7.8.07

Anestezija

Gledam u oči i kažem da ne volim. Ima li ičeg težeg na ovome svetu? Ima!
Da te neko gleda u oči i kaže da ne voli.

Rekao sam. Upakovao, ali kao da nisam.
Panika, neizvesnost, zavesa. U početku plišana, uskoro metalna.
Razlog
? Bitan uvek jeste u tom trenutku. Ovaj put to je moja savest.
Eto, već nije bitno.

Gledam i slušam je. Gledam i slušam SEBE.
Ne verujem! Isti pokreti, reči, fraze, nade... Isti očaj.
Ovako sam izgledao? Uh.
Naredni period... Boli samo prisećenje.
Preterujem? A šta ako ne?

Nemam srca. Pička. Pao sam.
Dajem ono što sam nedavno i sam tražio.
Nisam mogao "sebi" to ponovo da učinim.

Ne znam kako se osećam...


Dobro znaš svaku reč, svaki znak, kako najlakše, najbrže, najslađe reći odlazim. Rastemo, pazimo, slučajno gazimo, tvoje najblaže usne kažu odlazim. Anestezija... Smeje se zrcalo mojim očima, srebrne bube zriču odlazim. Zamisli, ti si ja, zamisli, ja sam ti, otvaram oči i kažem odlazim. Anestezija...

59 comments:

slavoljub said...

rekao si makedonki da je ne sakas vise?

tole said...

arso,picko,kako si mogao?

tole said...

salim se brate!

Snena said...

Rastemo, pazimo, slucajno gazimo...tako to ide nekako.

Arsa said...

:|

Snena said...

Bolje je vako :) biliv mi!

komentar said...

da imam vece sise rekla bih ti da se naslonis na mene da te malo isteshim :))

[lepo je kada ljudi znaju sta nece]

komentar said...

a jel imas neku novu na lageru?

slavoljub said...

je l treba sastanak, arso?
:-):-)

komentar said...

nije lepo sto mu se smejes u lice :))) , vidish da mu nije do zivota.
idi pricaj sa njim.
pre neki dan moje drustvo otislo u admiral club na striptizete....madjarice vode glavnu rec. u manjku riba su, 10$ lap dance! dzabe.
dajem ideje samo.....

slavoljub said...

ma, ja cu da ga bijem :-):-)

komentar said...

sto?!
ne mozes da ga bijes! idi popricaj sa njim.

:)

slavoljub said...

pogledaj jedan od tekstova iz cini mi se aprila il tako nesto (arso, pomozi)
ono, putovanje, jebanje i ostalo
:-)
ljubi ga cvrle

Arsa said...

mislis male sise, pa mala uteha :)

ljudi, picka sam jer nisam uspeo da odem!

malo sam konfuzno pisao ne bih li se uklopio u umetnicki stil Mladenovica, sto ispade blagi promasaj :)

ovo se desavalo pre par nedelja.
grize me savest vec duze vreme, jer ne mogu da uzvratim ni delic njene paznje, emocija.

znam da ste me upozoravali i ne trazim da lupate glavu sa mnom sta dalje. samo iznosim svoju slabost da nisam mogao da istrajem u svojoj odluci, jer me uzasno podsetilo na "the" shut kartu koju sam ja popio.

par dana je trajao taj pakao, da bih ja pristao na nastavak ove nazovi veze, gde njoj "uopste nije bitno sta ja osecam, nego samo to da je njoj lepo kraj mene". vau, koja ponuda!

bas sam monstrum i idem sam sebi na qrac iz dana u dan sto sam prihvatio tu igru. status nepromenjen, mucim nju i sebe, linija manjeg otpora. njoj kao lepo, a meni se kao nesto desava i pored ove tastature...

sa druge strane prisetio sam se kako je meni bilo u njenoj situaciji i nisam mogao dalje. nisam mogao da ucinim ono sto je meni neko ucinio.

nije za porediti, ni vreme, ni ucesnike nemilih dogadjaja, ali psiho ostaje psiho.

pocinjem da kapiram koliki sam bolid :)

slavoljub said...

nema druge, arso
jesi, ti si bolid :-)
ljubi te cvrle

Snena said...

