14.8.07

Odvika

Vidim u poslednje vreme postalo moderno da se odvikava od nečega! Svako prolazi kroz neku krizu usled promene dosadašnjih, uglavnom loših, navika. Eno vilene oko mene kao pijani leptiri, jerbo ostavljaju cigarete nakon 15 godina. Neko to uspešno prebrodi i oduševljava me svojim komentarima kako ta govna smrde & guše, i pitanjima kako nepušač izdržava u istoj prostoriji :) Sjajno. Postaju agresivniji od nas veterana u toj borbi :)

Onda odvikavanje od legalnih i malo nelegalnih opijata. To je maloko teže u ovim krajevima, ne zbog kvaliteta ili izobilja, već zbog čiste realne potrebe ka istim.

Najpopularnije je odvikavanje ovih godina je od hrane. Dobro, tu su dve grupe učesnika, oni koji žele da uštede kintu i oni koji žele da uštede vreme do dobre udaje. Izvinjavam se metrosexualno orijentisanim linkovima.

Odvikavanje od pričanja uz retke slučajeve obrnutog smera. Odvikavanje od promiskuitetnog ponašanja, kao i od zamonašenog stanja svesti. Stvarno, na koju bi predstavnicu ove dve grupe hteo sada da naletim? Koliko glasova za, toliko i protiv. Evo kad pomenuh, taman što sam se odvikao od onanije, sada se odvikavam od sexa :)

Odvikavanje od ljudi! Znam da budem majstor u tome. Nisam odavno, moram priznati. Zna da bude lep osećaj kada krenu da ti nedostaju jedinke iste vrste :)

Odlučih i ja da budem IN, te sam počeo da smanjujem slatkiše. Primetio sam da posle desetak porodičnih pakovanja novog Deltinog sladoleda od čokolade i višanja, bivam malo veći :) Mogu i po deset dana bez, ali kad nagrnem jedanaesti dan... Potop!

Ima li još čega?

44 comments:

komentar said...

ja volim da sam navucena :)))))


mmmmm.....


seks,droga i rokenrol .... oo jeee....


ali smeta mi dim od cigareta od malena. cak i moj.
u trecoj godini srednje nesto poludim i pocnem da jedem samo vegetarijansko. eh...za nekog u znaku ovce mozda vegetarijanska hrana pase, ali za mene lava, krvozdernu zivotinju kojoj voda ide na usta kada vidi fillet mingon ili neki stejk...to je bio za moj organizam pakao. mislim da je bio isto i jedan vrlo neobican trenutak kada je moja 'pametna' glavica isterala svoje. i tako ti ja bez ikakvog zivotinjskog godinu dana, dok mi keva nije stavila pile na sto i rekla mi najobziljnijim glasom da ce me se odreci ako ne pojedem. ko ne zna moju kevu mislice da se zena sali....ali ma kakvi.
i tako pojedoh ja pola batacica, pa pravo na povracanje (sok za organizam) i onda skapiram kakva sam budala bila. u medjuvremenu boja koze mi se skroz promenila....u neku usranu zuckastu...posle se vratila nazad.

Arsa said...

ne jedes pile i dobijes pilecu boju :)

Arsa said...

meni je omiljen veget izgovor da ne jedu sve ono što ima oči :)))

komentar said...

bas sam sinoc pravila buraniju sa iseckanom teletinom, pa je seckam, seckam na one kockice, okrenem glavu da vidim da li me gleda, ne gleda srecom, i par komada zivih u usta. ali provali djavo da sam nesto tiha, pa ustane i dodje do mene, ja se pravim da nemam nista u ustima, uvati me za vilicu, naredi da zinem, ja se kao opirem, on me malo jache stegne, ja moradoh da zinem, i sta cu...morah da ispljunem (u protivnom bi bilo dva sata zestokog gusenja kako je to nezdravo, kako bih mogla h.pylori i ostale kurce da navucem..bla, bla, bla...)

biti vegetarijanac isto sto i biti religiozan. ljudima treba neko opravdanje za svoje inhibicije.

komentar said...

arso, skokni do mene da vidis sto imas konkurenciju :)))

Arsa said...

odavno mi nisi uputila veci komplimenat!

topim se...


:)))

komentar said...

zar nije divan? kako me je covek dobro nasmejao :)))))

svaka mu cast.

komentar said...

kakav kompliment? nisi valjda vegetarijanac?

Arsa said...

nesporazum

pekmez said...

Ako je moderno odvikavati se ja cu pokusati da se odvikavam od kompa.

slavoljub said...

sve mi je ok

slavoljub said...

:-)

komentar said...

najbolji nacin za odvikavanje od kompa je da nasadis svoju glavu par likova, potencijalno destruktivnim, i ima da bezis od kompa...nego...ja sam se utegla u ove blogove, opusteno mi pa kao da sam na korzou :))

komentar said...

a i nemam puno bitch konkurencije (spirit je pasivac) tako da sam JA u centru paznje :))))

pekmez said...

Pasivac Mmmm.

U mojoj glavi mali mozgojedac umire od gladi nemam gde da nasadim. Pokusacu bar sat
vremena.


E jesi falite me usta:) da ne lanem nesto vise av av.


