15.10.07

Izveden dokaz

Svaki put kada se okrenem, probudim se, pružim ruku, ali sa desne strane noćas nema te. Počinjem da primećujem posle toliko godina, ono što svi odavno znaju, da krevet je veći bez tebe. Do pre neki dan se za zaista moglo reći da postelja čuva tvoje mirise. Došla je gospođa i odradila Kirby prezentaciju, odnela sve grinje koje su se hranile našim ostacima. Sve tvoje sam odavno ili poklonio ili pobacao, ali tu i tamo ostaju neke stvari po sobi, znaju za jadac i smeju mi se.

Kad pred zgradom ne radi svetiljka bude mračno kao na straži, kao za vreme onih hladnih sati dok čuvam noć od budnih. Ja, baterijska lampa, antene, kamioni, rakete i dvadesetak ovaca. Ne vidim u mraku, ne čujem kako dišeš, nema ničega što bi mi reklo u kom pravcu je mir.

Ja sam samo jedan od sinova bludnih koji neku svoju priču pronalazi u glupim stihovima. Svaki put kada ih prepoznam prisetim se lepih momenata, raznežim i pomislim na Acu poštara. Na ŠBB-KBB. Šta bi to zaista bilo, kada bi zaista bilo. Pravih se reči nikada nisam plašio. Sve karte su uvek bile nas stolu, sve fraze uvek na lageru, korištene uvek kao iznuda, nikad kao predostrožnost. Najgore je što ih se uvek kasno setim i onda izgovorene naknadno dobijaju skroz drugo značenje. Pitanje je svaki put drugačije, svaki put se dokaz traži u onim najjednostavnijim. Odgovor znam kad ostanem sam kao bioskop posle projekcije.

I šta posle svega nego da skočiš u gužvu, ušuškaš se u gomilu i posmatraš kako se treba ponašati. U glavi ti odzvanja uvek isto pitanje dokle će ta prokleta desna strana biti prazna. Nije frka da li me opet čeka skitanje, to je zasigurno, nego samo da li je to skitanje okončano novom asocijacijom na stare rime? Neobično, ali tu je. Podseća na onaj često korišteni zakon fizike u filmovima, da dva tela ne mogu zauzimati isti prostor istovremeno :) Treba tu tvrdnju ponovo razmortiti...

14 comments:

Arsa said...

kako mi ujutro neki tekstovi deluju ljigavo, a?

:)

Alisa said...

Srce para, ruke mu krvave... pa još od zore rane;)

slavoljub said...

...ja nisam tvoj,
ja nisam tvoj,
mene mesto ne drzi...
:-)

pekmez said...

Znas sinoc sam bio janpi izgovor?

Arsa said...

manje vise...

Zuup Detoup said...

Nije ljigavo!

Ti si ljigav, ali je tekst fenomenalan :)

Dobar ti je novi vizuelni identitet!

Pozz

Arsa said...

:)))

hvala majstore!

niko mi ne hvali sexy slova :(

komentar said...

meni se ne svidja :(
vise mi se svidjao prethodni izgled.

arso, svaki put kada te uvati nostalgija sto si sam u krevetu, tj. nje nema, seti se muka nekih gde partneri spavaju preko njih i hrcu im na uvce. to se zove pakao.

Arsa said...

nije nostalgija :)
nego je ta pesma bila "rezervisana" za izvesnu damu, a sada je pocela jedna druga da je "preotima".

nije za porediti, ali mi se do skora cinilo da se to nikada nece desiti i da ce neke stvari ostati vecno spojive.

ipak mislim da se zavaravam i da samo pokusavam da se otarasim tih asocijacija.

Arsa said...

crna pozadina iza slike, a?

komentar said...

da :))

ali nemoj mene da slusas..ovde je vise muskih njima se verovatno ova vise svidja.

da postoji neka demokratija :)))


ajd mi objasni kako dozivljavas reci:
dama, zena, devojka

spirit said...

Kirby je kriv za sve? :)

izgleda da je zenski ugao gledanja na slova slican, i meni ona prethodna nekako bolja, mada ova idu uz naslov bloga..

mater said...

kao osoba zenskoga pola, takodje dodajem da su ona prethodna slova mnogo bolja, odaju bolji utisak i nesto obecavaju, a ova....vec vidjeno
bljak i pi kakano

Alisa said...

Hm, mene se svidža;) Volim crnu pozadinu - elegantno - iz koje izrastaju slova i slike... sama slovca sa hopa cupa pozama: jest već viđeno, ali nije mi bljakenzi, nego baš ono - ništ spektakularno, ali simpa samoironijski.

I, slušaj šta ti komentar zbori: kad se stužiš nad praznim krevetom, zaista pomisli na pun krevet zakopanih nesporazuma i zbunjeno-izmrcvarene nesaničare u njemu:)