1.6.07

Egzibicije

koja su to neobicna mesta za vodjenje ljubavi?
krenimo prvo od glagola voditi! kad vodis nekoga, u ovom slucaju nesto, taj ne zna sam da ode tamo. zasto bi ga inace vodili, jel tako? kako mi sada ljubav vodimo negde? to negde mi je jasno, vodim je do orgazma iliti u narodnu poznatog svrsa. partnerka i ja dakle vodimo zajedno. dobro. to je kao dete, da ne bi osetilo da ga jedno od roditelja voli vise. iz toga proizilazi da masturbacija nije pozeljna, jer ce ljubav(dete) tada biti privrzenija jednom roditelju, masturbatoru. za tango je ipak potrebno dvoje.

da li je onda, shodno tomu, bitno kuda cemo sve proci da bismo dosli do cilja? preko prece ili naokolo da bude blize. precice nisu uvek pozeljne, a i metoda kragujevacke kishe zna da smori. da preformulisem to na danasnju dilemu: da li je bitno gde se karamo?

primetio sam da devojcice sagledavaju siru sliku klasicne trpacine. kao bitni faktor javljaju se senke, muzika u pozadini, klopa pre samog cina, aromaticno mirisi kojim odise prostorija, strepnja, zabranjeno u vazduhu, kao i niz drugih sitnica. znaci dekoncentrisane ste! niste u stanju da nas prihvate ovakve kakve jesmo, sirove. kao da ce milion raznih egzoticnih zacina tu nesto da pomogne. jok. klin corba! ladno, bez blama. e baba, baba...

jedan od tih zacina je i lokacija koitusa. krevet, pod, sto, tush kabina ili kada, ves masina, kuhinjska radna povrsina, lift, automobil u pokretu i mirovanju, proplanak, shumarak, javni wc, klonja na zurci, gomila sa jaknama, gradski prevoz, u vodi bazen, more, doktorska ordinacija, sauna, haustor, kancelarija, shupa, podrum, garaza, spajz, stepenice, pecina, shaht, klupa u parku, akva tobogan, spustanje padobranom, u avionu, vozu, na drvetu, tavanu, krovu, kafani, ni ni ni...

ajde malo vi!

ja sam bre za krevet. samo da ga sjurim, bez grceva i oguljenih kolena.
prostor je golem, pa moze i ovako i onako. paralaleno, dijagonalno. backhend, forhend, voley, a ponekad i drop shot :)

20 comments:

spirit said...

sa godinama valjda ide i komformizam da je krevet najudobniji (ili barem svoj stan), sto ti rece upravo da se postede kolena,laktovi isl.
a sa druge strane, meni nikad nije bila interesantna ideja, da se posle vecere predje na sex,ja posle klope volim da plandujem.Znaci, prvo sex, pa klopa :))

Cak ni te varijante svece, pice i mirisljavi stapici, nemam pojma, to mi je izgledalo isforsirano nekako kao za scenu.
Bolji dozivljaj bude ako znas sta hoces,da se dovatis pravo s'vrata da ne stignes ni muzicki stub da ukljucis,a ne jos da biras i stanicu ili disk.

slavoljub said...

uvek sam za komoditet i komfor
no, nekoliko puta se desilo...
dva puta sam, ne, tri puta sam to radio na stepenistu raznih zgrada sa raznim devojkama
zasto, ne znam
napalili se
jednom na terasi njene vikendice sa bivskom devojkom
jednom na zadnjem sedistu auta
jednom u pozoristu
jednom na akademiji
mislim da je to to
ako se setim prijavicu
vidis, i nisam neki manijak :-)

jednu nas je uhvatio njen cale
problem je bio sto joj je znao decka :-)

tole said...

spirit,slazem se....
to zavisi i od prirode coveka,sad mi pada na pamet da sam svojevremeno zapamtio i neke horoskopske pravilnosti trazeci objasnjenje za katastrofalan sex izmedju mene i moje tadasnje,secam se,kao,mi blizanci (laki i povrsni) to radimo iz zabave,a moja tadasnja (skorpija) voli to da radi sa 'nozem pod jastukom i lesom u ormaru'!!!!!!!
nisam poverovao potpuno ali mislim da objasnjenje nije uopste apsolutno bez veze.

