13.8.07

Bravo!



Počeo sam da igram tenis sa nekih sedam godina. Stari me je prosto odveo na "Partizan" i rekao mi da ću i ja ovako da mlatim od jeseni. Nisam se nešto bunio, valjda zna on bolje. Nikakave dodirne tačke sa tim sportom nisam imao do tad, kao ni on. Sada kad pomislim kako mi je neko nešto nametnuo, malo me ljuti, ali me u ovom slučaju odmah prođe i zadržava se zahvalnost.

Imao sam sjajne trenere. Prvi trener je kasnije postao pomoćnik glavnog trenere US reprezentacije, a sledeći je igrao na Vimbldonu dok sam još šorao u šljunku. Imao sam par dobrih aduta u svojoj igri i obećavao sam. Barem tako kažu. Mada, sada kada se osvrnem na sve zajebancije u svom životu, beše i tu moje "prokletstvo" da sam za većinu stvari talentovan po malo, do određene veće ili manje mere. Nikada do kraja za barem jednu stvar.

Servis mi je bio ubojito sredstvo i bejah veoma poznat po istom. Zatim izlazak na mrežu i bekhend, dok je obično svima forhend bio jača strana. Uvek mi je nedostajalo kondicije, te sam usled nedostatka snage težio da što pre završim poen. Tenis je ipak igra strpljenja i to me je malo klalo. Par godina sam se takmičio. Dosta sam putovao, u početku sa ćaletom, a kasnije sam. Njemu svaka čast. Do skora je stalno pričao gde bi mi bio kraj da nisam batalio reket. Bilo mi je malko krivo, iako nikada nisam imao osećaj da sam ga izneverio. Moj izbor. Sećam se sjajnog momenta kada sam se u Puli video na jedinstvenoj listi bivše Juge. Multiply orgasm :)

Krenuo sam u gimnaziju i izgubio interesovanje. Mislim da je jedan od razloga za povlačenje iz profesionalizma :))) bio forsiranje klinaca bogatih roditelja, kao i sve te male nepravde koje prate borbu ka vrhu. Nisam imao stomak za sve to, kao ni preteranu želju da žrtvujem sve zarad nekog uspeha u najavi. Lenjost i izgovori, a?

Poslednje što sam odradio ozbiljno na tom planu bila je škola za teniskog učitelja koju je organizovao Savez trenera Srbije. Desetak ispita i na kraju praktični deo i eto meni nešto da visi po zidovima. Potpisao Armenulić, nije za zezanje :o)

Igrao sam dosta do fakulteta, a onda na sred studija malo zabušavanja, da bih evo poslednjih par godina počeo opet da farbam čarape u crveno. Problem je što slabo ko igra tako da sam bio "osuđen" na par drugara iz starih dana. Danas svi igraju! Najednom opšta pomama. Evo i na poslu, malo - malo pa na okršaj.

Koliko god voleo ovaj sport nisam nikada pratio vrhunske igrače, njihove rezultate, karijere. Uvek mi je bilo smorno i nisam imao svog omiljenog lika na terennu. Evo i poslednjih par meseci, kako su se probijali ovi naši i tenis postao veoma popularan, svi me pitaju za mišljenje, za odigrane cake, upečatljive momente i sl. Uvek mi je zanimljiv njihov zbun kada kažem da ne gledam, da ne znam ni ko je na samom vrhu, a kamoli pri vrhu liste. Čak šta više ne znam kako izgledaju svi ti likovi. Sport je po meni bio uvek za bavljenje, ne za gledanje.

Stvar se malo promenila ovih dana. Malo sam pratio ove nove klince i ostao zapanjen. Stvorili su želju u meni da se zadržim na kanalu gde je prenos nekog meča, pogotovo ako su oni na terenu. Pravi su sportisti, teniseri baš onakvi kakve sam priželjkivao za uzore. Od srca im želim još masu osvojenih turnira i uspeha!

