21.8.07

Bip bip bip

Poslednjih par meseci sam bio upao u neku zescu kolotecinu. Kao dan mrmota, sve mi se ponavljalo. Ustajao, odlazio na posao, pazio na istim raskrsnicama, lesinario na Gazeli iz desne trake u srednju, pa iz te u levu, parkirao ispred iste zgrade, slicni progamerski problemi, rucak na istom mestu, kafa posle, poseta blogovima nakon posla, odlazak kuci preko shume, lagana vecerinka, privatna sljaka, ignorisanje sudova, neopeglanog vesha i ostalog haosa, padanje glave ispred TV-a, koma. Devojce mi ulepsa vikend i za promenu ne grlim jastuke kao tokom nedelje, skoknemmo negde u prirodu ili se ona smara dok me gleda kako radim. Vec znam kako izgleda sledeci dan, nedelja, mesec...

Sve je to kako-tako funkcionisalo, sem jedne stvari. Kako izadjem iz Merkatora, stanem i ne znam gde sam parkirao! Ubi me. Ni djidji midji do smrti me ne bi naterao da se setim. Bilo je relativno lako pronaci vozilo dok sam posecivao samo jedan parking, ali otkrile mi kolege jos dva nova. Svi su oko ogromnih zgrada sa zelenim povrsinama izmedju. Ludilo.

Tako ti ja kao unesrecen idem redom i drkam onaj alarm, ne bih li zacuo glasic koji mi govori "vozi me kuci"...

12 comments:

Mita said...

Lako je tebi kada ti alarm hvata normalno. Ja zamenio baterije u privesku i on dalje "hvata" samo na pola metra od vrata. Tako da moja lutanja traju malo duze

slavoljub said...

ja sam par puta zaboravio da sam dosao kolima. vratim se sutra :-)

Arsa said...

:)))

ali zato Mito vitka linija je na tvojoj strani :)

zaboravio :) znaci vozis se par stotina metara! izivljavanje...

:)))

makedonsko devojce said...

sreca ja nemam auto tako da nemam tih problema.Jos uvek se voZim gradskim (na moju srecu ili zalost):-).imala sam srece da se vozim shevroletom...strava auto..ali sudbina je surova pa me baci u rukama sofera GSPa:-),tugujem za "mojim SHEVROLETOM" a nadam se da i on pomalo tuguje za mene:-).

Arsa said...

eh, da je tuga iskrena znala bi da je chevrolet, a ne shevrolet :)))

makedonsko devojce said...

hvala na ispravljenu gresku koja nije bila namerna:-))))))))

spirit said...

i posle kazu kako se muskarci bolje snalaze u prostoru :))

do sada jos nijedanput nisam zaboravila gde sam parkirala kola ;)

slavoljub said...

uglavnom hodam do posla, tako da sam zbog toga i zaboravio da sam dosao kolima tih nekoliko puta
nije to zbog toga sto sam izgubljen :-)

pekmez said...

Yap isti ko Slavoljub mada ja ne mogu da tvrdim da nisam izgubljen.

pekmez said...

A new study has measured just low long cats can remember certain kinds of information—10 minutes.

Similar memories may play a role in humans' ability to navigate objects in the dark or remember where they parked their car in the morning.

http://news.yahoo.com/s/livescience/20070820/sc_livescience/felinememoriesfoundtobefleeting

komentar said...

ja sam u tome specijalista. imam orjentaciju bolju od kompasa.
jedino ne znam ovaj novi auto kako izgleda pa moram na to sranje da pritiskam.

Sekula said...

... A GDE SU MI KLJUČEVI?