6.9.07

C4

Iz prethodne firme nedostaje mi omiljeni ritual. Kako se priblizava 17h, nestrpljenje raste i tacno u sekund sve se gasi. Svi poslovi prelaze u status zavrseto ili odlozeto! Gase se sve aplikacije i palimo "Call Of Duty 2". Dosli smo i do stadijuma da je napravljen batch file koji pobija sve procese i pali igricu. Imali smo i aplikaciju koja odbrojava koliko sekundi je ostalo do 17h, kao i onu koja pusta zvuk sirene u to vreme :)

Nije da se nisam lozio na igrice do tada, ali igranje u mrezi je sasvim novo i sjajno iskustvo! Ranije je to bila rekreacija u pauzama ucenja, ali je ovde postala zaraza u pravom smislu izraza reci. Pionirski poduhvati datiraju jos od pre vise godina kada sam nosio masinu u Sekulinu firmu gde smo prasili Quake2 uglavnom. Ovde smo poceli sa Counter Strike - om. Tu je odziv bio sto procentan. Svi su igrali. Ekipe su manje vise bile istog sastava. Nasi i njini. Revolucionarna igra, skidam kapu, ali je vremenom postala monotona i nekako smo je se zasitili.

Otisao sam u vojsku i naravno baratao sa kojekakvim glupavim oruzjem. Sve obuke sam morao da prodjem kao nadrkani pandur, pocev od kalasnjikova, pistolja, bombe, pa sve do puske sa snajperom. Pravi komandos :)
Vrativsi se otkrio sam novu zanimaciju COD2 u kojoj sam prepoznao neke zvuke iz tog prodangubljenog perioda. Naravno, odmah sam podelio sa drugarima. Opsti picvajz. Tematika ratna, drugi svetski rat, nema futuristickih sranja, dosta je realno i grafika jebe orla. Za razliku od Counter-a, cim pogines odmah kreces sa nove pozicije. Nema cekanja i smaranja dok neka ekipa ne pobedi. Non stop akcija.

Kako smo se samo klali. Ostajali smo po sat vremena uglavnom, dok je bilo dana kada se i ponoc docekivala u firmi. Sta cete, pregrst kompjuterasa sa bogatim socijalnim zivotima :) Udarali smo, nismo zalili. Ustanes, umijes se, nesto pojedes, popijes. Kao na gajbi. Preraslo je to u jednom momentu u ozbiljnu maniju. U sred radnog vremena smo morali da opicimo jednu kratku od 5 minuta. Pa onda 2 od 3 i tako u beskonacnost. Koliko puta smo sam Vlajko i ja docekali ponoc, plasim se da nabrajam. On se najvise primio, pa nas je cak i varao po silnim serverima na netu. Zamislite stadijum kad se zaigra po X sati i shvati koliko je to sve uzelo maha, pa deinstalira igru. Ponavljao je tu proceduru redovno dok mu jednom nije stvarno dokurcilo i kad je polomio instalacioni disk. Drzalo ga je par nedelja dok nije nabavio novi :)

Uzbudljiv je osecaj kad znas da juris nekog virtualnog lika kojim upravlja covek na par metara od tebe. Onda dobacivanja, dranja, smeh, psovke... sjajno! Svojevrsno oslobadjanje stresa i to veoma uspesno. Zatim razni krajevi sveta. koliko smo samo proputovali, od sarmantnih gradica Francuske, preko Italije, Moskve, Staljingrada do Tunisa, Egipta.

Omiljena ubivanja su bila kundakom, zatim snajperasenje ili ti izazivanje pomora bombom. Kada samo udari adrenalin na situaciju suocavanja sa 3-4 dusmanina, oci u oci. Srcka. Tek kada skines nekoga ko se ustekovao i maksimalno i ubedjen da je neviidljiv. Timske akcije su ipak ubedljivo najjace, kao i cestitanje i prozivke nakon igre. Prava decurlija :)

Sta li rade sad moji ratni drugari: Son of Sam, Sranjoprav, Ferless, Noname, m1k@, Lizzard, Zizi.
ja sam u pocetku bio Monica Bellucci, da bih pred kraj karijere postao, jelte, Drolja.