45 comments:

slavoljub said...

bravo, bravo

komentar said...

ja sam juce skroz bila poludela....
da je meni neko rekao da cu da vristim SRBIJA po pederskom kraju, i da me bosanceri pozdravljaju :))))

toliko sam bila sretna juce da vam ne mogu opisati. definitivno je bio moj dan :))))

i gledajte film stardust :)))

--------
malo da se uozbiljim....ovaj moj SOM od decka je bivsi fudbalski talenat. i igrao je fudbal do pola srednje skole, u 17. toj je prekinuo. sutira levom a desnjak je.
te tinejdzerske godine su najzajebanije...ipak jedini nacin jeste da te neko od roditelja gura. nema druge jer toliko stvari odvlaci paznju u tom periodu da je normalno da deca/ljudi prekidaju da se bave cime se bave.

kazu da nisam losa u tenisu, prirodno sam nadarena ali mene tehnika zajebava.

Vladimir said...

Konacno si priznao da si igrao tenis da bi ti diplome visile po zidovima,a satro "sport je za bavljenje ne za gledanje.."

jeste da nas teske amatere nikad ne vi pozvao na prebacivanje ali nema veze, sve se uvezbati pa i tenis. Vidis da je i Pederer sve man je nepobediv a kamoli TI.
Doci ces ti na stoni tenis. :=)
Ostavi tebe u senci ovih nasih, pardon, tenisera iz Srije! Stvarno im svaka cast. Narocito Novaku, posto je stvarno teniser za gledati. Covek je smeker i na terenu i van njega!

Svima je odro guzove i uzeo 2,5 miliona!

Pozz!

VASA

pekmez said...

prirodno nadarene obucavam u svim tehnikama da usavrsimo sve sto su zapostavila/propustila u ranim tinejdzerskim godinama. Samo ne smes previse da si nadarena ce izginu na okolnim terenima.:)

komentar said...

sta ti imas od toga? svi uvek nesto hoce? ti? :))

trojka sam. nisam cak ni tvoj broj.

pekmez said...

Ma svi hoce pitanje je da
li mogu. Eto tako je i Djole najavljivao da ce tuci Rodzera
kad je uzimao medicinske brejkove
i to je ostvrio na neverovatan nacin naredjao je trojicu ispred sebe na listi na jednom turniru i to trojicu prvih. Sad samo jos da osvoji neko GS.

Treneri uvek imaju manje od igraca pitaj gazdu Bloga. Otkud ti znas koji je moj broj nisam ti se
ispovedao. Moraces malo da se utegnes da ne prosipaju kafu
i sokove ovi sto gledaju i
cirkaju okolo.

komentar said...

mogu ja. treniram sa muskarcima bar jednom nedeljno. nekada me jedva pobede, ali svaku im servu vratim...izda me snaga stvarno posle dva sata, ne mogu vise, jako udaraju....(i uz ovu recenicu ;) mogu da prosipaju kafu, hiihihhi)

sto kaze nole, ono sto je on postigao je bolje od sna...da pobedi svu trojicu jednog za redom, da igra tako dobar tenis, skoncentrisano....stvarno podvig!
stepanek mi bio simpa, onako ruznjikav ali nasmeje me par puta :)

pekmez said...

Vidim slabe si kondicije
treba te uvesti u trening.
Posle dobrog treninga
lepse ces da sanjas:)

komentar said...

slabe kondicije? pa gde si takav zakljucak mogao da izvuces?
gresis pekmezu...moja kondicija je na zavidnom nivou, ali snaga protiv muskarca posustaje posle dva sata.....sto je i logicno zar ne? :))))

ipak vas treba pustiti da ste u necemu naj :D ...mada ja redovno pustam da ste naj jer se onda vise napalite :)))

pekmez said...

Veliki turniri se igraju na
pet setova nema to popustanja.
To moze kad sparingujes neces
se svaki put izlomis bas kao
da je posljednje posebno ako
moras da ih zagrevas.

