18.7.07

Ožiljak

Imam ga na čelu, desna strana. Ponekad se vidi. Ustvari, nisam ga video odavno, kad bolje razmislim. Pod pojedinim uslovima je vidljiv, ali se ne sećam kojim. Umorn, odmoran, pigmentisan. Pojma nemam. Sa dve godine krnuo sam glavom u ivicu bazena koji je deda napravio za mene. Par šavova, ništa strašno, ali dovoljno da rupa bude zakopana.

Nabavio sam još dva na prstima leve ruke i to u protekle dve godine. Mali prst sam priklještio na vrata neke radnje sa jebenim suvenirima, dok ovaj na palcu nemam pojma odakle mi.

Dočekao sam se na zube u osnovnoj, prilikom jednog neuspešnog savlađivanja prepreke u vidu betonskog zidića, i oba keca su mi stradala. Jedan ostade bez ivice, a drugome gleđ napukla na dve pole. Nemam nekih posledica, ali mislim da bih izgledao mnogo lepše sa tim ćoškom :)))

Ej da, na levoj nozi prst do palca (nožni kažiprst) ima popriličnu uspomenu na bradavicu sastruganu pre par godina. Tečni azot putuje mojim venama. Imam i od vakcine elipsu na unutrašnjoj strani ruke i to je to. Nisam baš neka faca, izbušen, pokidan, rastavljan i sastavljan. Mnogo sam se štekovao.

Sve svemu ništa od one scene gde Mel Gibson i Rene Ruso upoređuju suvenire na koži.

Šonja...

3 comments:

spirit said...

ispod nosa,jedva vidljiva rupica od boginja, na levoj ruci srednji prst malo ukrivo srasto,posle lomnjenja na sankanju,vakcine isto leva ruka,tamnije mesto leva noga posle loma fibule i oziljak na desnom kolenu pala sa bajsa koji sam vozila u klompama po sljunkovitom putu...

moglo je i gore :)))

gypsy rose said...

moji oziljci su jedino na dusi. uglavnom su zarasli, ali ponekad ih se prisetim. imam i nove male, ali uz izvesno vreme, skroz ce da nestanu

Arsa said...

skocni zglob redovno sjebavam. jedino sam igrajuci janjine polomio mali prst desne ruke koji je naravno takodje krivo srastao.

a imam i jednu retku boljku: jumper's knee :) skakacevo koleno! oboljevaju atleticari. prelaz cevanice i casice kolena, ligament / tetiva mi je sjebana. nemam vise velikih problema, ali je bilo bolno par godina. upsropasti me skola i ispiti :)