Mislim da je najvaznije da budes iskren, prema sebi a i prema njoj. A na kraju ce uvek neko biti povredjen.

komentar said...

jao brate kada bi ovaj moj mene shutnuo...pojebala bih pola planete. kakva ljubav vise i bakrachi....jednom se zivi.

ovako ja njega volim, on mene voli (u kuhinji najvise..jer tada ne trosi energiju)...veceras je apsaragus u vinu sa pecurkama i filet minjon na meniju.
plus pravim neki buckuris od muslji i salmon ribe u paradajz sosu sa brokoli.

a to sto sam od glave do pete kao bebina guza..nema veze....a i onaj komsija sa retriverom (btw, umro mu je) ugojio ko prase ali i dalje vuche slajmaru iz supka. stoka. samo mi zagadjuje travnjak.

Snena said...
This comment has been removed by the author.
Snena said...

I moram jos da dodam i necu vise :))) ovaj me komentar mnogo nasmejala danas. Fala ti!! :)))

Arsa said...

ne treba mi prica, sve ja to vidim.

nemoj da mu pominjes seanse, pun mu kufer mene i mojih prica :)
doduse, barem ga lepo ismejem do suza svaki put kad kukam :)

cvrle ju je prvi upoznao i odmah mi je dan posle ispricao sledecih 6 meseci! sve do detalja. nisam slusao i sada sve to prozivljavam.

nisam skenjan, bez brige.
osecam samo odgovornost i ne zelim da povredjujem.

...i sve to na obostranu stetu.

slavoljub said...

ma, raskidaj bre!
ko ce da se seca posle nekog vremena icega?!
budi brz i nemilosrdan :-):-)

slavoljub said...

gle, seca se :-)

slavoljub said...

a jes, umrem od smeha, duhovit je arsa do jaja :-)

Arsa said...

znaci ti sada ne zivis Koment?
i jos drzis u neizvesnosti pola panete :)

ccc

Arsa said...

kako se ne secam...
sanjam te nocima!

poinjao si neki sastanak?
nudis nesto ili...?

slavoljub said...

nudim :-)
oces sad odmah?
ili veceras?

Zuup Detoup said...

Nemam nameru da te savetujem, ti znaš najbolje šta je dobro za tebe...

komentar said...

arso, iskreno ovako cini mi se da zivim vise nego ostali, ali to je zato sto znam kako da zivim....mada nije to 100% punim plucima. uvek nesto moram da kompenzujem...malo to smara.
ali u kakvom su sRanju drugi, ja ne smem da se zalim ni sek.

i arso, preseci to...znas kako je dobro kada nesto preseces sto ti ne lezi i nije ti u prirodi! milina za telo i dusu.
nego se bojis da te ne grize savest to je ono.
pa znas sta, ja sam ranije imala problem kako da ih otkacim, da ne racunam onog vaterpolistu kome ni reci nisu pomogle...ali obicno postanem toliko bezobrazna i ponasam se toliko gadno da oni posle dva dana raskinu sa mnom i cao djaci. probaj i ti. na kraju krajeva to sa njene strane je krajnje neposteno....da bude sa tobom zato sto je njoj lepo, a tebe jel vidi? i da te vidi, onda nema razlike izmedju nje i bilo koje sponzoruse. jel ima sise?


nego slavoljube, prorocice nasa, sta meni predvidjas? :)))

Arsa said...

pocinjem da mislim da ja ovo radim sve namerno :)

u zelji da se osecam kao celebrity, zapocinjem javnu raspravu o svom seksualnom i emotivnom zivotu.

jos samo da pustim neku traku poput Severine!

Arsa said...

Jeste Zuupe, tako je najlakse.
Vruc krompir meni nazad u ruke :)))

komentar said...

jedna je severina :)))

Arsa said...

severina, pih.
ne reci dva puta...

:)

komentar said...

ono sto je seve pokazala, jes da nisam musko, ali mogu da kazem, iz mog siromasnog iskustva, da 80% (naseg) stanovnistva nema veze sa zivotom.

da smo svi seve farmaceutska i vojna industrija bi propale.

and of course, I dare you :D

Arsa said...

deder pojasni ovo.

primeti se izvesna doza nespretnosti, ali ko bi to njoj zamerio...

i da vam zahvalim jer je proteklih sat vremena bilo najzivlje u istoriji ovoga bloga moga!!!

:)

Snena said...

