25.10.07

Duh koji hodam

Već danima preslušavam muziku iz Crnog bombardera? Hteo sam da podelim sa vama i dodatno me je motivisao jedan Komin komentar sa ovim naslovom u sebi.

Mnogi se ježe na pojavu Bjelogrlića u ulozi BG šmekera. Ja nešto nemam mišljenje o tome, ne smeta mi. Film mi je sasvim dobar. Slika Beograda u jednom suludom vremenu i večito pitanje ovih prostora: ko je hrabriji, onaj koji ostaje ili onaj koji zapali odavde?

Ima dosta dobrih minijatura, epizoda u filmu (Laušević, Božović, Gagi, Žika, Bata). Možda se ne sećam, ali čini mi se da je među prvim / retkim ostvarenjima gde likovi preduzimaju nešto da promene situaciju u kojoj se nalaze, za razliku od npr. meni isto tako veoma dragog filma Oktoberfest.

Tu su i čuvene crne rupe. Glavni li(n)k se ne seća dobrog dela svojih zezanja, pa snima situacije na vokmen. Imam i ja sličan problem, s tim što ja "snimam" na blog :) Period osnovne i srednje škole, studiranja. Veći deo prazno, rupe u sećanju, a nije da je bilo neispunjeno. Uvek kraj sebe imam nekoga ko mi priča naše dogodovštine i tako ostajem u kontaktu sa prošlošću. Dosta zaboravljam, a bitni su mi und dragi momenti, a pogotovo ljudi na koje me eto, neko podseća. Ma to je sasvim prirodno, što bi Đole rekao, sve mi to govori da starim... :)

Kako beše? Kad zapališ veliku vatru i padne velika kiša...


13 comments:

slavoljub said...

moj stav o filmu je drasticno suprotan :-)
utisak je da je foliranje preteglo nad jednom, priznajem, zanimljivom pricom
spontan je brate kao pobacaj
i realan kao fc real iz landola
i mastovit kao mesalica
i pretenciozan kao i reditelj mu

kako mali perica zamislja da izgleda grad i radio i vlast i mladost i zivot i sve
bofl
scene masovke, nemam reci :-)
jadno
kostimi debilni, scenografija bas kao scenografija
jedino el org sa muzikom drzi tek toliko da ne crknem od smeha
brate arso, taj bombarder je otvorio seriju domacih filmova ni na nebu ni na zemlji
izvini sto ja ovako grubo :-)

Arsa said...

izgleda da ja u njemu opet vidim samo sto je meni bitno i naravno muzika na prvom mestu

a vecina stoji sto si rekao

komentar said...

...da..

Sekula said...

Da masovne scene su jedne od najgore snimljenih.

Opet što se ostalog tiče (nije da ga vadim) ali siguran sam da je na krajnji izgled imala značajan uticaj činjenica da je film rađen u najgorem periodu miloševićevog režima, a odatle proizilazi i činjenica o smanjenom budžetu a samim tim i sceni i kostimima i...kapiraš.
Ne verujem da bi ijedan normalan režiser zaista voleo da onako "odradi" scenu sa predsednikom, ali ko zna u kojoj šupi su to morali da snimaju (sumnjam da bi im dali nečiji kabinet tada, jel).

Minijature sjajne, muzika još bolja, ideja (iako, priznajem, ne baš slavno obrađena) u tom trenutku revolucionarna i realno hrabra.

Ma tada je bio super. To mu i sada daje vrednost.

Arsa said...

Vuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
BUM92

menjamo klipove

Arsa said...

dosta ima delova koje smo godinama citirali. ajd se prisetimo bez gledanja :)

Koma vec pomenu na drugom mestu:
-ja sam duh koji hoda
-ma ti si qrac na biciklu

:)

slavoljub said...

dobro, nije najgori film :-)

Mita said...

Darko Bajic je truba. Wannabe "BG Smeker"

Sekula said...

"Pazi dečko da te ne pojede mrak"

Sekula said...

@slavoljub
A jesi gledao @kupi mi Eliota@?
Ha, ha, ha...


E to se zove sranje. Najgor domaći film koji sam u životu gledao. Ubedljivo!

slavoljub said...

hahaha
nisam, reko mi je neko da ne idem :-)

Arsa said...

"Kakav mrak, pa ovo je demokratska zemlja?"

Arsa said...

jebo vas eliot :)
nije za poredjenje

nego, ajmo izbor za "naj, naj" domaci film!

predlozi i kratko objasnjenje.