28.6.07

They're Red Hot

Poprilično zadovoljan koncertom. Ugodan doživljaj i super svirka! Kao da sam sve slušao na disku. :) Jednom sam čuo da su očajni uživo, ali sam se uverio da je to bila dezinformacija. Možda su se popravili u međuvremenu ;)

Parkirao sam u Inđiji bez ikakavog cimanja. Skrenuo u centru u prvu uličicu iza neke zgrade i mesto kao da me je čekalo. Došli smo oko 18:30h preko autoputa BG-ZG. PUSTO, nikoga na drumu. Odvajanje za NS autoput je bilo u haosu! Prošetali smo malo korzoom i posle pljeske uputili se na "raspevanu njivu". Već sam u centru gradića počeo da srećem poznate i drage ljude.

Po meni se nisu štekali. Ozvučenje za pohvalu. Stajali smo ispod zvučnika misleći da će nas oduvati, ali nije ni približno. Taman. Znao sam da će biti kratko i to me nije iznanadilo. Naravno da uvek može duže, ali i ovo je sasvim fina merica. Nemaju oni materijala kao Đole da guslaju po 4,5 sata :) Ha, ha...

Malo smo pokisli u povratku. Dobro, malo više :) Pešačenje od oko čuku vremena je trebalo da bude opušteno uz slaganje utisaka. Koliki namćor znam da budem ponekad, ovo mi ipak nije smetalo uopšte. Čak sam ostale hrabrio, tešio i lupetao gluposti ne bi li im održao entuzijazam. Imao sam spremljene suve stvari, za sebe i ostale. Profi :)

Većina oko mene pizdi. Počev od onih što su došli još u 14h i nadali se maratonu, do onih koji su parkirali na sto metara od bine i u odlasku bili zarobljeni na samom parkingu po 3 sata. Večita želja našeg čoveka da uđe u prodavnicu kolima! Razumem im bes, ali ko ih baje. Morali su da znaju. Uopšte ne krivim organizaciju za taj haos na kraju. Čak i podržavam potez što nisu usmeravali vozila, već dali prednost pešacima da zauzmu sve kolovozne trake i po onom pljusku stignu do centra. Kad te mrzelo da šetaš, onda sedi u suvom :) Priča za autobuse i vozove me nimalo ne intersuje. Pa iz koje bajke su izašli oni koji su se oslonili na "brze pruge Srbije" ili na nekog od prevozika a la "Krstić & son"? Za tu cenu karte, ovo je sasvim ok. Batalimo priče o našoj platežnoj moći, jer ne verujem da će se iko sažaliti i pokloniti nam extra 10 pesama.

Vratili smo se istim putem, prvi izlaz za Rumu. Nigde nikoga! Da li je iko otvorio neku auto kartu i video neke druge linijice? Odvezao sve kućama i već oko dvojke bio u krevetu.

Meni bre bilo super!

Hot tamales and they red hot, yes, she got 'em for sale
Hot tamales and they red not, yes, she got 'em for sale
I got a girl, say she long and tall
She sleeps in the kitchen with her feets in the hall
Hot tamales and they red hot, yes, she got 'em for sale, I mean
Yes she got 'em for sale, yeah

Hot tamales and they red hot, yes, she got 'em for sale #They too hot, boy#
Hot tamales and they red hot, yes, now, she got 'em for sale
You know the monkey, now the baboon playin' in the grass
Well, the monkey stuck his finger in that old "Good Gulf Gas," now
Hot tamales and they red hot, yes, she got 'em for sale, I mean
Yes, she got 'em for sale

Hot tamales and they red hot, yes, she got 'em for sale
Hot tamales and they red hot, yes, she got 'em for sale
She got two for a nickel, got four for a dime
Would sell you more, but they ain't none of mine
Hot tamales and they red hot, yes, she got 'em for sale, I mean
Yes, she got 'em for sale, yes, yeah

Hot tamales and they red hot, yes, she got 'em for sale
I'm 'onna upset your backbone, put your kidneys to sleep
I'll due to break 'way your liver and dare your heart to beat 'bout my
Hot tamales 'cause they red hot, yes, they got 'em for sale, I mean
Yes, she got 'em for sale, yeah

7 comments:

Zuup Detoup said...

Fino si se spremio. Za desetku!

Znam ljude koji su bili ultra razočarani dužinom koncerta...

Ja nisam bio, iako su mi nudili besplatnu kartu negde oko podneva tog istog dana.

Odbio sam... Pih, kakav kreten! :D

tole said...

he,he....stvarno si cudo,apsolutno svi kukaju; svi su se izmaltretirali najstrasnije sem TEBE !!!! (nisam bio)
:-)

slavoljub said...

bravo arso
imao si i srece
i meni je dolazak bio banja
i koncert divota
edo super, kiril super, one budale matore kopije oasis, ajd pio sam pivo, natasa se zezala, pepersi su bomba...

no, odlazak...
nisi pravedan prema nama koji smo uredno parkirali na parkingu, po ceni od 500 dinara
uglavnom smo svi išli autobusima
i gle, nije bilo ni jednog od tih baja koji su naplatili karte za parking na svom radnom mestu u svoje radno vreme posle koncerta, kada njima drugi deo posla pocinje

pošto nije bilo nikakve signalizacije !?!!! predpostavljam da je u redu da imas lica koja regulisu prolaz i pokazuju putanje

takodje, nije zgorega osvetliti staze (reflektori pucali od kiše)
šta da se nešto dogodilo?
nikakva hitna pomoć ne bi mogla da stigne
mislim da je i zakonski ova stvar nedozvoljena i neko bi morao da odgovara za dovodjenje ljudi u opasnost

to što sam na koncertu bio od 17 do 23.30, a onda isto toliko putovao 42 km...
a šta je sa ljudima iz niša, vranja, bijelog polja, bugarske, hrvatske, makedonije, italije, bosne, čak španije!!!?!

srbija, majka
ej, ne kitim se tuđim perijem, pa nema ni niko pravo da me bruka
sem mene samog :-)
zar ne?

Arsa said...

slazem se s vecim delom.

bese to samo visa sila. u nasem slucaju kisha koja nas je satrla, a u vasem slucaju to bejasmo mi, pokisli pesaci. ipak je peshak "bog" na drumu :)

sigurno bih i ja pizdeo da sam bio u toj situaciji. ovako sam samo happy sto sam predvideo gluposti :)

slavoljub said...

nije guzva bila zbog pesaka
nego zbog organizacijskih ludaka

spirit said...

u svakom slucaju ti ces koncert pamtiti i po svirci i po tome sto si imao srece tjs pameti da se drugacije od vecine organizujes :))

inace kod nas se retko ljudi odluce za neku marsutu odlaska neznanim putevima, pa svi nagrnu na onaj najpoznatiji, sa tendencijom da se parkiraju u prodavnici-da! :))

lepa said...

mene puskom ne bi naterao covek da idem na festivale ili gde ima vise od 20 000 ljudi. evo sada dolazi jedan od najboljih festivala....grupe da se useres...ja jok. nema sanse.

comfy girl