26.6.07

Urbani miti

Stalno me je nerviralo upozorenje da ne mućkam jogurt čašu pre otvaranja, jer može da prsne i napravi haos! Prazna priča? Ne znam da se ikome to desilo.

Disketica u tramvaju, gde elektro-magnetna polja mogu da izazovu gubitak podataka. Ima neke logike, ali opet ne znam nikog. Onda ono pečenje palačinki i kasnije pojavljivanje momka u urgentnom centru bez glavića i ribe sa opekotinom na leđima i potresom mozga. Kao i omiljenu cicu sa psom čiji se, jelte penis, zaglavio usled grča devojačke vagine nakon što ih je majka iznanadila. Tu je najzanimljiviji deo dolazak doktora i molba upućena gospođi da umiri zeta...

Zatvaranje prozora kad se prskaju komarci. Ta visoko inteligentna bića koja usled pretnje bojnim otrovima hrle u naše domove ne bi li se uštekovali dok opasnost prođe. Zatim kompaktne diskete kao sredstvo za borbu protiv policijskih radara.

Fantastični tuneli, čak šta više autoputevi, ispod gradova i povezanost planina širom zemlje. Ne pričam o Rimskim i austrijskim lagumima. Poslednji mi je bio žestok trip hodnik NS - Subotica! Nivoi ispod nekih građevina. Pista ispod platoa skupštine. Koje gluposti.

Postoji na Diskaveriju (izgovarti sa naglaskom) jedna emisija sjajan Myth Busters, koja se bavi ovim i mnogo zanimljivijim temama tako što postavi problem i onda pokušava da razotkrije da li je išta od toga moguće. Spisak epizoda. Neke od tema: ledeni metak, novčić - ubica bačen sa vrha Empire State zgrade, kuvanje jaja mobilnim, da li je moguće bekstvo iz Alkatraza, koliko dugo može neko biti živ u kovčegu zakopan, spasonosni skok u poslednjem momentu pada lifta, koji je broj balona potreban da podigne trogodišnje dete, razbijanje vinske čaše glasom,

Ne pada mi ništa više na um... Pomagajte.

9 comments:

lepa said...

gledah tu emisiju ali da me ubijes ne znam sta su rekli za ledeni metak.
ne zanimam se takvim stvarima, nisam detaljista.

spirit said...

ja gledala samo onaj istorijat pokusaja bekstva iz Alkatraza,a mozda je bio i na History kanalu

lepa said...

ja bih ono preplivala dok si rekao keks. meni mozak dok plivam kao da spava. bolje plivam nego sto hodam.

nisam bila na alkatrazu ali jesam na mamuli. nisam nesto preterano fascinirana san franciscom bila ali jesam pogledom sa autoputa 1 koji se proteze uz obalu. jebe kevu. ili autoput 66 naprimer...ili 15-ca do l.a. a slusas peperse u kolima, ili blues kad se spustas juzno.

Tijana said...

Najveca kolekcija urbanih legendi dostupna online (sa komentarima, analizama, ocenom tacnosti...)... Ko ima vremena: http://www.snopes.com/snopes.asp

tole said...

nedavno sam iznenadjen gledao/slusao da nije tacno ono sto sam od malena naucio - da zgrada sa gromobranom cuva prostor oko sebe dva puta siri od sopstvene visine, (i da je munja/grom skoro potpuno nepredvidiva i cudljiva sila)...

lepa said...

ja ne videh ni jednu zgradu sa gromobranom u americi osim na crkvama.

kad smo kod predrasuda....mene je amerika oslobodila predrasude da promaja postoji.

ne postoji :)))

Arsa said...

cuvam ovaj aforizam za pricu o religiji, ali pusticu ga pre vremena:
"da bog postoji na crkvama ne bi bilo gromobrana"

:)

promaju smo mi izmislili
i ono coktanje, jezik-nepce, cccc

slavoljub said...

kako arsa shvata boga?
kao antivirus porgram :-)

slavoljub said...

izvini arso, morao sam, nisam mislio nista lose

ali kao sto vidis, vreme je za temu nad temama
ce se podavimo :-)