18.7.07

Trla baba lan

Istek’o mi probni rad u novoj firmi. Svi zadovoljni. Oni malo više mnome sudeći po ocenama koje su mi dali i koje su visočije od onih kojima sam opisao samoga sebe! Nikako da dobijem dobro mišljenje o sebi :)

Prevedeno u reči po njima sam osoba koja definiše ciljeve koje treba dostići i konstantno radi na pronalaženju efikasnih načina da se oni dostignu. Efikasno reagujem na situaciju čak i kada je potreban brz odgovor. Aktivno tražim feedback o svojim slabijijm i jakim osobinama od menadžera kolega, klijenata. Investiram vreme i snagu da učim i unapredjujem se i rado trazim priliku da se licno usavrsavam. Usmeravam svoju komunikaciju prema sagovorniku, efikasno prelazim na temu, lako je razumeti informacije koje objasnjavam i pouzdano mogu drzati prezentacije malim i srednjim grupama. Iniciram kontakte i dobar odnos unutar grupe. Prilagodjavam svoje ponasanje i stil rada razlicitim individuama. Motivisem članove tima da postignu zajednički cilj. Aktivno učestvujem u unapređenju ciljeva svog tima. Preuzimam inicijativu da pomognem ostalim članovima tima. Ohrabrujem članove tima da se međusobno odnose sa respektom. Efikasno i kreativno rešavam vidno kompleksne probleme. Vidim dalje od očiglednih rešenja i istražujem sa različitim pristupima u rešavanju problema.

A?

Mislili ste da me poznajete!? Mislio sam i ja…

Ovo mu bre dođe kao horoskop. Svako može da se prepozna u dobrom delu teksta.

Važno da je plata skoknula i da pred sobom imam nove borbeno – radne zadatke:
UI (user interface) develepoment. Da se u roku od 6 meseci osposobi da samostalno održava i razvija FX Client aplikaciju. ClickOnce deployment da u roku od 6 mesecii može da odgovori svim zahtevima za deployment aplikacija. Ne samo FX Client već i sve ostale za kojima se ukaže potreba. Usavršavanje u oblasti dizajna i izrade UI kako Desktop tako i WEB. WPF kao cilj za narednih godinu do dve dana.

Ovo moram da pokažem mami i tati.

6 comments:

sranjoprav said...

A posle kažu kako nam inteligencija odlazi iz zemlje.

P.S. Pazi da Rusi ne pročitaju ovo.

spirit said...

provalili te skroz na probnom radu...sta su ti kapitalisticke firme...znaju te bolje no ti sam sebe :))
lepo,lepo:)

tole said...

Cestitamo,cestitamo,cast nam je poznavati te!
E pade mi na pamet,iz cista mira, onaj stari vic o Marlon Brandu,kad tip sretne Marlon Branda na ulici i spopadne ga:"Marlone,covece,molim te,ti mene ne poznajes ali te molim,slusaj,ja cu sutra da naidjem sa devojkom ovuda i bicu ovde na ovom mestu npr tacno u 15h.Molim te,covece,ti mi naidji u susret i reci mi 'zdravo'.Molim te,molim te,tebi to nista ne znaci,ali meni mnogo,mnoogo znaci. Moolim te."
Marlon se u neverici ceskao, neckao,iscudjavao,odbijao ali na kraju,ipak,na jedvite jade pristade.
I zaista,sutradan,tacno u 15h,sa jedne strane naidje tip od juce sa devojkom a sa suprotne Marlon. U momentu susreta Marlon mu rece:"Zdravo",a tip ce njemu,prolazeci:
"Ma picko bre jedna,ko te jebe,koji ces mi kurac,sta ti meni 'zdravo',mamicu ti jebem,bre??!?!!"
............................ :-)

gypsy rose said...

pa gde su uzeli marlon branda bas?! uzas :)))

Arsa said...

sjajan vic :)

e sranjoprave, da su me tako falili u MC gde bi mi kraj bio :)

kako me ubode sa Rusima :) jurim neku knjigu i presrecan sto je nadjoh na eMule-u, jutros otvaram da vidim sta se to spustalo celu noc...
ruski prevod!

tole said...

Ima jos jedan o Marlonu:
Isao Marlon ulicom sav mokar.
Srece ga ortak i pita:"Sta je s tobom pobogu,sta ti se desilo,sto si mokar
covece??"
"Ma pusti,jebo te,bio sam malopre u javnom WC-u,unutra guzvica,taman nadjem mesto,mir,pocnem,kad cujem iza sebe 'Ljudi,evo ga Marlon Brando !!!' i svi se (sa kitama u rukama) okrenuse ka meni i vikase: 'Gde,gde...??!!??'"

(ps
ja mnogo volim Marlona) :-)