Jelena said...

Ma sve je to stvar trenutne inspiracije i slobodnog prostora...

spirit said...

e tole ko je bre to rekao da smo mi blizanci povrsni??? :)))
umemo mi da budemo i vrlo temeljni :D

lepa said...

umete umete :))

tole said...

moj kum (blizanac) kaze da je to (taj los glas o nasoj povrsnosti) zato sto nikada ni jedan blizanac nije seo da napise jedan opsti horoskop u kome bi uzdigao nasu vrstu......
mrzi nas da se bakcemo.

andjelijanapast said...

tole imas li obicaj da lazes? moj cale je blizanac i laze ko pas.... a decko mi isto blizanac, i mislim da nikad nije slagao.

spirit said...

a ono jest, kada ih nismo na sarm dobili, ko da pise horoskop da im objasnjava :))

e andjo, mi lazemo savrseno :D
pravilo 1. nikad ne izmisljaj celu pricu, samo iskrivi istinu
2. sta god ti prezentovali nikad ne priznaj
3. do smrti se drzimo nase verzije :)))

tole said...

pa, ja priznajem da imam tu sposobnost (manipulacije,laganja,plasiranja poluistine,intrige),primetio sam to jos kao decak,ali se dugi niz godina trudim da to ne koristim. istina je majka Mara (ili Janja).
:-)

Sekula said...

andjelijanapast: misli, misli...:)
(blizanac)

btw, koji si ti znak obzirom na tu gomilu identiteta koju nosiš sa sobom?

Inače Arso, pričao nam jednom, dok smo bili klinci, Bora Todorović kako je jednom na Adi Ciganliji pronašao u jednom žbunu starca od 86 leta kako drka. I napadne ti Bora njega kako ga nije sramota, ima toliko godina a masturbira na javnom mestu, itd.
Ipak, nestašnog kakav jeste, zaintrigira Boru ZAŠTO to ovaj tako radi? I deda ne bude lenj i objasni mu nešto sledećeg tipa: e moj sine, dojadilo mi sa godinama da se zezam sa onim ženturačama. Te moraš prvo da je vodiš na piće, te ne da odmah, te nije joj dobra atmosfera... muka živa dok je kresneš. Ovako ti sada, kad me prođu hormoni, ja nađem neki zgodan budžak, bacim ga u nesvest i završim pos'o.

slavoljub said...

bacanje u nesvest :-)
hahahaaha
stvarno odgovara

lepa said...

sekula zasto stalno potenciras na multi identitete?
sustina moje licnosti se nije promenila od pelena ali jesam skresala ivice da se ne bi nabadali za dzabe.

lav/lav, zamalo k'o slavoljub

Arsa said...

ribe, poslednji znak horoskopa, svi ostali teze njemu :)

prc :)

andjelijanapast said...

arso ti si prva muska riba a da si normalan sto sam 'upoznala'

Sekula said...

Ma Lepa mislio sam na pseudonime. Al' ne moraš da objašnjavaš javno, Arsa je to već učinio.

Arsa said...

juce sam cit'o neki zenski horoskop i kao nadjite svog frajera na osnovu polozaja Venere u trenutku njihovog rodjenja. jebem li ga...

sve u svemu, racunanje je pocelo od 1975 :) znaci jos imam 2 godine da me nadje neko :)

meni prijaju ovnice, bliznakinje i vodene lije.

navalite :)

lepa said...

meni prija trentuno apstinencija :)

lepa said...

e arso mogao si lepo da mi kazes da nisi zainteresovan. em te lepo muvam shatro fine ribice, a ti meni shljaaap neke ovce ...

ccccc...well ...kad neces...ne morash :)))


[za toleta i Co. this was a joke]

Arsa said...

Stasho, zapanjen sam.
Iskreno sam cekao da se izlaznes i po drugi put i potvrdis ono sto mi intuicija kaze :) Ponekad se najezim koliko sam u pravu.

Sama si skoro napisala da kreativno provociras. e pa ovo je bilo moje peckanje. to su moji afiniteti po teoriji. praksa je nesto drugo :)

samo se ti igraj sa mnom, ali ces ubuduce onda znacenje te reci na "A" traziti u recniku :)