6.7.07

Ponovo radi bioskop

Poodavno nisam gledao dobar film. Disk mi je pun kojekakvih naslova, ali se sve plašim da mi ne ubiju želju za daljim gledanjima. Čim ovako govorim, zaključujem da je već ubivena :(
Bio sam hrabar večeras i otpratio, mogu reći, veoma dobar filmić: Crash.
Sinoć mi se svideo i Running Scared.

Eno ih Babilon, The last king of Scotland, Persuit of Happyness, Volver... Čekaju u redu za overu. Sve nešto nemam snage.

Pesma iz filma. Ko je ima nek mi šalje. Mlogo mi se đasvi:
(Stereophonics - Maybe tomorrow)

5 comments:

lepa said...

jebote kakva pesma! mnogo mi se svijda :)))
probacu da je skinem pa cu ti poslati.

ovaj scotland me odusevio ali mislim da nisam objektivna jer forest da glumi u prdezu nekom meni bi dobar bio.
isla sam sa drugaricom u bioskop da gledam babel, ona devojka se sita iskida od placa a ja samo sto mi se nije prikenjalo od patetike i lose konstrukcije.

ima jedna scena u last king koja me je drzala dva meseca sokiranom a bukvalno je trajala 1/3 sekunde! dovoljno da moje oko tu strahotu zapazi.
crash, eeee..kada ja pisah moje izvestaje...ma necu da vas davim....

sto ne gledas malo danske? na primer brothers sa nikolaj laj kaas (moj ljubimac) i conie nielsen na primer? ili malo vise sto naginju na autorski kao festen (na danskom tj. celebration)...
ne znam kakve filmice volis mozda bih mogla ukus da ti provalim pa da ti preporucim.

andjelijanapast said...

a running scared, posle njega sam se osecala kao da sam trcala dva sata. nevidjeno te fizicki trosi :)))


[ooo izem ti logovanje...dushmani!]

spirit said...

The last king of Scotland ce te tesko razocarati, bas je dobar
A Babel... mene je smorio najstrasnije,previse razvucena radnja,nikad da se zavrsi...

Arsa said...

HVALA ZA PESMU!!!

tole said...

nice song