27.8.07

Ispiranje

Našao sam je, i odmah izgubio.
Posmatrao sam je, ali me nije primećivala.
Pričao sam joj, ali me nije slušala.

Po prvi put u životu sam osetio zavist. Poželeo sam ženu drugog čoveka.
Stidim se :)

Ne želim ili ne mogu da je opišem. Sve je bilo na svom mestu. Imala je čak i akcenat na koji se sečem. Hoću mene onako da gleda. Ne želim ili ne mogu da je izbrišem iz glave. Ne želim, ali moram. Samo što ne mogu.

Puzzle sklopljen. Jedna slika. Puzle iz jednog dela. Nije hiljadu, niti hiljadu i jedna. Samo jedna celina. Postoji! Ako ima jedna, mora da bude negde i druga. Mislio sam da ne tražim mnogo, ali zaključujem suprotno. Ipak sam srećan što ponovo znam šta tražim.

Hteo bih mene đavo da zaustaviti na raskršću. Prodajem...

Sinoć sam bio sa nekom klinkom. Uhvatim sebe kako se raspravljam sa samim sobom da li mi se sviđa ili ne. Teram sebe na pozitivan ishod. Ubrzavam proces. Nestrpljenje na vrhuncu. Umor. Borim se za osmehe. Osvajam ih, ništa ne znače, ali hoću još. Ipak navučen. Jel sam rekao da sam srećan?

Možda mi je ovo poslednje solo pijanstvo, poslednja duvka koja nešto i ne prija večeras, ali nemam nameru da stanem. Gledam nasumice tri kondorova dana dok se sa zvučnika vrti u krug neočekivana sila koja se iznenada pojavljuje i rešava stvar. Gruva...

Neću da čekam ponoć i vidim drugi Mesec, mora da je neka navlaka.
Mesec je jedna :)

21 comments:

Jelena said...

Uh, baš se svašta nadešavalo od kad sam ja bila ovde poslednji put. Baš me nešto mrzi da sve komentarišem, samo sam htela da ti kažem da jeste ispala. Ta vest se odnosila na 27.08.2003. i Mars nije bio baš toliko veliki. Tako da ne moraš da čekaš ponoć.

slavoljub said...

nisam razumeo
jel si ti to video neciju zenu za koju si pomislio da bi mogla biti za tebe?

Arsa said...

jao, jesam...
:)

pade mi usput na pamet, kako je to biti sa zenom koju bi svako hteo da ima?

slavoljub said...

e, arso, arso
takva je svaka zena
skoro :-)

spirit said...

ovo sto si se postideo, jer si pozeleo zenu drugog coveka..nam dokaz koliko si ti ustvari fino celjade a? :))

Arsa said...

tesko da mogu, posle svih gadosti ovde u proteklih godinu dana, nekoga da mažem kako sam fino čeljade :)

u pravu si. nije to taj osecaj koji sam imao. brisem tu recenicu.

Arsa said...

da cvrkute, i ja sam dosao do tog zakljucka.
samo je stvar sigurnosti koliko to nekome prija, a koliko ne. ako uopste neko o tome i lupa glavu

slavoljub said...

to trece je najpametnije sto si rekao
ne lupaj glavu o tome
voli il ne voli

Arsa said...

VOLIM TE!

spirit said...

jao, ocel bit romantike? :D

slavoljub said...

I JA TEBE :-)

komentar said...

pu pederi!
nije cudo sto mi ih nema na vidiku...sve se to iza coska trlja i voli.

Arsa said...

kakve ste kilave, cudo da ih nema vise :)

pekmez said...

A sto da vas napadaju kad bi ste se branili?

komentar said...

nesto se ne secam bas da se branim :))) ali je cinjenica da su mi je jedan bivsi otisao na drugu stranu, a drugi je latentni koji sebi nece priznati ni za zivu glavu.

pekmez said...

Slicnu sam pricu vec negde cuo, ispostavilo se da doticna u tome nema nikakve licne krivice mrtvom bi digla, pa je cak i te neodlucen privukla.

spirit said...

ko bre kilav? :))

komentar said...

ma pusti ga samo provocira :)

komentar said...

ako je ko kilav to su muski

Arsa said...

ma vidi se ko se osetio prozvanim...

:)

spirit said...

pa kad ti i nije neki kompliment :))