4.7.07

Nastavi priču...

Pre tri godine sam se preselio u ovaj veliki grad. Neboderi svuda oko mene. Pravi megapolis. Na poslu mi je veoma uzbudljivo, a i kinta nije loša. Trenutno istražujemo nestanak slike iz srednjovekovne kolekcije nacionalnog muzeja. Ko zna šta će sve tu isplivati na površinu. Nemam stalnu devojku, ali povremeno se viđam sa konobaricom iz obližnjeg restorančića brze hrane. Danas sam zapalio kući malo ranije i evo me na krovu zgrade u kojoj iznajmljujem stan. Ležaljka, tranzistor, pivo i sunce…

6 comments:

lepa said...

al je tebi dobro! :)))

slavoljub said...

dobro mi je. mada zbog toga imam grizu savesti. kome je danas dobro na ovom svetu? ja ne znam mnogo takvih. oko mene niko ne bi mogao da kaze tako nesto. makar zbog uroka. u medijima tu i tamo po neko prozbori po koju slicnu, ali vise onako poze radi. bilo bi glupo da je lose, zar ne? to ne donosi ni novac, ni glasace, ni popularnost.
a meni je dobro. mozda je to stanje uma. mozda sam ja glup i zadovoljavam se trivijalnim stvarima. kako god. dobro mi je. izuzmem li grizu savesti.
verovatno se pitate, cemu onda ovo pisanje, ako mi je dobro. kad sednete da pisete, nesto cete sigurno zajebati, to mogu da vam potvrdim licnim iskustvom. kad pisem izvestaje, obicno upadnem u nevolje. jer zna se kako se pisu izvestaji. i sta u njih ide. a sta ne.
pa, ipak, dobro sam. sto ne znaci da sam i srecan.

Arsa said...

znam da je vecina shvatila, ali naglasavam da se sada nadovezujete na slavoljubov deo, i tako redom...

iiii...idemo

lepa said...

shvatili? jesmo, sutra :))
danas jesmo.

lepa said...

nikada mi nece biti jasne ove beogradske ribe. prosle nedelje imali smo veliku frku na poslu. u svom tom haosu, ulazi nam u kancelariju prava dama. zastala mi knedla u grlu. to su one za kojima se tiho okreces da te ne bi primetila. one koje na pogled vec izazivaju strah.
prisla mi je i pocela pricu kako su joj opljackali stan. dala mi je listu stvari sto su nestale. sve bi to bilo jos i u redu, ali mi nikako nije jasno zasto tada nije zvala policiju a ne sada da dolazi, par dana kasnije, sa spiskom u stanicu.
bilo mi je malo sumnjivo. Poverovao sam joj kada je rekla da nije znala da li su uopste nesto ukrali. pa je pretrazila ceo stan i sastavila spisak. cudne su ove beogradske ribe.

Arsa said...

planirao sam da razvucem taj slucaj do beskraja, samo da bih sto duze ostao u kontaktu sa tom cicom. znao sam da nemam sanse kod takve bombe, skroz druga kategorija, ali malo zezanja nije na odmet. njen stan je bio antikvarnica, tako da nije ni cudo sto joj je trebalo par dana da skapira da li joj nesto nedostaje.

Par dana sam bio zaokupljen istragom pljacke u muzeju i skoro da sam zaboravio na Lili, kako se zvala pomenuta dama. Na mestu zlocina pronasli smo parce rama koje odgovara opisu jedne stavke njenog spiska. Cim drmnem 2-3 piva i budem doovljno osamucen od sunca, planirao sam da je nazovem i postavim par pitanja.