Ako dobro primas onda da
radis na boljoj kontroli
loptica koja je recept za
uspeh sampiona kao Rodzer, Rafaela, a boga mi i Nole.

komentar said...

i kad pocinjemo? :)
imam dobar reket :)) ...zove se gypsy rose, ne zezam se.

posto sam psihicki slaba na poene (nerviram se kada se gubi)...ne pratim koliki je rezultat nikada, nego igram za svaki poen i borim se kao laf :)
na kraju mi ishod nije ni bitan jer u stvari vise od toga nisam u tom trenutku mogla da ponudim.

pekmez said...

Cim oslobodimo terene na
Kalisu od Grobara:) Najvaznije
je ucestvovati makar i protiv
sminkerki sa dobrim reketima.
Ti radis sa tvojom ruzicom, a
ja sa mojom glavom neka krsina nisam ja fensi.

komentar said...

aaa...znaci ipak ti treba nesto...sparing partner...pa dobro..ali me bar nauci tehnickim stvarcicama da mi bar bude zanimljivo sa tobom.

komentar said...

ponesi ti jedan reket i za mene, ne nosim tamo nista. moze i sa sirokom drskom :)

pekmez said...

Lako cemo za ucenje nego ipak da te otkacim imas prejak hvat sve ces mi polomiti:)

komentar said...

ne znam odakle ti ideja, nisam ja kamiondzija!

pekmez said...

Stvarno ne znam kakva si.

komentar said...

sreca moja da ne nasedam na lovacke price...pa sad bi baba htela ovo pa ono...sad ti smeta drska jel?

samo prazne price...no surprise what's so ever. jebote kako ovaj zivot ume ponekad nevidjeno dosadan da bude.
mamu mu, nije moj danas dan.

pekmez said...

Drska je zauzeta i moras da
je vratis vlasniku u ispravnom stanju da ne primeti. Ako je
mnogo idemo dalje.

komentar said...

ako si ti normalan :))

izvini ali stvarno....tvojoj drsci se nista ne bi desilo bez obzira na precnik drske. ono sto moze da se desi je da zbog sirine drske moja ruka dobije zulj! to je cela mudrost, ali posto sam u pocetku igrala sa 'muskim' (jer nema muski zenski reket u tenisu) onim sirim, naucila sam da ga drzim tako da ne dobijem zulj na ruci.

ti mi se razumes u tenis kao marica ___________ (zaboravila sam kako dalje ide.

pekmez said...

Pa ko se jos normalan bakce tobom:)



Ko marica u krivu drsku.

komentar said...

:))))))

touche :D

pekmez said...

Necemo sad da se macujemo tamo su zene zakopcane do grla i mogu da ubodu.

Arsa said...

ma da, diplome skupljam, kacim po zidovima i onda karam odusevljene :)

vezbaj taj stoni tenis Vaso i zovi komsinice da nam navijaju!

Arsa said...

drago mi je da ste dosli do zakljucka da je stavr u debljini, a ne u duzini!

spirit said...

ja sam tenis tek pre 6 godina naucila..ortak nam trener,pa uzimala casove da sve skolski pravilno naucim..2 godine svaki drugi dan leti sam igrala...ali nemam psihu za to.
Ako povedem kad igram protiv dragog..on odmah pocne da mi dobacuje,trebala si ovo,ono..znao sam gde ces je udariti,samo je nisam stigao..ili najgore kad on ubaci je u teren sto ima verovatnocu 1 u milion da ce uci i pocne da me zeza sa onim Bas sam to hteo...skoci mi pritisak i leba nema vise da se smirim :)))

U Turskoj me je toliko iznervirao na terenu sa tom njegovom pricom da sam mu rekla da cu se vrtiti, ne u hotel, nego za Beograd!!!!

