24.7.07

Aso + cija * 2

Reč je "obasjan"!
Šta ti prvo pada na pamet?

11 comments:

spirit said...

vrucina

tole said...

1.prosvetljen...
2.svetloscu dezinfikovan.... :-)

Arsa said...

obelisk
proplanak

komentar said...

muska glava pod suncevim zracima. ne mogu da mu vidim lice jer suncevi zraci su oko njegove glave.

obasjan

komentar said...

e ovo je dobro....svetloscu dezifinkovan. slaze se sa mojim nekim sitnim teorijama...

~ dirty danny ~ said...

Meni je bas prokljucao mozak - naslov "aso+cija*2" sam ja desifrovala kao "arsa cicicija". Nisu ove vrucine za mene...

Arsa said...

neka Deni, nek sam stipsa.
samo da si ti ponovo s nama.
dobrodosla natrag!

gypsy rose said...

gde si danny :))
kako skola i decko? jesi li se preselila kod njega?

juce sam imala vazan sastanak i to je potrajalo do skoro pola deset uvece. u jednom trenutku zvoni mi mobilni, moj dragi pita kada cu da dodjem kuci jer je gladan (u prevodu, dolazi hitno gladan sam ko pas).
srecom da znam da nije normalan, i da je takav razmazen i nehuman ponekad.

'lepa, eto me za pola sata' ...i stvarno dodjoh za pola sata, ispohovah mu ribu (salmon) i brokoli skuvah...sa zelenom salatom...a onda sam oprala vockice i oljustila mu kivi.

samo ja mogu da budem konj. uhhh...I feel better now :)

Snena said...

kamen...obasjan

Arsa said...

mene Snena podseti na

Srećem je na vratima knjižnica
Pred izlogom knjižare
Srećem te umorne oči velike
Nikome ne želi da odaje svoje snove
I vizije
Njene ruke govore

Kao pjesma
Živi kao pjesma
Nježna kao pjesma
Ona je

Svi žele da osjete njene poglede
I dodire
Nikome se ona ne osmjehuje
Što se događa s njom - ne zna se
Ne zna se
Za nju uvijek svi govore

Kao pjesma
Živi kao pjesma
Nježna kao pjesma
Ona je

Snena said...

Asocijacije :) pravo veliš!