23.6.07

Naizgled obično jutro

Subota jutro. Malo je zahladnelo, može se disati. Trebao sam ići na posao, stežu rokovi, ali čeka me neko moje tezgarenje, te ću se time danas baviti. Iskrao sam se iz kreveta. Zar je moguće da je prošla desetka. Pokušavao sam da budem nečujan. Kako je osetila da je krevet malo porastao bez moje težine, trgla se i uspravila u istom momentu. POstavila mi je par pitanja snovljivim pogledom, ali je dobila samo "Spavaj, idem da radim, jos je rano".

Čuj rano, dvajs do deset! Uzimam šorc i majcu, šušnem neku kesu slučajno, pogledam je, ne trza se i lagano izlazim. Zatvaram vrata i BAM. Zapinju već nedeljama i ja onako bunovan nemam osećaj da umanjim buku. Jebo sam im majku. Umivam se, otvaram prozor, sedam pred sokoćalo, otvaram još koji prozor, ali virtualan, i krećem.

Odakle početi smor. Hej, pa to je tek osam sati! Mora da je radio-sat povileneo od prošlonedeljnih molerskih radova i premetačina. Vratio sam se dakle u prošlost. Sinoć smo gledali film na tu temu. Nisam ni slutio da ću tako brzo i da ga proživim. Sjajno!

Sad ću imati vremena za šljaku, pijacu, sastanak u gradu, koncert na ski stazi, divlji sex u sparnoj noći koja je pred nama. Eto, da mi nije krečenja ne bih se ovako dobro proveo danas. Mislim, neću se tako dobro provesti danas. Uh, izgubih se u vremenu i prostoru...

2 comments:

spirit said...

eh, kako si ti fino,obzirno musko... :))

bilo mi sumnjivo da je u 10 jos bilo sveze,posto je vrucincina od sabajle, ali kad je satic proradio bilo je jasnije :))
Dobar je osecaj kad tako ne nadano dobijes jos 2 sata.

lepa said...

to je fino sad u pocetku.....posle kada bude prisvojio ceo krevet pa preko nje jos spavao..vec zalim devojku. pa kad je cimne....stavi kafu.....ohhhh....sto smo zensko? :(((