12.10.07

Detalji

Kakve to partnere biramo? Na šta padamo? Šta je to što nas zaslepi na osobi koju bi tako posedovali? Odakle nam afinitet ka nekom detalju koji nas vozi bez kontrole? Da li to proživljavamo propušteno, ono za čime čeznemo još iz pamtiveka? Oblici koji su nam vremenom bili uskraćeni. Želja ka mlađim devojkama / frajerima kao posledica toga što smo u njihovim godinama bili ignorisani na račun starijih, za njih tada interesantnijih pehara. Uticaj savremene kulture, medija, knjiga, filmova? Prethodno iskustvo.

Odakle svi ti šabloni u nama?

Ravne crte lica.
Pune usne.
Nasmejane oči.
Gusta kosa.
Fer grudi.
Tanki prsti.
Bez šminke.
"Neprimetni" zubi.
Prednos za ljulj nego na žulj

Reče on i nakači se na Internet...

:)))

6 comments:

komentar said...

nisam toliko pametna da razmisljam o tim pitanjima tako.
volela sam kao mladja tipove koji su fizicki bili jachi od mene, vislji bar za glavu ipo ali me je to drzalo do prvog pravog decka kada sam ukapirala da to sto trazim mi nece popuniti prazninu/zelju da budem zasticena. na kraju kada saberem ja 'mrva' sam stitila njega. i na zalost moju to ostade do dana danasnjeg.
licu nikad nisam pridavala neki znacaj, u stvari ja stvarno nemam pattern po kome sam se vodila. uvek je to bio neki detalj koji je mene kopkao i provocirao. kad ih ovako postrojim mogu da kazem da su mi bivsi bili jako ekcentricni u nekim stvarima, svi totalno razliciti i damn this small world svaki se naneku foru znao sa onim drugim iako su opstine bile drugacije. kapirali smo se na neku foru, osim sto su me njakali mnogo a ja nisam to mnogo znala da im pruzim jer sam bila nezrela (ili sam smatrala da me nisu dovoljno 'razbili' i zasluzili....valjda je to prava rec).
koliko god se divila muskom telu, a stvarno volim da vidim i da vam se divim, toliko to u principu nema veze sa onim sto mene sa njim cini da smo skupa. cini mi se da bih mogla bez problema i sa svinjom od trista kila da budem ako ta osoba ima nesto sto me potpuno raspamecuje.

nemam nikakav kriterijum. ako klikne u stomaku idem dalje, ako ne klikne nema sanse. opet ovaj zadnji vekovni, na njega sam pala zbog tehnike kako se lepo ljubi jer do tada ni jedan sa kojim sam bila se nije lepo ljubio. sve nesto na brzinu...cekaj covece polako.uzivaj.
ali nikad eto nisam bila zaljubljena u njega, nego sam to preskocila i tokom vremena ga zavolela. a i bio je 'najnormalniji' i zna dosta razlicitih oblasti sto je meni tada bilo i vise nego dovoljno.

spirit said...

ja sam kao mladja imala tu foru, svidja mi se duguljasto lice, visok barem 185 cm!
Pa kad bih sad uporedila one sa kim sam bila, nijedan nije imao duguljasto lice, sto je kao prvo upadalo u oko...
cak svi nisu ispunili ni visinski zadatak.
mada svi su imali lepe shake :))

Izgleda da je ono klikne ili ne presudno za izbor vise nego sta je samo oku milo da vidi :)

tole said...

ja sam primetio da sam bio sklon mahom napola ludim zenama i smislio sam da je razlog za to najverovatnije moja dominantna,pozrtvovana,stroga,
'straight' mama...
:-)

slavoljub said...

nisam primetio neku pravilnost :-)

komentar said...

tole...cuvaj se. btw jel resen sudski spor?
kazu da namirisem nacete na km...pa ako hoces, posalji prvo mene u izvidnuci, samo mi 3 sekunda trebaju.

Arsa said...

:)