Ovi blogovi su onako svi krajnje zatvoreni par linkova koji se razmane u uskom krugu i ne mozes daleko da odlutas kad krenes po njima. Zato ne brini za konkurenciju.

komentar said...

ne brinem :))

ja je eliminisem with pleasure :))

[HO HO HO HO..HA HA HA, HAA, HAAA zlica progovara iz mene. ]

komentar said...

idi jedi, ne podnosim gladne nadrkane ljude.

pekmez said...

Arsa je pomodreo ne ja:) Ja uglavnom ne doruckujem, sabajle
ne rucam samo kad moram, a veceru preskacem. A takav sam kakav sam rana me ne menja. Obidjem frizider par puta dnevno. Nekad ga ispraznim nekad zalupim vrata

komentar said...

stetocina kako god da okrenes :)

pekmez said...

Sad mi tepas i to na Arsinom
blogu gde se covek odvikava
od zivota zbog rastanka.
Gde ce ti dusa?

komentar said...

ne brini ti za njega nacice on zrtvu samo da izadje iz las vegasa.

pekmez said...

Ruckila?

Bio u tem Vegasu.

komentar said...

upravo jedem.

on je u vegasu non-stop. kada bude izasao iz njega mozda i vidi neku normalnu i dobru cupi :))))

pekmez said...

Ni kad ruckis ne mozes da se odmakenes od compa? Sta radis pored njega vasceli dan, Arsa izgleda programira, ja krckam brojeve crtam i vatam zjale, spirit je pasivna,

komentar said...

ne mogu, tu je para na zalost.

idu neke aukcije od ponedeljka moram da ih proucavam.

spirit said...

ja ne volem da se odvikavam :))
ako sam se na nesto navikla ,znaci da mi odgovara...sad da li je stetno po zdravlje kao cigarete ili za oci ko monitor...
nista nije savrseno :))

pasivna sam a? :D

pekmez said...

Konkurencija se zaostrava:) ovo moze da bude stetno.

Spirit se vratila umorna sa
posla i pravo za komp. Komentar trejduje, a Spirit?

komentar said...

pa pasivna si :))

hoces dokaz? pa koliko ti puta kliknes a koliko puta ja?

ja ko sta radi samo idem od tebe do slavoljuba preko zuupa do arse...i ponekad mene, kada moram na pisanje, svratim.

ako vam ja sama nisam napravila 5000 hits !!!
i medalju da mi date! :))

komentar said...

i naravno, sve ovo pricam sa velikim ponosom :)))

pekmez said...

Ne pricaj sa punim ustima.

spirit said...

hahaha...dobijes sladoled sa kapucinom bre...medalje su precenjene :))))

donecu opravdanje ako treba za par dana pasivnog kucanja :P

komentar said...

moze :)))
navukla sam se na sladoled sa prelivenim espressom preko....uhhh prijede mi sada :))

cekaj, cekaj, ja ako se ne javljam od petka znajte da sam nepristupacna....ali i dalje seksi :))

poludela sam danas, predozirala sam se sa cokoladama.

molim te pekmez lepo se izrazavaj. puna usta me previse dekoncentrisu :)

pekmez said...

To se bezobrazno zove afogato nisam cuo da ga neko pravi sa kapucinom Spirit mora da nam
oda tajnu gde. Mozda je to neko novo iskustvo?


A palacinke sa pekmezom?
Ostavi neki kontakt seksi
nepristupacna.

komentar said...

ne volim palacinke.
spanci prave dobre dezerte sa palacinkama (kombinacija bele i crne cokolade sa malinama ili jagodama kako kad), ali ja pojedem sve osim palacinke.

pekmez said...

Olizes palacinku? Wau:D

komentar said...

vratim im takvu da mogu opet da je koriste.

spirit said...

ja to samo za Komentar ima pronadjem u gradu...makar se radilo po narudzbini kad stigne :))

pekmez said...

Pazi na stiklice ako raskopavaju ulice.

Bilo je u Dnevnoj sobi u Domu Omladina

spirit said...

pazicu, hvala :))

sad ne moram ni da trazim gde to ima, sve si mi rekao, hvala jos jednom :)

pekmez said...

ne veruje muskarcima i kad si sigurna da lazu. Proveri bilo je nekad, znas kako je u Beogradu nista lepo ne traje previse dugo osim beogradjanki i zemunki. to se zaista lako sprema i ne znam zasto neme u svakom boljem kaficu koji drzi sladoled ja preferiram affogato di gelato, vanila sladoled, ali jos sa nekim
likerom od lesnika sa ili bez espresa je gresan uzitak.

Arsa said...

izes poslasticu, a da nije od cokolade!

:)

pobego sam iz Vegasa juce malo ranije. Taman kada sam se odvikao od nocenja na poslu, vi krenuli u ove vecernje seanse :)

spirit said...

dobro je, ja ne verujem ni sebi,tako da ni za ostale nije problem :))

ja bih sa lesnicima ako moze nesto :)

pyc said...

aj cik odvuci se od pisanja bloga, izgleda da je to tvoja najveca zavisnost... a i bila bi steta, ja ne znam da li sam ikada citao zanimljiviji i smesniji...

Arsa said...

prvi komentar i to kakav!!!
hvala, hvala

vidis stvarno, navucen na blog.
"nablognut" :)

nadam se da nisi otvorio svoj blog samo da bi imao sliku u potpisu :))
kreni polako sa pisanjem, sirimo klan!