Ziveo blog! :)))

komentar said...

uporedi seve i onog njenog partnera.
ko se tu vise trudi? nasi muskarci su kao klade, ako trpaju misle da je to jebanje. e pa nije. pre bih ga prebila nego sto bih mu dala da nastavi tako. MRSH! (ne ti arso, nego taj imaginarni)
ona se devojka (seve) izlomi oko njega, tako se i ja izlomim oko moga, ali, JA bar za uzvrat dobijem rollercoaster kakav bi sve mi trebalo od nasih tipova da dozivljavamo.
kada ja ne mogu da ustanem ili puzim do kupatila bukvalno, istresao mi energiju i onu u rezervi da mi treba pola sata da se sastavim gde sam.
nase tucanje (pard my language now) je kao da nam je poslednje.

e ali tak'ih imas sacicu tipova. ja samo dva jebacha sretoh da vrede. od tih dva sa jednim sam vec 10 godina. a jesam li rekla da ga volim? :)

u vezu treba uneti emocije, sve emocije. zajebi stekovanje. a ako ne ide, zatvaraj vrata pre nego st je kasno (jesi citao blog o moj sestri???). hoces i ti kroz takav idiotizam da prolazis?

Arsa said...

evo sad procitah kako si me slatko isprozivala :)

ziveo sam ja tako preko godinu dana i znam da necu vise.

ja isto misljenje imam za zensku populaciju :( vecina misli da je sve odradila time sto se skinula.

priznajem da trenutno imam best sex ever i mozda zbog toga cupkam u mestu.

ono sto hocu je ovakav sex sa emocijama! jebi ga, kod mene izgleda samo ili - ili.

Arsa said...

ziveo blog :)

da iskoristim priliku i uputim vas na Snenin blog sa predivnim pesmama!

pogledajte pod Pajtosi

Anonymous said...

pajtosi? nema

Snena said...

Postadoh pajtos! :) zaFaljujem :))

Arsa said...

nema na šta!

opiči refresh

komentar said...

ma bre vi mene zajebavate!

Arsa said...

ribo!
kakav je to recnk :)

http://snena.blogspot.com/

mozda je opet neki picvajz sa browserima. pogledacu ujutru

spirit said...

ovde danas bio vrlo zanimljiv dan...
sa Arse do Seve...

ja necu da savetujem...imacemo ovde da vise citamo dok ti razmisljas sta kako i koliko :))

komentar said...

sta si mu rekao s. u aprilu je stancovao i po nekoliko dnevno. ne mogu da nadjem

Arsa said...

osecam li ja ljubomoru u toj pretrazi :)))

komentar said...

:))
samo da vidim da li je bio u pravu :))

komentar said...

necete verovati....ovo stvarno samo meni moze da se desi....poslala sam film na jebem li ga koliko festivala ...izmedju ostalog na neki frontier koji je prilicno visoko kotiran u withoutabox (najveci online pretrazivac za festivale sirom sveta za sve vezano za film)

i majku mu, taj frontier je pod istragom interpola sad zbog prevara sa tim festivalima (i mene naravno namagarchise dva puta..).

strasno! a ja se bas ponadala :(

spirit said...

sacekaj da vidis sta ce do kraja da se desi, lagano

Arsa said...

posalji meni film, sutra otvaram firmu koja organizuje festival na jesen. ucesce $100, prava sitnica.
postoje ogromne sanse da pobedis!

:)

moram malo

pekmez said...

Kakva je riba bila?

komentar said...

kakva god da je, arsa je i dalje sa njom. mazohista dlakavi :)

Pekmez said...

Dlakava zver tako reci.


E prerano si bacio kasiku Baja.

Arsa said...

e pa nisam vise.
evo da obradujem kolone pomnahitalih curica, od sinoc sam solista.

primarius masturbaticus

spirit said...

kako tako vazno obavestenje sakrijes u komentare?

slavoljub said...

cestitam! :-)

mater said...

....ni prva ni posledanja....

tole said...

cestitamo! najbolje zelje i tebi i njoj!

Sekula said...

Gde sam ja bio, šta sam radio?

Arso brate, zato tebe nema nigde.

Btw, vidš li ti koliko nam značiš. Najveći broj komentara ikad. I niko ne sažaljeva Makedonče (osim tebe, izvini).