23.8.07

Tih 5 minuta



Dobio sam par slika gde dolazi do izražaja kreativnost zaposlenih na određenim javnim mestima.
Ne verujem da su bas svugde naleteli na razumevanje poslodavaca, te je opravdana sumnja da im je to mozda bio poslednji dan na poslu :)

Uposlimo mozgiće na ovu toplinu i zamislimo koju pakost bismo mi ostavili u imanet ljubljenom preduzeću da nam je eto došao i taj lokalno sudnji dan :)

Meni pada na pamet sada neki firus zajebanCki, koji bi nasumice slao eMail poruke (interno) sa ljubavničkim izjavama i sadržinom. Sve u cilju poboljšanja međuljuCkih odnosa međ kolektivom.

Mantakore, znam i ko bi check-in-ovao verziju Cybersure-a na srpskom. Sjajna ideja :)))

4 comments:

spirit said...

hahaha...ima dobrih fora...

mislim da mi treba vremena da smislim pakost!
mada sam ljubitelj one Osveta(pakost) se servira hladna...
kad te zaborave,a ti im napakostis,pa ne znaju sta ih snaslo je divno! :)

komentar said...

ja ne znam jel se ovde ovi sprdaju, ali danas pandurka crnogorka u full cop opremi, nasminkana jarko i na stiklama. ne stigoh da izvadim aparat. da li je moguce?

pekmez said...

Uuuuu mora da pandurke puse
kad glavari prekorace brzinu?
Odje ne primaju u visu pandursku ako nisi visocija od 165 i teza
od 60 kila.

Arsa said...

sve dobre dushe ovde svracaju