27.7.07

Žalos'


Posle Staljinove smrti proglasena je 20-dnevna zalost u citavom SSSR-u.
Zabranjene su sve sportske i kulturne priredbe. Zetva je prekinuta. Otkazani svi javni skupovi.
Nekoliko dana kasnije iz centralnog Sibira stigao je zahtev mesnom kolhozu za jedno pojasnjenje:

"Da li se za vreme nacionalne zalosti smeju upraznjavati seksualni odnosi"?
Mesni komitet je bio zatecen i morao se obratiti oblasnom komitetu. Ni oblasni komitet nije znao kako da postupi, pa je konsultovan centralni komitet SSSR-a.

Odmah je stigao odgovor:
"Da, ali samo sa bracnim drugom - kako bi zalost i tuga bili sto veci"

17 comments:

tole said...

:-)

komentar said...

ja bih samo da kazem, ljudima dobre volje, da je meni sutra rodjendan, pa ako ima ko sta da da :)))

primam sve :D


[former lepa sad jos lepsa]

Arsa said...

a dusha boli...

kad te Rus zajebe, zajebo te.

komentar said...

iz nekog, mog klasicnog fobicnog snobistickog razloga predpostavljam, ne volim ruse.
ne mogu da kazem da ih mrzim, ne mrzim nikog, ali rusi su mi zesca mutljavina. ni ljudi, ovi po amerikama....ma.ima dobrih koje sam upoznala koji su uglavnom iskolovani do bola, ali ovi ostali isti kao mi olos. i popizdim kada mi u prvih pet minuta ispljuju poljake i jevreje, doduse ni ovih drugih nisam tek ljubica, ali sta me bre boli kurac sto ih vi mrzite.
isto tako jedna kineskinja je imala sa mnom stalno neke prepirke jer sam se druzila sa nekim japancima (pa sta cu kada imamo sa njima stvarno slicnosti!) ...mrzi japance ko kugu. idi zeno u tri lepe, leave me alone.

i tako....

----

koliko je zajebano da covek ima sposobnost da uvidi situaciju sa strane....pricam zbog staljina, tita i ostale diktatorske bulumente.
i fidel, jeste da zive ljudi tamo 100 god. i besplatno zdravstvo, ali jebote ne smes da prdnes. kakav je to zivot?!?!?
ova luda amerika, a bas je luda verujte mi na rec, koliko hipokrata i odvratna bila, opet je na neku foru neprejebiva sto se tih nekih sloboda tica. totalna kontradiktornost...a jedna zemlja. da ne veruje covek.

tole said...

za former Lepu :
jos jednom srecan rodjendan !!!
i nesto sto ti, mislim, znas ali ipak: " there is no way to happiness, happiness is the way... "
jeeeeee.........
:-)

gyspy rose said...

e hvala, hvala :)))))))))))))))))))


to sto kazes je ziva istina, i


moj zivotni moto :)))


bas ti hvala :D

[dobar covek mi cestitao rodjendan vec...ahhh....blago meni .... :))) ]

Arsa said...

znaci ne trebaju pokloni?

komentar said...

trebaju, trebaju :))))

daj, daj :)))

Arsa said...

"daću, daću, daću nego šta ću,
al mi sada stalo, da te mučim malo..."

gyspy rose said...

vazim za jako nestrpljivu osobu samo da te upozorim :)

spirit said...

ja se zacitam u cestitke preuranjene Lepoj za rodjendan i zamalo zaboravim crnjak iz posta :))

gypsy rose said...

to mi je i bila namera...danas zelim da sam ja u centru paznje a ne arsa :)))

Arsa said...

no frks.
kacicu onda svoje golisave slike posle rodjendana!

ok?

gypsy rose said...

al ajde da se uvatim za arsinu temu.....

i opet o meni.... naravno :)


svako ogranicavanje, nametanje stila zivota svakog pojedinca je najveci greh, za mene.
tu spadaju: drustveni sistemi, religije, sekte, monetarna i ekonomska politika, moda...

i kada se sve obrne i okrene, zelja za moci (kontrola, superiornost, dominacija) ima za rezultat uvek....money. money honey.

gypsy rose said...

sto mi ne pokVonis te sVike sad? :))) [trepcem}

i ako bi mogao da ih ovde ostavis da ih podelim sa dobrim ljudima :))

Arsa said...

ako se veceras napijem pred spavanje ima nade da cu te(vas) sutradan obradovati :)))

pa ko vidi do treznjenja video je...

Anonymous said...

ok...I'll be watching you :)