14.6.07

Mentolke

Mentol bombone i to one gumene zašećerene. Ijao. Pionir-ove su jedine prave, dok je sve ostalo bljak. Davim se ovih dana u njima. Godinama sam ih ignorisao. Prvih desetak prosto gutam. Nemam strpljenja da ih rastapam u ustima. Neizostavno je kijanje nakon prve konzumacije. To mi se isto dešava sa jakim žvakama i naglim izlaskom na Sunce. Kinem dva puta zaredom. Sa bombonama je najzajebanije, jer su obično samlevene u ustima i obavezno leti na sve strane. Dodatnu čar im daje zelena boja i moj dlan koji se nada da će zaustaviti erupciju. Sledi lizanje dlana i skupljanje ulepljenih katapultiranih parčića po celoj šaci. Odavno ih zato jedem nasamo :)

Tu je i šampon od mentola. Probao sam samo onaj "Glava i ramena". Godinu dana sam samo njime prao kosu. Snabdeo me Slaviša kao da je znao da će mi te male kesice biti veoma praktične u kasarni. Osećaj je do džadža, pogotovo leti. Vrućina, pakao, a ti opereš glavu i bude ti hladno neko vreme. Posle 2-3 meseca prestaneš da osećaš uticaj, ali se ne brineš jer sva ti je kosa i dalje na mestu. Dobro, veći deo...

Snabdeo me pomenuti i serijom "Prison break" zbog koje malo zabušavam sa pisanjem. Nije nešto preterano pametna, ali je zato zarazna i puna akcije. Vozi te bez prestanka. Zamisli temu: baja namerno zaglavi ćorku da bi se priružio bratu i organizovao im bekstvo. Ne brinite, ostalo mi je još samo 7 epizoda od 40 :) Koja zaraza! Baš sam, eto i ja, mentol :)

1 comment:

spirit said...

navlacis na prison a? ja odgledala 3 epizode od 2 serijala sto imam, i nekako stala, nije me povukla kao Lost koju sam smlatila za 4 dana prve dve sezone :))

e a za mentol bonbone , ja volim one zelene tvrde,posto se manje lepe za zube,a kad uzmes da popijes vodu posle njih imas utisak da ti se led spusta niz grlo.