26.6.07

Red Blood

Bilo mi je super sad za vikend gore na ski stazi. Sjajno društvo, dobra svirka i jeftino pivo. Šta ćeš više? Standardna ekipa s kojom sam išao, zatim oni koje srećemo tamo svake godine, a bogumi bilo i novajlija, dragih pojava. Pod vedrim nebom, masa uživa, izvođači nas lagano gađaju notama, u pozadini gore baklje grada. Ljudi malo sede, stoje, pa leže, te sve tako u krug. Krajnje opušteno, krajnje neponovljivo do sledećeg leta.

Najviše nas je razdrmala ekipica čiji je glavni baja iz Makedonije, kao i devojče kraj mene. Dobro, nije nam samo zbog toga bio simpa. Vraća se na bis uz neku bezveze najavu pesme koja je nastala nakon svih onih ratnih gluposti tokom devedesetih. Zainteresovana masa ćutke očekuje početak. Par puta svi dreknu naslov i tek onda kreće svirka. Kao slušamo reči na engELskom, stranskom i čekamo da shvatimo. Internacionalizovana muka ovih prostora. Bljesnu upaljač dole u prvim redovima nekog dirnutog posetioca. Tu i tamo mobilaja nišani binu ne bi li načinila extra kvalitetni noćni snimak. Ja kao, ćutim. Ne pričam inače mnogo, pa mi i ne pada teško, ali više zbog nekog poštovanja prema JebemLiGaČemu. Tako ti mi pratimo fabulu opevane radnje, nagađamo šta ovaj poje s malom govornom manom i lutamo svojim mislima. Malo mi glup naslov pesme, ali ko me pita. U vazduhu neka težina iako bih takvu pesmu svako od nas uglavnom "skipovao" pri slušanju.

Negde na pola, većina i dalje ukrućena uz neku nelagodnost i nenalaženje odgovarajućeg šablona ponašanja u datom trenutku, čujem kraj sebe neshvatljiv "bezobrazluk":

-"Jebo te, sve mi zemlja zašla u ove japanke. Na šta mi tabani liče mogu misliti..."

Trgnem se, podignem levu obrvu, prokomentarišem pogledom što nju, što zakopanu japanku i shvatim u trenutku. Pa ona nije iz te priče, ona ne čuje ovu tišinu. Hoću i ja tako! Prodajem ružne uspomene. Popust na količinu, rate, čekovi, vereseja...Samo ih nosite, ukvariće mi se. Shvaćam ja tako lančano i dođem do zaključka:

-"Ma i meni zašlo u sandale. Sve mi mljacka. Opusti se, nema spasa. Uživaj..."

No comments: