24.10.07

85

Šetam obalom Pule, zavlačim se nekim budžacima, zapizdićima gornjim i donjim, otežavam rad spasilačkih službi ako mi se eventualno desi neki pičvajz. Zvoni ćelijski... Vidim Vasa, drug, drugarčina, doživotni prijatelj! Postavlja priželjkivano pitanje i ja mu odgovoram da upravo tražim plažu na kojoj ću d'oladim svoje zmijsko telo.

Nadao sam se da će ga ta moja vest ostaviti bez reči i da će se zbuniti. Barem na kratko. Još ga častim obećanjem da će se izabrana uvalica zvati njegovim imenom, Vasina plaža. Sada, posle svega, baš imam neku želju da mu je i pokažem :)

Ma jok, ne da se on. Kao da je čitao moj govor pre nego što je zvao i iskulira me. Uh bre... Nakon par trenutaka shvatim ja ipak da je njegova vest bila MNOGO jača. Zove sutra da navratim na beogradsku Akademiju umetnosti gde će nam uručiti nekojaku nagradu. Samo da nije za životno delo :)

Ponovih ja da je u toku misija traženja pristupačnog ulaza u zasoljenu vodu. Ponovih još jednom, ovaj put radi sebe. Istovremeno, ponavlja on da nam je predstava svrstana u deset najuspešnijih i da će Perica dobiti nagradu za režiju! Povod je 85 godina od osnivanja Akademskog pozorišta. Kasnije tek prikačeno KUD Krsmancu, u narodu poznatom metodom merdžinga :) Nema svrha više za ponavljanjem, napokon je doprlo do mene.

Ma ko nas je svrstavao? Vi sinoć u nekom kafančetu? Jok bre... Krenu on da nabraja neka imena da ti se zavrti u glavi. Ispadosmo mi deo cele priče, a sve te godine bejahu prožete naizgled zajebancijom. Stani čovek, polako. U glavi još odzvanjaju imena poput Dobrica Milutinović, Bata Stojković, Petar Kralj, Đuza Stojiljković, Olivera Marković, Rade Marković, Ljiljana Krstić, Mata Milošević...

Beše to najlepše kupanje ovoga leta!

16 comments:

Arsa said...

obratite paznju, pesmaja na kraju je Made By Tole

komentar said...

:)))))))

hahahahaha :))))

pretpostavljam ti si ovaj jel? umlatila bih te za promenu profesije. damn pc's!

Arsa said...

hvala :)

spirit said...

aiii :))
stvarno ti islo bre...

slavoljub said...

rašomonijada :-)
bravo, bravo!
iako nisam igrao u toj predstavi, osećam se neobičnom spletom okolnosti njenim delom :-)

Zuup Detoup said...

Rašomonijada se zove predstava?
Moram priznati da si sasvim ozbiljan igrač! Respect!

Stvarno šteta što se od glume ne može živeti kao od programiranja :)

Arsa said...

poceo si da radis sa nama i ostavio veliki uticaj na naslednike!

Inace, komad iliti parce, se zove Rašomon, po priči Akutagawa Rionosuke, ako se ne varam, po kome je i Kurosava snimio istoimeni film.

Arsa said...

hvala!

Jednu od drazih pohvala za ovu ulogu sam primio, na nekom festivalu u inostranstvu, od japanskog novinara koji je rodom iz Kyoto-a, gde se nalazi ta simbolicna Rashomon kapija.
Jos cuvam njegovu vizitku.

:)

komentar said...

samo da ti kazem, ovo sto si ti ovde izveo vecina profesionalnih glumaca ne moze ovako dobro da izvede.

bas si talentovan...jaoo..ovo u meni samo stvara bes stvarno, jer mi i dalje, koliko god razumem i prihvatam tvoju odluku da promenis profesiju, meni to ne ulazi u glavu. zasto???
da li postoji ista lepse za coveka da radi nesto sto ga oslobadja? sto ga oslobadja i ispunjava..tu si najblizi sebi..i najdalji...ma

uhhhhh...

mater said...

ogromna cestitka
bravo rasomonci!!!

slavoljub said...

da...

komentar said...

s.
to da se odnosi na?

slavoljub said...

na ovo sto si rekla

tole said...

nisi normalan arso!!!!

Arsa said...

cuti, umalo da okacim onaj deo:

"A zasto vise volis silovanje od normalnog sexa"

:)

dzim said...

E, ovo odavno nisam video...tacnije samo jednom uzivo i urezalo mi se u secanje...Hats off za ovo!