22.6.07

Ivanova

Drkam ovaj daljinski ne bih li ubio vreme između večere i ponovnog buljenje u monitor. Naletim na neku detektivsku seriju gde negativca igra ni manje ni više no Rodni! Dobre stare Mućke. Mota mi se po glavi kako je ostario i kako se otima od te legendarne uloge. Dobro mu ide.

Drk, drk, drk i eto me na nekom sportskom kanalu. Ženski box! Ovo moram da ispratim. Makljaju se ne žale. Bugarka i francuskinja. Mora ribica da održi reputaciju modnog epicentra, te fajta u suknjici. Sve u svojim rukama drži naša susjeda, bitno ženstvenija. Smirena, čeka greške protivnice i uspešno kažnjava. Između rundi klasična žvaka trenera, celivanje rana i lađenje mašine trougaonom metodom: čelo, leđa, grudi. Ladno joj povuče majicu i sune dva deci. Zamišljam ja kako je tim sisama u ovom trenutku. Ne vide ništa, vezanih i nakostrešenih bradavica, primaju udarce sa svim strana, znojave, spakovane u sportski brus koji ih po ivicama zasigurno useca do bola. Oči mi pune suza, samo što ne zaplačem. Čemu sve to, čemu to ludilo? Zašto im niko ne pritrči, pomogne, oslobodi muka. Gledam samo kroz tu svoju kutiju, nemoćan, dotučen. Koliko li će samo nedelja biti potrebno da bi ih neko mogao koristiti u svrhu za šta su i stvorene, da ih mulja dlanovima, gricka usnama, čelom masira.

Malko mi je lakše što ova moja uspeva da odbrani titulu evropskog prvaka u srednjoj kategoriji, ali mi i dalje ne da mira zašto ne klizanje...

3 comments:

lepa said...

nisi ti njih video uzivo...pre tri puta kada sam isla za vegas, u mgm bio taj zenski boks. u svakom slucaju se nadjem sa dve crnkinje bokserke. to je nesto od cega vas hvata jeza. prvo su mi konjaste, imaju muske misice, muski stav, imaju braids (kikice ali one sto idu uz liniju skalpa) ...izgledaju kao ubice.
jedna kao stavila neki stras brus kao da izgleda zenstvenije...isto kao kad bi majkl dzekson u tome prosetao.

evropski fudbal (soccer) kada sam ja bila dosla u usa nije postojao na tv-u. bejzbol i americki fudbal dominiraju pa tek onda kosarka. ali soccer su igrali u skolama i to uglavnom devojcice. onda je nastupila mia hann cuvena americka reprezentativka i zahvaljujuci njoj na neki nacin oziveo je i musku fudbal. priliv emigranata je imao isto vrlo vaznu ulogu jer latino amerika kao i evropljani samo pikaju fudbal.
ali mi ponekad cudno kada sam na jezeru a devojke ubise se trceci...i mogu vam reci....koliko je zastupljen u skolama ne bi me cudilo da zenska reprezantacija bude dugo dominirala u svetskom fudbalu.

spirit said...

meni je i muski boks bezveze, a kamoli zenski.

lepa said...

ja volim da gledam kada su za titule...ali bas gotivim i pratim ultimate fighting. i uvek navijam za rvace i brazilce. njihove tehnike pogotovu brazilian jujitsu mi je bas impresivno.