30.7.07

Bavarsko prokletstvo


Pre vise leta, negde u ovo doba godine, veci deo moje pozorisne trupe krenu u tudjinu da pravi pozorisni hit. ziveli smo i radili u jednom malom bavarskom gradicu i sve je bilo kao iz bajke. velika ekipa, veliko iskustvo. malo kasnije su nam se pridruzile i devojke kako bismo jos vise zacinili pricu.

mnogo mi je tu stvari ostalo u secanju, mnogo toga lepoga, neponovljivog. veoma cesto mi po glavi bljeskaju dozivljaji od tih nedelja, pa cak i neke svakodnevne gluposti, nebitni momenti.

danas sam sklopio neke slicice u glavi, slucajno saznao neke stvari, namerno nabavio neke druge i ispliva cinjenica sto me nasmeja.

naime, svi smo tamo bili sa partnerima koje smo smatrali onim pravim. kako u nasoj ekipi, tako i kod Nemaca. dobro, uvek mislis da je onaj koga volis, taj pravi, ali stvarno, sve su to bile veze u koje smo se kleli. dobro, uvek se zaklinjes... kapirate sigurno sta hocu.

danas, par godina nakon toga, niko od nas vise nije sa tom "pravom" osobom. nazvah to prokletstvom, vise iz zezanja. svima bi trebalo da je sada bolje.
samo mi je kao u detektivskim pricama palo na pamet sta svi imamo zajednicko, koji motivi i dogadjaji nas vezuju., et voila!

P.S.
ima jedan par koji je izuzetak sto potvrdjuje ovo pravilo. nikako da im nadjem neku manu i da ih ubacim u nash kosh... :)
P.P.S.
nadam se da i necu

5 comments:

komentar said...

i ja se nadam :)

kakav ste vi grupnjak bili...strasno! :)

vi ste isli na tu glumu samo da se ispovaljujete medjusobno i dovatite po tim selima i gradovima sta jos stignete :))
eto scenarija za dobru komediju

Arsa said...

ma ovo su samo sitnice, ne smem da pricam detalje :)

izgovor za bavljenje glumom je uvek bio druzenje, nova iskustva, novi ljudi, sirenje vidika itd.

zista lepo upakovana namera za ispovaljivanje :)

eto ideje za sledecu knjigu Cvrle!
gde je taj co'ek do sad...?

mater said...

radujem se novim vestima o nemcima



...lep to period bese (iako nisam bila tamo ;))....

spirit said...

ja gledala slike sa jedne svadbe od pre 10 godina ista prica :))

samo dragi i ja zajedno jos, svi ostali u nekim novim pricama...

Arsa said...

jel mater, raduje te bilo koja vest, pa makar i ta da nemci pate :)

jel im to vracas za 6.april?