Arsa said...

ne moze da podnese jacu zenu od sebe :)

ja sam uvek imao zelju da budem sa devojkom koja igra. ucio jesam samo jednu devojku, prvu. posle mi je svaka prebacivala sto im nisam preneo malo znanja, a da nisu nesto pokazivale zelju.

ovih dana dobijam milion molbi od prijatelja, da im odrzim 10ak, 20ak casova. sta kosta da kosta, ali dzaba kad ja jedva skupim snage i vremena da za svoju dushu odigram jednom u desetak dana.

nabavljam im telefone ljudi koji se bave time, nudim knjige, kasete, ali uglavnom svi misle da gledanjem na TV-u sve mogu da pokupe.

krivo mi je sto igranje bez nekog predznanja moze dovesti do ozbiljnih povreda, kao i do pogresnih, kasnije tesko otklonjivih, nacina udaranja.

niko ne slusa :)

komentar said...

tako je meni masirao n. covek video konkurenciju u svemu ..pa i u trcanju, voznji kolima... tetrisu... v. je flegma i pravi sportista, uvek podrzava za bolje i pozdravlja dobre poteze. takva sam i ja. i voli kada sijam :)

on covek ne sme kuci da se vrati posle fudbala ako se nije pokazao.

pekmez said...

Arso ne znam sta su vas ucili u TS, ali i Komentar je skapirao da za dobar hvat nema predebele drske.
Odlican materijal:) Uciti svoje dragane Mission Impossible.


Ako slucajno znas kontkt za trenera Stefanovica njegova cerka je igrala koledz tenis u USA
e sad da li je on Zoran ili ona Zorana je ono sto me buni. Preporucen mi je od mame jedne napredne igracice, ali niti se vise javlja iko na mobilni koji sam dobio od njega niti u tom klubu znaju ili hoce da kazu gde je. Suludo pitanje, ali mozda znas.

komentar said...

sta ce ti telefon, zar nisi ti majstor u tenisu? :)

Arsa said...

klizeci...
:)

juri cerku preko tate!

raspitacu se

pekmez said...

Ja radim samo sa kategorijom
u najboljim godinama sa dobrim
hvatom.


Jok bre Arso kerka je udavana
i od jeseni treba da radi
negde u Kaliforneji sedeo
pricao sa njima o njenoj generaciji JJ etc. Cale
je nju izveo i jos klinaca,
nema se za Boltijerija, ali
ni to tvoje nije los nivo
samo se ti ne bavis. Sestricina
mi je isto tako skoro napustila
posle par godina takmnicenje.

komentar said...

Ja radim samo sa kategorijom
u najboljim godinama sa dobrim
hvatom.

komentar said...

zaboravih da dodam:


taj sam slucaj :)

pekmez said...

Ih znam ja to, sve slucaj do
slucaja ko da sam da prostis primarijus, samo mi se
ponekad zadesi dobar.

Arsa said...

:)))

komentar said...

kakav covek, veruje mi na rec :))

a sta se ti kezis? :)

pekmez said...

Milo mu kad te zamislja ili prevrce tvoje slike po kompu.
Nema trece.

komentar said...

neka zamislja i prervrce ima sta da se vidi :))

na kraju krajeva to mu najjeftinije dodje dok je u tranziciji.

Arsa said...

umesto da mi pomazete dok sam u tranziciji vi me jos i na ud stajete :)))

komentar said...

hahahahahaa :)))))


super :)))

pekmez said...

Mozda Komentar to odluci
ja sigurno necu. Niti cu
ti uzeti Komentar ona je
samo svoja. Ne zna samo
ona taj bol od uzaludnih
erekcija pa misli da je
to najjeftinija medicina.


Nego o tranziciji sam si
odlucio da pobegnes i sad
se zalis. Budi covek pati
malo i pusti se u promet.
Ova dva ortaka i spirit mora
da imaju bar pet komada koje
ni ne sanjaju kakva ih sreca ocekuje sa tobom vec idu na blogove sa rucnim radovima da kukicaju.

Arsa said...

da pomodri, nabrekne i postane dobar za hvat...

pardon, ipak vam se moram zahvaliti

:)

Arsa said...

"najjeftinija medicina"

:)))


ne kukam!

Arsa said...

Teniser koji se nije uvredio jer je gospodin!