Eh, da... Good old times.

Sve u svemu, dragi moji, izasla je nova jeb... verzija ove nase zajebuavancije!!!
C4. Sva sreca pa mi je slaba masina.

16 comments:

pemez said...

HowYesNo pa se onda ribajzle pitaju otkud ovoliki stomaci.
Igrice, kladionice, Liga
Sampiona, pivkana od
2 litre niko ne juri ribe.


Elite Fjuditiv

Arsa said...

Ma ribe sve to posmatraju, pa odu sa onima s najvecim "rezultatima"

:)

Jovic said...

E arso nestala je dobra stara praksa oslobadjanja stresa posle i u toku posla kao i bezanje od raznoraznih kucnih obaveza pod pokriljem COD-a uz izgovor "ala sam imao naporan dan"!
"Na mom stolu prazan CD na tom CD-u COD je bio..." shmrc, shmrc...

Arsa said...

:)))

E moj Noname, nadajmo se samo da ce stecene ratnicke vestine uskoro ustrebati nasim zivcima, koliko god to nezeljeno bilo :)

komentar said...

eeee...koliko ste vi orgazama propustili!

ja odigram ponekad u best buy prodavnici protiv dragog (koji btw ne zna da vozi na menjac vec samo automatik) formulu, gde menjas brzine lepo na volanu..ubijem ga svaki put iako se trudim da ga pustim jer ode ko popasan. jebu ga refleksi ...dok sam ja kao andja u smithsima kada vata flasu vina dok pitic promatra.

svako igranje preko 15 minuta za mene je zesce gubljenje vremena....ali dobro svi mi imamo neke inhibicije.

anyway da se zahvalim arsi i spirit na ludoj noci DDD, i dalje me bole noge od sinocne djuske...(ovde ide ogroman smajli ali ne mogu da provalim gde su dve tacke na tastaturi)

spirit said...

ja htela o igricama,ali me Komentar podseti na djuskanje :P

next time dodji zimi :D bice jos ludje :)))

Arsa said...

nisi mogla da sacekas ni da se vratis, nego nas odmah uzjahala...

:)))

pekmez said...

Ja kao i svi mladi koristim samo PSP. Sta cu kad sam G-adzet generacija.


Sad mi je jasno sto je VoltraDzon otisao u zasluzenu penziju.


Neko igrao Second Life?

komentar said...

nikad cula.

spirit dear, next time ja vodim Vas.
bolje cu se organizovat' no vas petoro ili koliko vas vec ima :))))

m1k4 said...

Ja sam ostao veran mojoj studentskoj ljubavi, CS-u. Odradim po koji trening od kuce i sada. Mada sam se sad primio na neku online voznju, mnogo dobro, kao kupujes kola, budzish motor, gume, kupujes one ciganske artefacte (spojler ko za boing 767) a trkash se sa raznim geekovima sa druge strane zice (i sveta)...

Sto mi rece jedan drug za ove multiplejere preko neta: Choose Life !

Izgleda da ga nisam bas poslusao, jebiga :)))

Ferless said...

Pozdrav od Ferlessa. Nedelja je, pa evo resih da rasklopim svoj omiljeni snajper i ocistim ga :)

komentar said...

ovo je do sad najperverznija recenica izgovorena ovde :)

Ferless said...

He he tek sam sada shvatio sta sam napisao. Bolje mi je da se ne krecem po ovim opasnim blogovima

komentar said...

hahahahaaaaa :))))))

sranjoprav said...

Arso lep je sto si setio drugara iz rova.

Jel se secas kad smo onomad forsirali dunav kod Grocke...

Arsa said...

Davno to beshe, secam se ja!

:)


kako bih ubivao sada...