3.7.07

Čekajući čudo

Do pre par godina sam tako blejeći po gajbi, uz računar, knjigu ili film, maštao o iznenađenju. Konkretno o tome kako bih voleo da mi u tom trenutku na vrata zakuca Ona. Funkciju Nje je imala trenutno aktuelna diva mojih dano-noćnih hit fantazija. Bilo je krajnje nerealno očekivati tako nešto, ali ja sam se uvek nadao da će je neka slučajnost dovesti na moja vrata. Uglavnom bez razloga, bez osnova. Kao neka moja mala religija. Samo sam tada verovao u nešto. Verovao u čudo!

Koji moj sam ja tripovao godinama!?

Zvoni na ulazna, ja ne čujem, moji otvaraju i puštaju je gore. Otvara vrata i ja prepoznajem korak koji nisam osluškivao do tada. Ne pokazujem iznenađenje, očekivao sam. Skače na mene, proždire me, cepa sve na meni, grize, nervira se što nas odvaja toliko odeće. Lupa mi dva tri šamara, ćisto da se se izjasni po pitanju šta smo ovoliko čekali. Zavrće uši, mrsi kosu. Ne ostajem joj dužan ni malo. Štipam, balim, mirišem, gnječim, grickam, preskačem šamare, samo položim svoje dlanove na njene obraze, tako da joj vrhovima prstiju jedva dodirujem uši, stegnem malo i protresem joj glavu uz režanje. Okrećemo se , prevrćemo, istražujemo nervozno. Na trenutak nam pažnju okupira neki detalj, ali odmah idemo dalje, jer ćemo se vratiti tu još toliko puta. Napokon ulazim u nju, ali ustvari ona ulazi u mene. Prvi uzdah, prvi smireni poljubac, prvo žmurenje, prva suza, prvi susret očima, prvi predah, zagrljaj…

Malo mi nedostaje taj osećaj, ta moja vera. Nekako me je vuklo napred, koliki god oksimoron to bio. Već se duže vreme ne nadam da će iko zakucati na moja vrata. Shvatih da sam u međuvremenu možda promenio veru. Sada ja činim što sam oduvek želeo meni da rade.

Idem sad tako redom i kucam na vrata :)


moja pesma iz tih dana

7 comments:

tole said...

to brate,bas sam hteo da ti preporucim to sto si rekao u zadnjoj recenici....

lepa said...

gotovo sa makedonche?


i zamisli tole, zakuca nekoj debeloj zecici...koja ga uhvati i pocne

'ja cu tebe maziti, i paziti i zvati te djole' :)))

u stvari, meni se cini da ti takvu ribu arso i trazis. koja ce da bude jaka, brza, i sve ono sto ti nisi, da vas (kao) vodi.

spirit said...

kako ti je bio lep trip!
meni sad zao sto ja nisam imala takvo nesto... mada nikad nije kasno?!

lepa said...

ova prica izmisljena???

jao koji sam ja papak sto se primam tako lako :)

Arsa said...

"jaka, brza, i sve ono sto ti nisi, da vas (kao) vodi."

bingo :)

nije izmisljena!!!
real

slavoljub said...

verovatno nije umesna upotreba sledeceg citata, ali nisam izdrzao:
kucaj i otvorice ti se
:-)

Sekula said...

Bez ulazaka u subjektivnu stranu priče, ne preostaje mi ništa do:

BRAVO !!!

Jedna od najboljih