U polufinalu turnira u Montrealu Novak Djoković pobijedio je Rafaela
Nadala, da bi u finalu dobio i samog nepobjedivog Rogera Federera.
Nije to bilo iznenađenje jer je prije Montreala Novak ipak bio četvrti
igrač svijeta, ali jest bilo čudo jer koji god čovjek pobijedi
Federera, napravio je čudo koje se može mjeriti s osvajanjem Roland
Garrosa. (Embedded image moved to file: pic18467.gif)

Naime, Švicarac je ono što su bili malobrojni u povijesti sporta -
Borg, Edwin Moses, Sergej Bubka, možda Pietro Menea - onaj s kime se
drugi ne mjere, pa će u njegovoj eri svaka rang-lista počinjati tek od
drugoga mjesta.
Pobijediti Federera znači učiniti nešto po čemu će te tvoja generacija
doista pamtiti. Zato je, metaforički govoreći, Roger Federer, osim što
je najusamljeniji, i najnesretniji tenisač današnjice: jedino se njemu
ne može dogoditi čudo da pobijedi Federera.
A onda se dogodilo to da je na dodjeli nagrada službeni spiker najavio
Đokovića kao hrvatskog tenisača. Ovaj mu je savršeno mirno, pristojno
i gospodstveno odgovorio: "Ja, naime, nisam iz Hrvatske, nego iz
Srbije. Nema veze, ne ljutim se. To je ionako isto". Zvučao je taman
tako kao da tješi spikera i kao da mu je neugodno što će sad toliki
svijet znati da je čovjek pogriješio.
Pokušajmo zamisliti što bi se dogodilo da su nekog našeg sportaša
proglasili za predstavnika Srbije. Taj bi nesretnik za početak morao
dati sedam šovinističkih izjava za naše i za strane novine, spomenuti
Vukovar i Škabrnju, pa zaključiti kako bi bio sretniji da nije ni
osvojio turnir, nego da mu se ovako nešto dogodi.
Ne treba sumnjati da bi se uvrijeđenom sportašu u prosvjedu pridružilo
i nadležno ministarstvo, je li vanjskih poslova ili znanosti, to nismo
sigurni, a premijera bi se u intervjuima pitalo kako je doživio
"najnoviju provokaciju" iz Montreala. Sigurno ima hrvatskih sportaša,
znam barem za dvojicu ili trojicu, koji su gospoda poput Novaka
Djokovića, no bi li se i oni odvažili reagirati poput njega?
Tenis je gospodski sport, u kojem publika ima biti tiho dok se igrač
koncentrira. Netko je prije sedam-osam godina, u vrijeme Gorana
Ivaniševića, rekao da je upravo tenis, a ne recimo nogomet, sport po
kojem se Hrvati razlikuju od Srba. Htio je reći kako Srbi nikada ne
mogu biti veliki tenisači jer nisu gospoda. Nema ništa slađe, barem
kada je riječ o domoljubnoj oholosti, nego kada nam živi život zvekne
šamarčinu.
Pa nabrajajmo: Novak Djoković, Jelena Janković, Ana Ivanović, i na
našu žalost, tu nije kraj! Srbi su u odnosu na Hrvate teniska
velesila. Znaju ti simpatični i pametni momci i te moćne a lijepe cure
kako se pobjeđuje i kako se u bijelome sportu biva gospodin. Kao što
to, uostalom, zna i Ivan Ljubičić, pa je zato, nakon što je sam samcat
osvojio Davis Cup, u Večernjem listu bio na listi najnepopularnijih
Hrvata.
I onda, možemo li mi Hrvati podnijeti to da su Srbi najednom veća
gospoda od nas? Teško, skoro nikako, s mukom, a onda i s ignoriranjem.
Pravit ćemo se da tenisa više nema! Ili ćemo dobrome Novaku psovati
mater jer je rekao golu istinu, da su Srbi i Hrvati isto. Kad ne bi
bili isto, tada bi nas radovao Djokovićev uspjeh.

Izvor: Jutarnji list