6.9.07

Transfer

U bre, kad nemam snage ni da komentarisem ovo vase svršavanje...

Jednom
2 (16%)
Par puta
2 (16%)
Mnogo puta
7 (58%)
Nikad
1 (8%)


12 glasova, skromno.
Jeste, jeste, sve vidim ko je sta izabrao i uskoro cu raspricati :)))
Mislio sam da ovde svracaju uglavnom drkadzije, ali sudeci po rezultatima, sve borci protivu kuge snježne! Mada, moguće da je većina ovih od 58% u braku, pa se sad kurče (ne)kontrlisanim izlivanjima.

Pade mi ova tema na pamet taj dan, jer sam ja dugo vremena patio od toga. Nekako nikad nisam dozvolio sebi taj luksuz, koliko god voleo devojku sa kojom sam. Mozda bas i zato :) Toliko sam ih voleo da im nisam hteo podariti malog Arsića :) Kukale su i molile, ali ne! Prvo škola, po'so, pa onda zadovoljstvo. Iskusio sam ipak na kraju, podlegao lukavim ubeđivanjima o odsudstvu "posledica". Ma super je, nema šta. Sjajno, ho'u uvek, kako sam mogao bez toga, jebla me kalkulisanja.

Mada ipak, glava opet ne da telu da uživa do kraja...

4 comments:

Anonymous said...

Nije frka, ako racunas na NEplodne dane, pa ako cica guta ANTIbebi tablete (citaj, hormon tablete) i tako ta cudesa od besa. Nista posebno to unutra, ja cak vise volim kad je napolju. Ali, kompromis je cudo...

pekmez said...

Jes po novoj taze posteljini pogotovu o tapetama da i ne pricamo. Jedanput unutra, jedanput napolje pa mala prskalica i eto nama zore.

Anonymous said...

Idi bre, sto godina nisam bila ovde, kad li Arso ti još o seksu ponajviše zboriš:))
Inače, ja baš volim unutra, pa činjenica da se to dešava extreeemno retko (samo 1-2 dana po svršetku ciklusa tj. do 2xmesečno) pokazuje čeličnu snagu moje volje & samokontrole;)Jer, potencijalne posledice su ipak preozbiljne da bi bile zahebuancije..

Arsa said...

Ma sve je lepo!
Ponajvise to sto Pekmez predlaze, taktika naizmenicne struje :)