1.8.07

Nagr(a)dna igra 4K



Uskoro 4000 poseta!!!

Ko će ovaj put biti srećni dobitnik?

30 comments:

komentar said...

ja?

gypsy rose said...

e neces ga majci nego cu ja bitch!

lepa said...

nosite se obe, ajde shic odavde!!!

moja je 4000 poseta!

(spirit ti da se nisi javila imaces posla sa mnom :)) ...ima da te tako doteram da ces da izgledas kao da ti je minimum 70 godina)

Anonymous said...

da ga jebe nesto sam morala da ubodem sad, zar ne?

Anonymous said...

da ga jebe nesto sam morala da ubodem sad, zar ne?

piche kome dlaka niche said...

valjda nece da me diskvalifikuje?!

s said...

Moracu da iskljucim svoj automatski generator http zahteva. Ovde ce biti krvi.

Arsa said...

ha, ha!
sjajno.
ovaj brojac ko da je trokirao...

piche sa dlakom je za sada prvi nosilac turnira :)

piche kome dlaka niche said...

prc kenzo japanac :))

umrite od zavisti sad :D


[koja je nagrada?]

spirit said...

ja omasih za jedan...ali posto ni onaj disk a vala ni rob vikend nisam iskoristila sacekacu da vidim dal ce sledeca dobitnica imati vise srece pri podizanju nagrada :)))

piche kome dlaka niche said...

hoces da kazes da sam se zaletala bez veze?


ohhh, tipicno od mene.

Arsa said...

taman htedoh da se izvlacim, ali procitah ponovo recenicu: "nisam iskoristila...".

pa trebam li ja za ushi da vucem i nagradjujem? :)))

piche, zli jezici
ne slushaj

Arsa said...

Tice nagrade od proslog meseca:

Spirit bejbe,
pricaj kada si za kafu da ti urucim disk.
Ako hoces da sacuvas identitet mozemo kao na filmu, da ti ostavim disk u C marketu na pultu sa deterdzentima!?
Biraj marku

slavoljub said...

heheheh

Arsa said...

piche, zaboravih na tvoju titulu!
pravila se menjaju od ovog kola.
mora sve pupak... oci u oci :)

gypsy rose said...

samo si mi ti falio na ovu bedu :))

ok, treba da sam u septembru u bg...pa mozes negde na sladoled da me izvedes?
btw, treba mi klub gde bas moze da se igra.

Arsa said...

Gle sta mi kaze ovaj ClustrMaps sajt koji mi prati posete i iscrtava ih na mapi sveta:

"Running total of visits to the above URL since 9 Mar 2007: 7,228 (not necessarily all displayed - see below)."

to samo od 9.marta, jer od tada pratim preko njega, a ovaj glavni brojac za godinu dana samo 4 soma.

bas je som.

spirit said...

organizovacemo bal pod maskama, znak raspoznavanja nosis CD, prepoznacu te :)))

zanimljivije je od C marketa ;)

Arsa said...

samo imamo maske na sebi i nista vise!

mi decaci cemo umesto Adamovog lista imati CD, a vi devojcice praznu kutiju za disk.

spirit said...

cek sad...oce li pisati na diskovima sta se na njima nalazi, mislim da i to bude kriterijum za odabir ili sta kome se zalomi? :)

Arsa said...

preslusas svaki disk malo, pa koja ti se kompilacija najbolje svidi - tvoja je :)))

spirit said...

to moze da potraje kao vise dnevni festival onda, ne kao jednovecernji bal :))

Arsa said...

u stilu ovih letnjih vasara.

e kad ne mozes za sebe i svoje dobro da izdvojis par dana...

da nemas neke druge balove u planu?
cccc

spirit said...

ma jok...nego gledam sta se sve izrodilo od onog benignog odlaska u C market... :)))

piche kome dlaka kliche said...

izvinjavam se (ponovo) sto vam remetim vas cuveni dijalog, ali imam jedno vazno pitanje.

A JA???

spirit said...

pazi kad sam tek sad se setila da pogledam brojac i 4039 poseta i Arsa ne objavi ko je taj srecni dobitnik za ovaj put :))
namerno nas zagovarao izgleda :)))

piche kome dlaka uskoro skice said...

ma ja sam srecni dobitnik ali on nikako da mi kaze koja je nagrada! mora nagrada da postoji!!! nisam se za DZ tukla

Arsa said...

postoji nagrada i PICHE je pobednik!!!

posto si pokazala zavidnu borbenost i entuzijazam, nagradu sama biras!

sta ti dudha ishte

komentar said...

zelela bih sladoled preliven slagom sa esspresom jednog lepog septembarskog dana na pogled ka knez mihajlovoj i narodnom pozoristu :)

pozeljno bi bilo da si tu, ali ako ne mozes nije strasno, parice mi ostavi isto kao i spirit u nekoj prodavnici na rafu ulozaka na primer :D

i isto da se raspistas klub u kome se bas igra, kao sto je nekad bila industrija.

Arsa said...

Dogovnoreno!!!