menjali za sve splavove?

Sekula said...

1. to nisi zvao?

2. Gde su fotke?

3. Pogrešni žanr.

Sekula said...

Prvoj tački nedostaje jedno veliko Š, ali to ste shvatili do sad. Zar ne?

Arsa said...

1. Ti si ženjen čovek
2. Dokazi za ucene. Šta će mi to.
3. Promenjeno!

:)

Arsa said...

ma nije promenjeno.
u sta drugo?

Sekula said...

Ma u mom komentaru. Nebitno.

Sekula said...

1. Ako sam oženjen nisam umro. Na kraju, ne žalim se ja što nisam lickao ušeta nego - Partibrejkers, piće...

2. Birane fotke

3. svaka čast

Arsa said...

znam bradr :)
za svaku akciju sam saznao sat-dva pre iste. trebao sam znati da ces zapucati put NS-a. kesa sam priznajem.

na zurezu smo upali kao padobranci. bila je samo za organizatore. samo nas par palo s neba :) pokupili, ko nije imao, predavacke ulaznice mislivsi da ce nam trebati na ulazu. kad ono, samo osmeh bio dovoljan.

vece pre toga prozivale nas domacice da nema sanse da udjemo :)
inat - motivacioni faktor br.2 :)

moram da saznam ime grupe koja je picila uzivo. sjajni su bili!

rendžer :) said...

Slušao sam Jamesa Bonda :) i bio ljut što je napolju usrano vreme pa nisam mogao da se šetam po gradu...

Arsa said...

eh da, petak je bio shugav dan, ali je zato cetvrtak bio finoca.

Arsa said...

setio sam se sinoc jos jednog Canetovog bisera!

ljutitio u pauzi izmedju pesama:

"neko je zapalio one smrdljive francuske cigare. molim vas da ugasite ili izadjete napolje. pa mislim, stvarno SMRDE... a i nisu zdrave"

:)